Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset sulkee oven niin kovaa?

Vierailija
23.04.2016 |

Hirvee paukahdus käy kun sulkee oven. Esimerkiksi naapurissa harrastaa tällaista. Eikö voisi vähän neutraalimmin sulkea sen oven, ei sitä tarvitse paiskoa koko ajan.

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko-oven paukahdus johtuu todennäköisesti siitä, että se ole (takalukossa), vaan ovi juntataan voimalla kiinni, joten avainta ei siis käytetä ollenkaan, kun ovi suljetaan. Itselläni on kokemusta tuollaisesta naapurista, ja täytyy kyllä sanoa, että se oli järkyttävin naapuri, mitä ikinä olen tavannut. Elikkä ovi saattoi paukahtaa kymmeniä yhden päivän aikana, ja se ääni oli todella kova pamaus!

Jos ääntä olisi mitattu desibelimittarilla, niin veikkaanpa että mittariin olisi tullut melkoisen hurjat lukemat. Tämä kyseinen ovi oli noin 2 metrin päässä meikäläisen tiskikaapista, joten lasit kyllä helisivät, jos en muistanut asettaa niitä oikealla tavalla. 

Vierailija
22/23 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskoohan nuo autonoviakin. Sekin tuntuu tosi oudolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimella (äänettömästi) lukitaan kirjoitti:

Ulko-oven paukahdus johtuu todennäköisesti siitä, että se ole (takalukossa), vaan ovi juntataan voimalla kiinni, joten avainta ei siis käytetä ollenkaan, kun ovi suljetaan. Itselläni on kokemusta tuollaisesta naapurista, ja täytyy kyllä sanoa, että se oli järkyttävin naapuri, mitä ikinä olen tavannut. Elikkä ovi saattoi paukahtaa kymmeniä yhden päivän aikana, ja se ääni oli todella kova pamaus!

Jos ääntä olisi mitattu desibelimittarilla, niin veikkaanpa että mittariin olisi tullut melkoisen hurjat lukemat. Tämä kyseinen ovi oli noin 2 metrin päässä meikäläisen tiskikaapista, joten lasit kyllä helisivät, jos en muistanut asettaa niitä oikealla tavalla. 

Mä kyllä osaan sulkea ulko-oven ihan paiskomatta, avainta käyttämättä. Kyllä se kiinni ja lukkoon menee rauhallisestikin painamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi