Istun metrossa ja kaksi hyvännäköistä vartijaa katsoo minua ihastuneena
Kommentit (39)
Hienoa, nauti tilanteesta. Tuosta voisi kehittää vaikkapa novelliin: ohikiitävä rakkaus.
Työnnä kieli ulos suusta ja vatkaa sitä ilmassa seksikkäästi ja kohauttele samalla kulmakarvoja.
Katso toista ja hymyile hiukan, sitten vilkaise sen toisen ilmettä ja kuvaile se meille! :)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, nauti tilanteesta. Tuosta voisi kehittää vaikkapa novelliin: ohikiitävä rakkaus.
Tai
Rakkautta voimankäyttöoikeuksin
Haalarirakkautta
Tai
Stevari ja mä (teininovelli)
Rakkauden vartija
Tai sitten yksinkertaisesti vain kuvittelet liikaa omiasi........
Kyllä mä ihastuneen katseen erotan :D Katsovat samalla tavalla kuin ne miehet joiden olen tiennyt olevan ihastunut minuun. Nuo vartijat tuntuivat menevän aika sekaisin kun tulin heidän eteensä istumaan ja räpeltämään puhelintani. En siis edes tuijottanut heitä, mutta kun nostin katseen huomasin niiden kirkkaiden silmien tapituksen kohdistettuna minuun. Olenko muka ainoa joka saa tuollaisia katseita? Vai olenko vaan niin erityisen hurmaava ettei kaltaisiani kovin usein tule vastaan ;)
Ap
Olen se sama jota Paavo Arhinmäki on tapittanut kadulla. En minä voi itseäni rumaksi kutsua mutta mielestäni saan liikaa ihailevia katseita siihen nähden etten mitenkään erityisen hyvännäköinen ole. Kai minussa sitten on vaan sitä Jotain (näin on minulle sanottukin).
Ap
Ihmeen pitkä metromatka sulla on. Pitää vartijoiden jo kytätäkin, jo spois et lähde edes päättärillä.
Joko kävit masturboimassa metron vessassa?
Tais olla sun vuoden kohokohta ku piti tänne tulla kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen pitkä metromatka sulla on. Pitää vartijoiden jo kytätäkin, jo spois et lähde edes päättärillä.
Muutama pysäkinväli vain. Jäivät minua ennen pois ja varmasti harmittelevat tälläkin hetkellä etteivät pyytäneet puhelinnumeroani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään, ihailevat katseet ovat melko piristäviä minulle joka olen usein masentunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Työnnä kieli ulos suusta ja vatkaa sitä ilmassa seksikkäästi ja kohauttele samalla kulmakarvoja.[/quote
Pitäisikö tuon olla seksikästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama pysäkinväli vain. Jäivät minua ennen pois ja varmasti harmittelevat tälläkin hetkellä etteivät pyytäneet puhelinnumeroani.
Ap
Haha palaa nyt maan pinnalle.
Mä taas lähinnä vittuunnun kun mua tuijotetaan jokapaikassa. Pitäs kulkea pussi päässä ja lakana päällä että sais olla rauhassa asioillaan. Sillon ainakin tietäs että tuijottavat tasantarkkaan mun lakanaa, eikä kroppaa tai naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään, ihailevat katseet ovat melko piristäviä minulle joka olen usein masentunut. Ap
Oletko ihan varma (viittaan kertomiisii masennuksiin), ettei kysymyksessä ole mania? Silloinhan sitä on jalat vähän irti maasta.
Oletko mies vai nainen?