Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain pakit, koska penikseni on kuulemma liian pieni

Vierailija
23.04.2016 |

Itse olen aina pitänyt sitä normaalikokoisena, mutta normaalikokoinen ei taida riittää kaikille naisille?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kai se on siis nähtävä. Seuraavaan.

Vierailija
2/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosiaan tunnu kaikille naisille riittävän. Tai ehkä heillä sitten on vain liian löysä. No, omapa on ongelmansa.

M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keskellä panoa?

Vierailija
4/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis näköjään sovi yhteen sen naisen kanssa. Sitten vain yrittämään seuraavaa.

Vierailija
5/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tilastollisesti normaalijakauman keskivaiheille sijoittuva kelpaa kaikille. Tämä yleinen tosiasia koskee paitsi peniksiä myös muita ominaisuuksia, koska jotkut etsivät normaalijakauman vähemmän todennäköisiä havaintoja.

Varsinkin tilavapilluiset naiset etsivät näitä vähemmän todennäköisiä havaintoja.

Vierailija
6/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat?

Vaikka muuta väitetään, peniksen koko on joillekin naisille erittäin tärkeä. Samoin kuin joillekin miehille naisen rintojen koko.

Ei muuta kuin uutta verkkoa vesille, uskon että joku toinen nainen ei välttämättä ole samaa mieltä peniksesi koosta!

Vierailija
7/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon antanut pakit, koska miehellä oli liian iso.

Vierailija
8/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan tottumiskysymys. Jos nainen on tottunut vaikkapa siihen että miehellä on todella iso penis, niin toki keskikokoinen silloin näyttää pieneltä.

Vierailija
9/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait pakit? Kuitenkin nainen siis näki peniksesi juhlakunnossa? Sekasaunassako menit ehdottelemaan? Ei se musta ole pakkien saamista, jos jo panitte, ja kalun koko, jos nyt ei ihan nysä ole, ei kerro mitään seksitaidoista. Naisen voi tyydyttää muutenkin kuin peniksellä, ja on kyse siitä, miten sitä käyttää. Osut joka työnnöllä g-pisteeseen, niin jo nainen on orgasmin kourissa, vaikkei oliskaan mikään iso kyrpä.

Vierailija
10/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a. En tiedä, jos ainoa puute, minkä nainen näkisi minussa ja haluaisi siksi eron on normaalikokoien viisarini, niin täytyy kyllä sanoa, että hyvä niin. - Tosin voisin syyttää itseäni, että mitä oikeinkuvittelin hänessä itse löytäneeni. Paljon ikävämmältä saattaisi olla, jos saisin kuulla, että hän ei haluaisi olla minun kanssani siksi, että en olisi onnistunut yhdessäkään niissä asioissa, joilla itse kuvittelin tai uskoin rakentavani toimivaa parisuhdetta, jossa hänen olisi ollut hyvä olla,sekä perempina hetkinä että niinä ei niin huonoina aikoina. Ja kaiken tuon nainen olisi vain odottanut, että viisarini kasvaisi pituutta tai leveyttä lisää; kunnes sitten joku päivä hän rohkaistuisi sanomaan, että oot kuule muuten täydellinen: mutta pippelisi on muuten liian pieni, joten meidän on siksi erottava, ikäänkuin se olisi ilmennyt hänelle vasta äsken. Ja hän kuvittelisi, että jos se kasvaisi, niin onni ja elämisen laatu entisestään lisääntyisivät. -Saattaa se niinkin olla. Itse vain olen yrittänyt keskittyä ja tehdä niitä asioita, joille itse voin tehdä jotain ja yrittänyt hyväksyä ne, mille en voi mitään; ainakin melko usein olen kyennyt mielestäni erottamaan nämä asiat toisistaan.     

Vierailija
11/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait pakit? Kuitenkin nainen siis näki peniksesi juhlakunnossa? Sekasaunassako menit ehdottelemaan? Ei se musta ole pakkien saamista, jos jo panitte, ja kalun koko, jos nyt ei ihan nysä ole, ei kerro mitään seksitaidoista. Naisen voi tyydyttää muutenkin kuin peniksellä, ja on kyse siitä, miten sitä käyttää. Osut joka työnnöllä g-pisteeseen, niin jo nainen on orgasmin kourissa, vaikkei oliskaan mikään iso kyrpä.

Tätä minäkin ihmettelen. Lähestyitkö muna ojossa baaritiskillä?

Vierailija
12/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo...

Et vain ollut sopiva mies tälle naiselle.

Ja voi olla että et ole seuraavalle yhdeksälle naisellekaan. Mutta sitten 10. Tai 15. onkin sitä mieltä että olet juuri hänelle täydellinen paketti.

Tämä on siis osa ihan sitä tavallista pariutumisprosessia. Ja kaikkien miesten kuuluu vain kestää se tosiasia että eivät sovi kaikille naisille.

Ja silloin kun etsitään tositarkoituksella kumppania, torjunnassa ei ole koskaan kyse noin pienestä yksityiskohdasta.

Nainen käyttäytyi vähän törpösti. Kosti ehkä sinulle jotain omia ikäviä kokemuksiaan.

Niitä toivottuja ja alitajuntaisesti miehestä haettuja ominaisuuksia on paljon ja täydellistä kumppania ei löydä kukaan.

En itse ole koskaan valinnut seurustelukumppania tai puolisoa varustuksen koon mukaan, eikä se varustuksen koko ole korreloinut suhteen onnellisuuden tai nautinnollisuuden kanssa.

Minä olen jo sen verran vanha että tiedän miten nämä jutut menee.

Vierailija
13/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö perusmokan, eli yritit kaunista naista? Niitä ei normaalisti uskalla muut kuin isomunaiset yrittää, joten heillä vääristyy käsitys perusvehkeestä.

Vierailija
14/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koko oli ehkä viimeinen pisara, jolla oli helppo perustella asia. Et voi ainakaan väittää muuttuvasi sen suhteen.

Vierailija
15/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso oli, ja onko puhelinnumero tallessa.

Vierailija
16/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se sun "normaalikokoinen" oli?

17/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso oli, ja onko puhelinnumero tallessa.

:D Uskoisin, että useimmin mies saa pakit liian ison, kuin liian pienen kalun vuoksi. Isot kalut eivät ole kamalan harvinaisia.

Mutta itse asiaan, siis kuinka kävi ilmi, että sait pakit kalusi vuoksi? Voihan olla, että nainen oli ns. sizequeen, tai sitten hänellä oli laajemmat paikat itsellään? Yhteensopivuuttahan siinä haetaan. Älä jää turhaan harmittelemaan, nurkan takana voi olla sopivampi kumppani.

Vierailija
18/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että suhde päättyi heti alkuunsa.

Seksin pitää toimia molemmille. Nainen teki sinulle suuren palveluksen kun kertoi rehellisesti milä esti suhteen ja jätti sinulle mahdollisuuden löytää oikea rakkaus, jossa myös seksiä riittää tulevaisuudessa.

Olisit onnellinen!