Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku tulla tyydyttämään mieheni oraalisesti?

Vierailija
21.02.2006 |

Suuseksi ei vain ole mun juttuni ja mies kyllä on monesti sanonut siitä haaveilevansa. Säälittää, mutta en yksinkertaisesti pysty siihen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu kuin sulla. Mutta sitten rohkaistuin. Tein pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. Ja mies nauttii! Ei vieläkään ole tehty sitä laukeamaiseen saakka vaan osana esileikkiä vain. Silti mies on ihan onnessaan ja ylistää mua ja taitojani maasta taivaisiin.

Sekin muuten helpottaa, jos mies leikkaa/ajaa karvojaan lyhemmäksi.

Rakastavat katseet penikseen ja sitten taas miestä silmiin ovat yhtä tärkeitä kuin sen peniksenkin nuoleminen ja imeminen!

Jos haluatte tehdä loppuun asti, niin käyttäkää kortsua!

Se vielä, että olen itsekin oppinut oikeasti nauttimaan suuseksin annosta miehelleni. Se kiihottaa minua itseänikin valtavasti, kun hän nauttii ja minulla on ohjat.

Kannattaa EHDOTTOMASTI kokeilla. Ei ole todellakaan sama asia, jos joku muu nainen sen tekee miehellesi!!!

Vierailija
2/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etooko penis vai sperma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syvälle ottaminen on se, mikä sinulla tökkii, niin sitäkään ei ole pakko tehdä. Eniten miehet nauttii peniksen pään eli terskan nuolemisesta ja imemisestä. Siinä on eniten tuntoa. Tärkein kohta on esinahkan side terskan alapinnalla. Siitä kun kielellä kiusoitellen pyörittelee, niin hyvältä tuntuu!

Voit pitää kättäsi peniksen ympärillä ja puristaa sekä pitää vain peniksen pään eli terskan suussasi. Ei pitäisi yökkäyttää - ja tuntuu miehestä hyvältä! Näin voit myös säätää, ettei penis tule liian syvälle suuhusi.

Vierailija
4/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksinäinen jari

Vierailija
5/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako mieheltä olet ottanut suihin? Onko miehesi sanonut että joku terskan nuoleminen tuntuu hyvältä? Vitut, sanon minä ja 99 prosenttia miehistä. Mitä syvemmälle, sen parempi. Ja sperman nieleminen on miesten mielestä aivan huippujuttu. MINÄ TIEDÄN.

Vierailija
6/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun oon luullut että just terskan nuoleminen ei tunnu miltään ... siis että herkin tunto on varressa ja palleissa. Ainakin näin mut on opetettu aikoinaan :)

Vierailija
7/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielemisestä sen verran, että onhan suihinotto esileikin osana tosi jees, mutta jos viedään loppuun asti, niin on toi kortsu munan päällä ihan pöhkö ajatus! Eihän mies sillon tunne huulien kosteutta eikä mitään. Ja muutenkin olen kyllä sitä mieltä että jos imen niin nielen..

Vierailija
8/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pallien imeminen on juttu, josta läheskään kaikki miehet eivät pidä. Esim. oma mieheni ei pidä ollenkaan, jos kosken hänen palleihinsa.

Vierailija
9/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhden yön juttuja varten kannattaa opetella yksi vaikuttava temppu: kortsun laittaminen paikalleen suulla. Tekee vaikutuksen todellakin.

Vierailija
10/12 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolen nimenomaan siitä terskan pään ja peniksen varressa olevasta " liitoskohdasta" , siitä nuollaan ja imetään vaan kovilla painalluksilla ja avot. Samoin kaikki miehet huokaavat syvään, kun supistan huuleni pieniksi ja pidän ne tiukkoina. Sitten " yritän mahduttaa" kalua huulien välistä. Itse varren nuoleminen ei niinkään ole kiihottanut kuin nämä kaksi toimenpidettä.

Aina ei pysty ottamaan syvälle, toisinaan oksurefleksi on herkempi. Usein tyydytän mieheni sillainkin, että käytän kättä ja suuta yhdessä. Tällöin käden liikkeitä vaihtelemalla saa miehen karjumaan nautinnosta. Samalla kun liikutan edes takaisin, puristelen kovempaa ja hellempää. Joskus otan kiinni vain etu- ja keskisormella. Hetkeä myöhemmin saatan puristaa koko nyrkillä. Tai leipoa kaksin käsin.

Vierailija
11/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä tiedän että kaiken paras ku kysyy toiselta mistä pitää. Luulempa että aika harvoin kaikki toiselle tehdyt jutut toimii toiselle.

Vierailija
12/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan ap ketään auttamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän