Mitä ajattelet ihmisestä joka ei ole pessyt lattioita 3 vuoteen?
Kommentit (19)
Asuu kerrostalossa jossa likaa ei kulkeudu asuntoon.
Siivooja käynyt viikoittain jo kolmen vuoden ajan.
En ole pessyt yli kolmeen vuoteen. Silloin muuttaessa pyyhin nihkeällä pariin kertaan, että sai edellisen asukkaan pöpöt pois. Näkyvää likaa ei ollut. Imuroin pari kertaa viikossa. Kuivalla mikrokuituliinalla pyyhin pari kertaa vuodessa. Tahrat pois heti nihkeällä. Huonolaatuinen laminaatti, joten ei kestä pesuja. Mattoja reilusti lattioilla.
Että sillä ei oo koiria. Terveisin kahden koiran emäntä, moppi heiluu kerran viikossa. Vähintään!
Kerran kuussa itse ja joka toinen erikseen Kontaten jalkalista. Niiden kanssa tarkkaa, ettei seinään tule ajan myötä jälke, että osuu kapeasti vain listaan. Eteisessä ihan omat pesuliinat ja ne pestään erikseen. Muualla omat pesuliinat. Parvekkeen laatotuksen pesen myös kerran kuussa,myös talvella nolla tai plus kelillä. Terassi samoin.
Jo on likaista ja laiskaa sakkia. Ikkunalaudat kerran kuussa ulkoapäin ja ulko-ovet 4x vuodessa. Postilaatikko noin joka toinen kk. Siitepölyn aikaan useasti postilootakin. Jopa ovkello kiiltää.
Vierailija kirjoitti:
Mies?
Omituinen vastaus. Mä tiedän muutaman naisen joka ei ole vuosiin (osa ei ikinä) pessyt lattioita.
Minun lattioita ei ole IKINÄ PESTY.
Pari vuotta sitten asennettiin uudet lattiat ja pelkällä imuroinnilla on hyvin pärjätty tähän saakka. Eteisen lattian voisi kai jossain vaiheessa pestä. Jos jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole pessyt yli kolmeen vuoteen. Silloin muuttaessa pyyhin nihkeällä pariin kertaan, että sai edellisen asukkaan pöpöt pois. Näkyvää likaa ei ollut. Imuroin pari kertaa viikossa. Kuivalla mikrokuituliinalla pyyhin pari kertaa vuodessa. Tahrat pois heti nihkeällä. Huonolaatuinen laminaatti, joten ei kestä pesuja. Mattoja reilusti lattioilla.
eri lattiatyypeille omat pesuaineet. kerran kk pestään. ja likantuuhan verhoktin, saati lattiat, sukista, likaa laskeutuu, näethän noen ikkunoissa, matot likantuu, pölyt pinnoilla, tulee myös lattiaaan. ootsää vaan yks paskasukka, pyöriktö sukkisillaan sovituskopeissa ja sieltä sitten likaa tuot souville ja matoille, tuulikaapistasi kantautuu sukissa.. laiska oot, ei kasvatusta, nolo tooosi nolo ja laikainen ihminen, saati miten muut hm,,,, on pesty sitten. Onko takit pesulassa kerran vvuosi ,petivatteet, onko patjoilal suojukset, tyynynpesut,,, hoh hoijaa mikä yökötys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri lattiatyypeille omat pesuaineet. kerran kk pestään. ja likantuuhan verhoktin, saati lattiat, sukista, likaa laskeutuu, näethän noen ikkunoissa, matot likantuu, pölyt pinnoilla, tulee myös lattiaaan. ootsää vaan yks paskasukka, pyöriktö sukkisillaan sovituskopeissa ja sieltä sitten likaa tuot souville ja matoille, tuulikaapistasi kantautuu sukissa.. laiska oot, ei kasvatusta, nolo tooosi nolo ja laikainen ihminen, saati miten muut hm,,,, on pesty sitten. Onko takit pesulassa kerran vvuosi ,petivatteet, onko patjoilal suojukset, tyynynpesu
Olen siisti ja siivoan jatkuvasti ylläpitosiivousta ja minulla on rutiinit siivouksille esim meillä ei ole koskaan sotkuista ja likaista. Lattia ei kestä nihkeöö pesua. On tudelka halpis. Lattia on suojattu matoilla ja matot pesen joka vuosi. Samalla pyyhin lattian mikrokuituliinalla kunnolla. Niis ei ole näkyvää likaa ja mikrokuituliina vie loputkin.
Että keskittyy elämässä olennaiseen.
Ha, en ole pessyt lattioita ikina.72 vuotta ainakin tasa eletty. Kuka pesee lattioita, mattoja, ikkunoita..haaskausta minulle siis. En ota kantaa muiden puhtauksiin muutoin kuin kysymalla. Puhtaat ihmiset ? pitaa olla jotain hommaa eiko ? pikku kivaa puuhastelua.
Vierailija kirjoitti:
Minun lattioita ei ole IKINÄ PESTY.
Pari vuotta sitten asennettiin uudet lattiat ja pelkällä imuroinnilla on hyvin pärjätty tähän saakka. Eteisen lattian voisi kai jossain vaiheessa pestä. Jos jaksaa.
hyi.pinttynyttä likaa. mikä likavesi irtoaisi jos katsot ämpäriin. imuri ottaa irtoroskat,ei puhista likaaaaa. mikä muukin on likaista hm,,, hyi hitto, jalosta likaa,sukista, pesepä täsmäpesuaineella ja valkoinen liina jaämpäri,millaista sameaa kuravettä. itse kerran kk. ja joka toinen kk kontaten jalkalista varoen ettei seinärajapinta kärsi. ulko-ovikin 4x vuosi, sekin altistuu noelle ja lialle. on kuin uusi ovi. kai te pesette postilaatikkonnekin. ja lattiakaivo ei riitä ritilän alta, vaan purkaa ne syvemmät osat, sitä harvemmin ( niin pitää osata nipusuttaa ne tak. kiinni) ainkain uusissa taloissa simppelit lattiakaivot. Niin Sinilla on verkko jonak voi laittaaa ritilän alle,kerrä irtokarvat,mutta se ei riitä. Onhan lika muutakin,kuonaa, saippujäämiä. Altaassakin voi käyttää mini sihtiä, Sini myy niitäkin, eipä tarvii avata hajulokkoa ikinä.
Mahtaa olla sauna ja suihkutilatkin sittusia. Miten oma hygienia....suu ja se toinen suu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri lattiatyypeille omat pesuaineet. kerran kk pestään. ja likantuuhan verhoktin, saati lattiat, sukista, likaa laskeutuu, näethän noen ikkunoissa, matot likantuu, pölyt pinnoilla, tulee myös lattiaaan. ootsää vaan yks paskasukka, pyöriktö sukkisillaan sovituskopeissa ja sieltä sitten likaa tuot souville ja matoille, tuulikaapistasi kantautuu sukissa.. laiska oot, ei kasvatusta, nolo tooosi nolo ja laikainen ihminen, saati miten muut hm,,,, on pesty sitten. Onko takit pesulassa kerran vvuos
sellaista lattiaa olekaan joka ei kestä sille sunnatulla pesuaineella nihkeäää pesua kerran kk. Hyi sua ja sun kotia. en tulisi kylään kuin suojapuku päällä,
Hänellä on puulattiat, joita ei pidä vesipestä.