Mies lähtee viihteelle joka viikonloppu
Meillä kolme alle kouluikäistä lasta. Nuorin ihan vauva vasta. En jaksa tätä joka viikonloppuista miehen menemistä:( Surullista, mutta taitaa taas yksi ydinperhe erota. Yritin äsken täyttää asuntohakemusta, mutta en saanut sitä täytettyä. Mitä ihmettä sitä tekisi. Ei tämä näinkään voi jatkua :(
Kommentit (8)
Meillekin tuli ero... oli tapahtunut vapaaillassa sitten jotain minkä jälkeen ei parisuhdetta voinut enää jatkaa. Lisäksi selvisi että jo pitkään oli päihteidenkäyttö mennyt mm. pilvenpoltteluksi. Perhe-elämän tuoneet rajoitteet olivat liian ahdistavia..
Ei kiitos enää keskenkasvuisille pojanklopeille. On olemassa miehiä, jotka ovat jo kasvaneet tuon vaiheen yli tai eivät ole koskaan moista menoa kaivanneetkaan.
Asuntoa hakuun ja muutatte lasten kanssa pois. Mies voi sen jälkeen jatkaa samaa kuin tähänkin asti.
Mieheni isä oli tuollainen. Mieheni oli esikoisen syntymän aikaan samantapainen, oli viihteellä usein, kun huomautin asiasta, ensin tuli vastarintaa, mutta sitten muisti itsekin millaista oli kun iskän vapaapäivät meni ryypätessä eikä lasten kanssa. Nyt käy pari kertaa vuodessa ja nekin on hänen mielestään liikaa. Joskus kun lapset ovat jo nukkumassa hän polkaisee pyörällä paikalliseen juomaan pari olutta. Minä olisin lähteny jos hän istuisi kaikki viikonloput baarissa. Lapset ansaitsevat parempaa.
Mä menin ihan solmuun tuon asuntohakemuksen kanssa. Siinä kun kysyttiin asumismuotoa tällä hetkellä, niin en tiennyt, mitä laittaa :( Tämä on omistusasunto, mutta miehen. En tiedä kustannuksia yms. Sitten pitäisi laittaa työpaikka, palkkatulot yms, mutta olen äitiyslomalla ja ei minulla ole edes työpaikkaa odottamassa tällä hetkellä. Tuskin tulen saamaan asuntoa :( :( Miksi tämä on näin hiton vaikeaa?? :(
ap
Surullista. Oletteko puhuneet asiasta? Miksi viihteellä olo on "pakollista" miehellesi?
Onko miehesi sanonut sinulle miksi hänen täytyy päästä niin usein viihteelle? Nyt on aika ottaa tuo puheeksi jos meinaatte pelastaa suhteen?
Harrastaako miehesi jatkoja? Tai epäiletkö, että tapailisi muita?
Miksi olet tehnyt lapsia tuollaisen kanssa? Vai onko vasta hiljattain alkanut tapa?
Lähde itsekin. Jätä miehelle viesti, että ottaa Mannerheimin lastensuojeluliiton lapsenlikan vastaan ja maksaa hänelle.