Näetkö kaikissa vain vikoja?
Kommentit (16)
En, mutta kieltämättä olen vaativa. Sitä olen myös itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkakiusaajat on semmosii
Se!
Näen kaikissa helposti vikoja, myös itsessäni, mutta yritän aina unohtaa ne ja keskittyä hyviin puoliin.
Vierailija kirjoitti:
MONIKOSSA
Kyllä mullle oli varmaan virhe se että minut jo 4 vuotiaana vietiiin intensiivisen kllaisen musiikin pariiin missä ei ole tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullle oli varmaan virhe se että minut jo 4 vuotiaana vietiiin intensiivisen kllaisen musiikin pariiin missä ei ole tarinoita.
Sehän on täydelllisen sävelkorkeuden etsimistä viulullla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja urheiilussa jonka aloin samaan aikaan eli jalkapalllon ja se kriittisyys ja häpeä.
Ne viat mitkä ei koske minun elämään, en kiinnitä huomiota koska jokainen olkoon ja eläköön kuin parhaaksi katsoo. En osallistu vikojen kaivelujuttuihin.
Useimmiten ja pohdin sitten muiden kanssa asioita loputtomasti! On niin mukavaa selän takana puhua pasgaa
Eikun pidän toisia parempana tai ainakin salaa ovat parempia ja yllättävät hetkellä minä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja urheiilussa jonka aloin samaan aikaan eli jalkapalllon ja se kriittisyys ja häpeä.
Jos hahmottaa maiiilmaa liika kea alaisesti niiin ei silloin voi myöskään mitään oppia tai käsittämään maailmaa laaaja alaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hahmottaa maiiilmaa liika kea alaisesti niiin ei silloin voi myöskään mitään oppia tai käsittämään maailmaa laaaja alaisemmin.
Mutta ei se siitä tarkoita että näkisin vikoja ihmisissä vaan enemmänkiin että ihminen kykenisi voittamaan vaikka omat pelkonsa.
Ota Malka pois omasta silmästä, ja sitten vasta toisen.