Kuinka suurin ero pilluissa?
Eli kysymys miehille. Tuntuvatko eri pillut oikeasti jopa täysin eriltä vai tuntuuko pillu vain aina hyvältä? Onko pillujen tiukkuudessa suuria eroja ja viekö naisen runsas märkyys tuntoa pois?
Kommentit (113)
Liian tiukan olen tavannut, mutten liian väljää.
Minulla kokemusta alakautta synnyttäneestä sekä sektiolla synnyttäneestä. Heidän pil luissa on kyllä eroja. Alakautta naisella on "väljempi" pil lu, kuin toisella.
M53
Fyysisesti erot on tosi pieniä, mutta joillakin tuntuu vain niin paljon paremmalta ihan muista syistä. Enemmän se on omien korvien välissä miltä naisen jalkojen välissä tuntuu. Kun nainen on kaunis, himokas ja muutenkin ihana, niin pillu tuntuu aina taivaallisen hyvältä.
Todellakin on eroja. Paras on ollut sileä tuppi, joka hyväili kalua koko matkalta ja maistuikin hyvälle. Todella upea oli myös se joka takertui orgasmin jälkeen kaluun kuin tarrapaperi, eikä päästänyt otteestaan. Mieleen on jäänut myös pehmeän poimuinen, mutta muuten aika löysä värkki, joka tuntui sisään painaessa aina upealta. Huonoinpia on olleet liian matalat emättimet ja yksi, joka ei kostunut millään.
Onhan niitä ihan eri tuntuisia "munatuntemuksellakin" tarkasteltuna. Lähinnä nyt tiukkuus vaihtelee suuresti ihan synnyttämättömilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kokemusta alakautta synnyttäneestä sekä sektiolla synnyttäneestä. Heidän pil luissa on kyllä eroja. Alakautta naisella on "väljempi" pil lu, kuin toisella.
M53
Se onko synnyttänyt vai ei minun kokemuksen mukaan korreloi pillun tiukkuuden tai tuntuman kanssa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53Se onko synnyttänyt vai ei minun kokemuksen mukaan korreloi pillun tiukkuuden tai tuntuman kanssa.
M43
Taidat tehdä ns. nollatutkimusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53Se onko synnyttänyt vai ei minun kokemuksen mukaan korreloi pillun tiukkuuden tai tuntuman kanssa.
M43
Mikäs vastaväittäjä sinä olet?
Mikä on kokemustaso professorilla on vaginoista, niihin penetroitumisesta ja ihan ns. näppituntuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Mikä on kokemustaso professorilla on vaginoista, niihin penetroitumisesta ja ihan ns. näppituntuma?
On minulla jonkinlainen käsitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Mikä on kokemustaso professorilla on vaginoista, niihin penetroitumisesta ja ihan ns. näppituntuma?On minulla jonkinlainen käsitys
Ole siinä tapauksessa vaiti jos et kommentoi aloitusta.
Metakeskustelu päättyy tähän.
- - -
Vaginan tuntumaa penikseen säädellään vaginan etuosan lihaksilla joita tulee harjoittaa läpi koko elämän.
Treenaamattoman pillu on aina huono, treenattu synnyttänyt PARAS.
En osaa sanoa, koska kokemusta on vain yhdestä pillusta. Mutta toivottavasti kaikilla on yhtä tiukka kuin vaimollani...
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, koska kokemusta on vain yhdestä pillusta. Mutta toivottavasti kaikilla on yhtä tiukka kuin vaimollani...
Miksi äärikonservatiivi uskovainen notkuu seksipalstalla?
Valtavat erot. Ihan niinkuin peniksiäkin pilluja on erilaisia.
Löysimmän tapasin 25v erittäin paljon urheilevalla lapsettomalla naisella. Siellä näkyi 2 sormen mentävä aukko pillun perukoille heti kun hän avasi jalat.. 3 sormea ja mul ei ole pienet sormet meni helposti sisään. Ainoastaan pillun suulla oli jtn mikä vastusti työntöä..
Tiukin on 35v lapsettomalla naisella. Tän kanssa oli pakko käyttää liukkaria joka kerta ja työntää sisään tosi hitaasti. Muuten sattui munaan...
Muutenkin ton 35 värkki on hauska, orgasmissa se supistelee ihan älyttömän kovaa. Kysyin onko se treenannu joskus lantionpohjaa tai jtn.. ei ikinä
Vierailija kirjoitti:
Liian tiukan olen tavannut, mutten liian väljää.
Liian väljän olen tavannut ja tämän vieläpä ihan liikuntaa harrastavalla hoikalla 22-vuotiaalla jolla ilmeisesti ei ollut lantionpohjan lihaksia lainkaan. Niin kuin olisi lämpimään viilipurkkiin lykkinyt
Liian tiukkaa en ole tavannut mutta yhden jolla lantionpohjan lihakset olivat niin hyvässä kunnossa että se puristi lauetessaan kalun nalkkiin jopa limoista märkään pilluun. Se pystyi myös puristamaan vähän aikaa lihaksilla niin kovaa ettei kalua ollut mitään toivoa saada sisään ja sormeakin joutui oikesti työntämään ihan väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei ole kerrassaan mitään vertailupohjaa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei ole kerrassaan mitään vertailupohjaa asiassa.
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen joten hänen jumalallaan on tiukka pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Voin vahvistaa tämän. Löysin oli synnyttämättömällä ja kolme lasta tehneellä oli tiukka kuin neitsyellä.
Synnyttämätön ja synnyttänyt eroavat valtavasti.
Toiseen saa upottaa hitaasti lämmitellen, toiseen uppoaa nyrkkikin melko helposti.
Kyllä, pillujen tuntumassa on tullut vastaan suuria eroja jo alle kymmenen naisen kokemuksella, keskikokoisella munalla nautittuna.
Tiukimman tapauksen kanssa tulin aina omasta mielestäni liian nopeasti. Tuntui vaan liian hyvältä. Pillua täytyi esileikissä lämmitellä ensin yhdellä sormella, sitten saattoi laittaa toisen. Kolmas olisi jo tuntunut epämukavalta. Pilluun piti työntyä varovasti, ettei satu, vaikka hän oli valuvan märkä. Hän oli kolmekymppinen synnyttämätön nainen.
Löysiä tapauksia on tullut vastaan kaksi. Molemmat halusivat esileikissä heti kolme sormea sisäänsä. Muna solahti lähes vahingossa pilluun, ilman että sattui. Laukeamisen kanssa oli välillä ongelmia, varsinkin kondomin kanssa. Toisella kierroksella tunto hävisi lähes kokonaan, eikä koko ajan ollut varma, onko se edes sisällä. Toinen oli nelikymppinen kahden lapsen äiti, toinen parikymppinen synnyttämätön nainen. Molemmat olivat lisäksi melko märkiä.
Muut ovat olleet jotain tältä väliltä. Varmasti suurin osa on. Kaikkien kanssa olen nauttinut, mutta osan kanssa enemmän kuin toisten. En voi kieltää, että tiukempi on parempi, toki rajansa siinäkin. Keskivertoa merkittävästi isomman munan omistava saattaa olla eri mieltä.
Eri lämpöisiä pillujakin on tullut vastaan. Tuo ensimmäinen mainitsemani tapaus oli välillä jopa viileän oloinen pillustaan. Yksi tapaus sen sijaan oli hyvin lämpöinen.
Oman kokemukseni mukaan runsas märkyys heikentää tuntoa, jos on muutenkin väljänpuoleinen.
M40
On niissä eroa, häppäreisssä ja klitassakin. Jopa värissä
Mutta isoin ero pannessa on niissä "ilolihaksissa". Toisilla on ränni joho sopii tökkiä, tulee jos kuvittelee jotakuta toista.
Toisilla on kimmoisa pillu joka äityy pumppaamaan kun nainen on lähellä saada. Sellaisen kanssa on helpompi tulla, jopa yhtä aikaa.