Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisnainen kysyi ruokapöydässä, olenko raskaana. EN OLE.

Vierailija
23.04.2016 |

Yksi sukulaisnainen kysyi minulta eilen suunnilleen koko suvun kuullen ruokapöydässä, odotanko vauvaa. EN ODOTA! Hän meni ihan hämilleen kieltävästä vastauksestani. Kaikki pöydässäolijat olivat ihan hiljaa ja vaivaantuneita. Tuntui paskalta. Miksi kukaan kysyy tuollaista? Enkä todellakaan ole mikään norsunkokoinen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyitkö viinistä, graavilohesta tms. ?

Mutta oli miten oli, todella epähienotunteista udella tuollaista. 

Vierailija
2/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKULAISET ON. Varsinkin mun miehen sukulaiset ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ymmärrä rajoja saatikka tilanne tajua.

Vierailija
4/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäytynyt ruoasta tms... Alkoholia ei ollut edes tarjolla. Miksi tuntuu, että naisten vatsan kokoa on oikeus syynätä ja vielä udella tuollaisia asioita?

Vierailija
5/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että olisi kuullut joltakin väärän huhun, tai sekoittanut sinut toiseen?

Vierailija
6/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia vain pyörii mun mielessä... Mietin, että jos kaikki esim. töissäkin pohtii tuota. Nuorempana mulla oli taipumusta dieetata ja tarkkailla syömisiäni.  Ap

Vierailija
7/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pöljää noin ruokaplydässä kaikkien kuullen tuommoisia yhtäkkiä kysellä. Se olisi epäkohteliasta vaikka olisitkin raskaana! Ethän välttämättä haluaisi heti siitä koko suvulle kertoa! 😑

Vierailija
8/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalisti ihan litteä vatsa. Jouduin kuitenkin leikkaukseen jonka jälkeen vatsani oli ihan turvonnut ja eräs sukulainen oletti minun olevan raskaana. Kaikista kamalinta on se, että kaikilla on ihan yleisesti tiedossa etten tietyistä syistä voi koskaan saada lapsia vaikka haluisinkin. Mun mielestä kamalan epäkohteliasta tuo huomauttelu ja kysely

Vierailija
9/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on kyllä tulossa, ehkä vatsani pömpöttää? Mutta kuka idiootti sekoittaa menkkapömpön vauvavatsaan? Ap

Vierailija
10/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäydyit jotenkin tökerösti ja tämä temperamenttinen sukulaisnainen halusi vähän näpäyttää. Mutta ei oikeasti ajattele että olet raskaana.

Vierailija
11/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö kommentti, totta kai. Ei tuollaista kuulu kysellä.

Mutta ei se silti ainutlaatuista ole, että (ihan hyvää tarkoittavat) sukulaistädit utelevat nuorilta, parisuhteessa olevilta sukulaistytöiltään, olisiko ehkä perheenlisäystä tulossa. Älä tee kärpäsestä härkästä äläkä anna tuon vaivata päätäsi yhtään enempää.

Vierailija
12/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juoruillut oman mielensä mukaan? Anoppini on tälläinen, saa vain jostain päähänsä, että tuo taitaa olla raskaana ja alkaa levittää totuutena.

Vierailija
13/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kysyi kun kuopus oli 6kk, että olenko mä taas paksuna kun niin vatsa pömpöttää. Kyllä hiveli itsetuntoa.

Vierailija
14/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tai ehkä voisit laihduttaa...

Vierailija
15/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökerö kommentti, totta kai. Ei tuollaista kuulu kysellä.

Mutta ei se silti ainutlaatuista ole, että (ihan hyvää tarkoittavat) sukulaistädit utelevat nuorilta, parisuhteessa olevilta sukulaistytöiltään, olisiko ehkä perheenlisäystä tulossa. Älä tee kärpäsestä härkästä äläkä anna tuon vaivata päätäsi yhtään enempää.

Menin naimisiin viime kesänä... Mutta ei kai se mitään meinaa? Kaikki eivät saa edes lapsia, vaikka haluaisivat. Ap

Vierailija
16/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista ei saisi kysyä? Siihen on kaksi vastausta eli olen tai en ole. Ne ovat molemmat ihan yhtä hyviä vastauksia. Kysytäänhän sitä sukupäivällisillä, että onko aivastajalla allergioita. Jos vastaa että ei ole, tämä on flunssaa, niin ei siitä hermostuta.

Vierailija
17/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. tai ehkä voisit laihduttaa...

No tätäpä olen tässä mielessäni pyöritellyt! En halua enää koskaan kokea samaa nöyryytystä. Ap

Vierailija
18/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäydyit jotenkin tökerösti ja tämä temperamenttinen sukulaisnainen halusi vähän näpäyttää. Mutta ei oikeasti ajattele että olet raskaana.

Tämä on ihan mahdollinen selitys. Ap ei kovin miellyttävältä ihmiseltä kuulosta yhdessäkään kommentissa, tuskin luonnossa sen mukavampi. Mutta vastaapa vielä muutamalla kommentilla, ap, kuinka et ole valas, mursu, läski tai muuta tärkeää.

Vierailija
19/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaista ei saisi kysyä? Siihen on kaksi vastausta eli olen tai en ole. Ne ovat molemmat ihan yhtä hyviä vastauksia. Kysytäänhän sitä sukupäivällisillä, että onko aivastajalla allergioita. Jos vastaa että ei ole, tämä on flunssaa, niin ei siitä hermostuta.

Koska: "oletko raskaana?" = sinulla on niin iso vatsa, että pakkohan siellä on olla vauva. Senkin läski.

Vierailija
20/42 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan mahdollinen selitys. Ap ei kovin miellyttävältä ihmiseltä kuulosta yhdessäkään kommentissa, tuskin luonnossa sen mukavampi. Mutta vastaapa vielä muutamalla kommentilla, ap, kuinka et ole valas, mursu, läski tai muuta tärkeää.

Se koira älähtää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi