Onko muita joiden puolisot kuuluvat johonkin moottoripyörä kerhoon?
Jäin miettimään asiaa liittyen tuohon Arman keskusteluun ja jotenkin se ohjelma ja siitä käyty keskustelu olivat aika epärealistista. Oma mieheni kuuluu tiettyyn kerhoon, rakastanut aina hd pyöriä ja kaikkea niihin liittyvää, minkälaista sitten meidän elämä on? No ihan tavallista. Ollaan oltu yhdessä kohta jo 15v, kymmenen niistä naimisissa, kolme lasta, molemmat käydään töissä, omakotitalo, onnellinen avioliitto. Harrastetaan lukemista ja minä puutarhan hoitoa ja mies pyöriä. Käydään joskus yhdessä kerholla kun anoppi vahtii lapsia, kivaa on, muiden emäntien kanssa jutellaan ihan normaaleja juttuja. Joskus mieheni käy yksin, joskus minä käyn yksin viihteellä. Jotenkin tuntuu että cb ohjelmasta sai sen vaikutelman kuin kerho olisi koko elämä, ei se ole, se on vaan yksi osa elämää. Mieheni ei käytä liivejä kun käy kaupassa tai vie lapsia harkkoihin, siinä on vanhat adidaksen kollarit passelit, hän käyttää liivejä viihteellä tai kun pukeutuu ns paremmin. Liivit eivät kerro hänestä muuta kuin harrastuksen. Onko hän rikollinen? Ei mielestäni, nuorena istunut joskus jostain, ikivanhoja juttuja, nuoruuden typeryyttä löytyy aika monelta. Onko hän ihana aviomies ja isä? On, ehdottomasti, hauska, suojeleva, keskusteleva, hassu äijä. Kannattaa oikeasti tutustua ihmiseen ja sitten vasta tuomita. Arman antoi todella väärän kuvan. Onko muita liiviläisten puolisoita jotka kokevat samoin? Muuten en koe olevani ns tossun alla, ihan yhdessä tätä elämää eletään.
Kommentit (88)
Moni tosiaan hölmöilee nuorena rankastikin, myös mun mieheni, mutta ei vankilaan sentään kovin moni joudu.
Niin ja mitä tulee paremmin pukeutumiseen niin normaalisti mieheni pitää jotain mitä löytää kaapista, jos pitää pukeutua paremmin niin liivit ja farkut ja tietty sitten välillä tarvittaessa puku, paremmin pukeutumisella tarkoitin että jos vaikka mennään yhdessä syömään ulos niin on kiva katsoa peiliin että on siistit vaatteet. Ap
En tunne noita kerhoja sen kummemmin, mutta kyllä munkin mielestä miehet vetivät showta. Samanlaista kuin ne vitosen toikkarin takapulpetin pojat yläasteella. Luulivat varmaan itse olevansa jotain kingi-koviksia.
Tuo avausviestin otsikon muotoilu oli jo aika outo. Miksi ihmeessä niissä jengeissä ei ole ketään naisia vaikka ap niitä niin puolustelee kuinka ihania ovat?
Joo se normaali elämä jäi kokonaan puuttumaan ohjelmasta. Ja ei en halunnut että glamour näkyisi vaan arki, oikea arki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Moni tosiaan hölmöilee nuorena rankastikin, myös mun mieheni, mutta ei vankilaan sentään kovin moni joudu.
Niin no eiköhän kaikki, myös ap, tiedä, ettei mistään hölmöilyistä vankilaan joudu, varsinkaan nuori, vaan pitää tehdä ihan kunnon huume- ja väkivaltarikoksia.
Otsikko siitä syystä että oikeasti haluaisin tietää onko teissä muita jotka elävät arkea liivimiehen kanssa mutta eivät kokeneet että Armanin ohjelma antoi oikean kuvan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Otsikko siitä syystä että oikeasti haluaisin tietää onko teissä muita jotka elävät arkea liivimiehen kanssa mutta eivät kokeneet että Armanin ohjelma antoi oikean kuvan? Ap
Mutta miksei siellä jengeissä ole naisia? Miksi sinä et kuulu jengiin vaikka miehesi kuuluu ja se on teistä molemmista ihana juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no eiköhän kaikki, myös ap, tiedä, ettei mistään hölmöilyistä vankilaan joudu, varsinkaan nuori, vaan pitää tehdä ihan kunnon huume- ja väkivaltarikoksia.
Eihän AP edes tiedä mistä mies istui.
Niin puoliso istui 20v sitten törkeästä ryöstöstä ja parista autovarkaudesta ( mukana oli myös väärä vala). Jotenkin ajattelinkin että jäätte tähän kiinni. Nykyään puolisoni siis 40v ja silloin ollut 20v. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mitä tulee paremmin pukeutumiseen niin normaalisti mieheni pitää jotain mitä löytää kaapista, jos pitää pukeutua paremmin niin liivit ja farkut ja tietty sitten välillä tarvittaessa puku, paremmin pukeutumisella tarkoitin että jos vaikka mennään yhdessä syömään ulos niin on kiva katsoa peiliin että on siistit vaatteet. Ap
Ja sun mielestä farkut ja nahkaliivi on "parempaa pukeutumista" kun lähdette esim ulos syömään? Mäkkärissäkö käytte? Aika moneen parempaan paikkaan ei liivit päällä ole edes asiaa x)
Ja siis en tarkoittanut että olisi ihana juttu vaan ihan arkeen mokoma mahtuu ilman ongelmia, minä en ole yhtään kiinnostunut pyöristä, kyydissä voin istua. Ap
Musta hienoa, että mies on pysynyt sen jälkeen kaidalla tiellä. Ja kiva, että kerhossa ja elämässä on kivaa. Mutta tää palsta on tuskin oikea paikka löytää muita samankaltaisia. Eikö siellä kerholla niitä ole?
Jotenkin jää tän aloituksen pointti vapaaksi.
Mä kuulun itse moottoripyöräkerhoon, samoin mieheni. Tosin meillä ei ole liivejä.
Kyllä ollaan päästy syömään ihan sinne minne ollaan haluttu. Hassu. Harvemmin käydään ravintolassa mutta ei kyllä ikinä ole liivin takia ollut ongelmia. Ap
En ota muuhun kantaa kuin siihen että kerhoilla pyörii nii paljon typykkää jotka antaa liiviläisille helposti. En perustaisi perhettä sellaisen miehen kanssa. Kun tuskin sellaista miestä onkaan siellä jonka kettu ei kolossa kävisi.
Voimia, ap.
Aloituksen pointti on se että Armanin ohjelma oli todella vajaa, siitä puuttui oikea arki ja jätkät vetivät todella outoa esitystä, keskustelu ohjelmasta oli myös ihmeellinen, pelkän omituisen kulissin takia monet vetivät johtopäätöksiä. Ja siitä keskustelusta huomasi kuinka monelta puuttuu omakohtainen kokemus. Ap
Kiitokset tuesta mutta olen ihan varma ettei mieheni käy vieraissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen pointti on se että Armanin ohjelma oli todella vajaa, siitä puuttui oikea arki ja jätkät vetivät todella outoa esitystä, keskustelu ohjelmasta oli myös ihmeellinen, pelkän omituisen kulissin takia monet vetivät johtopäätöksiä. Ja siitä keskustelusta huomasi kuinka monelta puuttuu omakohtainen kokemus. Ap
Eli siis tunnet nämä ohjelmassa esiintyneet miehet?
Omaa kokemusta ei varsinaisesti ole, mutta paras ystäväni seurusteli pari vuotta Bandidoksen kanssa. Kun ero tuli mies syytti pettämisestä aiheetta ja ystäväni kotiin murtauduttiin ja paikat rikottiin.
Siellä mistä olen kotoisin on juuri Bandidoksia enimmäkseen. Myös toinen läheinen ystäväni seurustelee yhden kanssa ja yksi on naimisissa.