Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset sulkee oven niin kovaa?

Vierailija
23.04.2016 |

Hirvee paukahdus käy kun sulkee oven. Esimerkiksi naapurissa harrastaa tällaista. Eikö voisi vähän neutraalimmin sulkea sen oven, ei sitä tarvitse paiskoa koko ajan.

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jonkunlainen egonnäyttämisjuttu. Tietyissä henkilöissä näkyy tällaista käytöstä. Niinkuin sitäkin, että otetaan iso koira joka koulutetaan hyökkäämään kaiken liikkuvan kimppuun.

Vierailija
2/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mietin ihan samaa! Mun naapuri paukauttaa oven niin kovaa aina kiinni, että kämpässäni seinät tärisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa henkselien paukuttelulta. 

Vierailija
4/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaankin niitä samoja ihmisiä, jotka kailottavat puhelimeen tuntemattomien ihmisten kuullen esim. bussissa, kävelevät muita ihmisiä päin eivätkä tee elettäkään väistääkseen, tunkevat metroon ja junaan ennen kuin muut ovat tulleet ulos ja ovat muutenkin huonotapaisia.

Tämän kaiken takana on henkinen kehittymättömyys.

Vierailija
5/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kerrostalossa ei tarvitse näiden itsekkäiden minäminä-ihmisten mielestä ottaa huomioon muita ihmisiä.

Vierailija
6/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kämppis joka aina paiskasi asunnon ulko-oven aivan täysiä kiinni niin että talon rakenteet tärisivät. Ensin ajattelin että hän on jatkuvasti vihainen/vittuuntunut jostain asumiseen liittyvästä asiasta. Mutta kyllä hän ihan ystävälliseltä vaikutti silloin kun kohtasimme. Aika p*ska olo tuollaisesta kuitenkin tulee, itse kun assosioin ovien paiskomisen vihaisuuteen.

Ehkä oli sitten vaan niin räiskyvä persoona/nopealiikkeinen, ettei malttanut sulkea ulko-ovea painamalla.

Vierailija
7/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ niin ja toi kämppis kyllä ajatteli monessa asiassa ainoastaan itseään.

Vierailija
8/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta pakko kertoa: Eilen metrosta poistuessani en päässyt ovesta ulos, kun ihmiset rynnistivät sisälle kuin sonnilauma. Jouduin väkisin tunkemaan,että ehdin pois ennen metron lähtöä eteenpäin. Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa?

Vierailija
9/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän sitä kaikkien tietää että milloin MINÄ tulen ja menen. Nämä kun ei sitä ovea saa normaalisti kiinni perässään sen enemmän lähtiessään kuin kotiin tullessaan. Kaapinovet on usein yhtä hankalia näille heikkolahjaisille.

Vierailija
10/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä korostajia. Veemäisin ihmisryhmä ikinä. Mullakin oli kerran kämppis, joka harrasti jotain rumpukonserttia keittiön kaapin ovilla aina aamutuimaan. Ei ole kyllä soluelämää ikävä!

Vierailija
11/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselleni on tullut tavaksi tuo ovien paukutus siksi, koska työpaikassa joudun käyttämään joitakin ovia jotka eivät meinaa pysyä kiinni ilman "paukuttelua". Tullut sitten tavaksi ja itsekkin välillä huomaan sen ja yritän pistää rauhallisemmin kiinni, mutta tahtoo unohtua välillä.

Vierailija
12/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

esmerkiks auton ovi menee vähemmällä paiskomisella kiinni.

Vierailija
13/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esmerkiks auton ovi menee vähemmällä paiskomisella kiinni.

Kaikki ovet menee paiskomatta kiinni. Ja jos ei mene niin silloin tietenkin tilataan korjaaja joka fiksaa oven eikä jatketa sitä paiskomista vuodesta toiseen.

Vierailija
14/23 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille apu löytyi sisäoven äänenvaimentimesta. www.vlproduct.fi

Vierailija
15/23 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samanlainen naapuri. Vihaan häntä sydämeni pohjasta. Arvaa onko kiva herätä viikonloppuisin kun tulee baarista kotiin 4-5 aikaan? Yritä siinä sitten enää nukkua.

Vierailija
16/23 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ulko-ovi on jäykkä, koska se on kiero. Tästä syystä se pitää avata ja sulkea tavallista voimakkaammin. Korjaamistakin on yritetty huoltomiehen toimesta, mutta parannus oli minimaalinen. Vuokrakämpän ovea ei viitsi itse alkaa rustaamaan.

Vierailija
17/23 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee monesti ovet aivan tajuttoman lujaa kiinni vahingossa! Vanhat täyspuiset ovet, jotka pamahtaa, jos vain työntää niitä. Löystynyt varmaankin, kun ei ota vastaan yhtään, vaan kumahtaa todella lujaa. Itsekin välillä säikähtää, kun tottunut uudemissa kämpissä "hipaisemaan" oven kiinni :)

Vierailija
18/23 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistuu asunnosta yöllä, kannattaa avaimella kääntää lukon kieli auki asentoon painessaan oven kiinni. Silloin ovi ei tee äkkinäistä liikettä lukon kielen vastuksen äkisti antaessa myöden. Edes kielen naksahdusta ei kuulu. Sisään kuljettaessa pääsee helpommalla kun voi avaimen sijasta käyttää kahvaa.

Vierailija
19/23 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poistuu asunnosta yöllä, kannattaa avaimella kääntää lukon kieli auki asentoon painessaan oven kiinni. Silloin ovi ei tee äkkinäistä liikettä lukon kielen vastuksen äkisti antaessa myöden. Edes kielen naksahdusta ei kuulu. Sisään kuljettaessa pääsee helpommalla kun voi avaimen sijasta käyttää kahvaa.

Kyllä ulkoapäinkin saa lukittua hiljaa, kun vain kahva alhaalla painaa kiinni ja lopuksi lonkalla pökkää, että ovi napsahtaa lukkoon.

Vierailija
20/23 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kun oon nukkumassa ja on aikainen herätys, muutenkin itsekäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä