Mielipiteesi, jotka eivät ole poliittisesti korrekteja?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisopettaja sohaisi oikein kunnolla muurahaispesää :D Sillä mikään, MIKÄÄN ei ole niin poliittisesti epäkorrektia kuin kertoa lapsensa lahjakkuudesta.
t. "erityisopettaja?". Mitä mieltä edes on kehuskella jonkun lapsen lapsentasoisilla taidoilla. Jos olisi oikeasti lahjakas, lapsen menestys aikuisena puhuisi puolestaan. Nyt vain sysäät omia kompleksejasi nassikan niskaan. Ei ole poliittisesti epäkorrektia tehdä lapsesta näyttelyesine, mutta vähän surullista ja säälittävää se on.
Mitä se sinua kaivaa? Et varmaankaan tule koskaan kuulemaan livenä tuota "kehuskelua", eikä siten lapsesta ikinä tule mitään näyttelyesinettä. On olemassa lahjakkaita lapsia, ei sinulta ole pois.
Koskee suorastaan sydämeen lukea näitä... rasismia, sovinismia, vihaa. Mitä meille on tapahtunut?
Kaikki ihmiset ovat mielestäni yhtä arvokkaita. Suoritukset eivät tuo oikeutta elää ja lisää arvoa tai vähennä sitä. Tuntuu, että tämä on nykyään poliittisesti epäkorrekti mielipide.
Nykyään monet väittävät laiskuutta ja saamattomuutta masennukseksi. Saikutetaan ja elellään tuilla, koska työssä käyminen on tylsää ja ikävystyttävää, mutta harrastaminen ja kivojen juttujen tekeminen kyllä maittaa. Jos kämppä on sotkuinen, ruokavalio koostuu roiskeläpistä ja julkisille paikoille lähdetään likaisena, voidaan aina vedota siihen, että kun mulla on tää masennus.
Ihmiset, joita ympäristönsuojelu ei kiinnosta, eivät ansaitse elää.
Jokaisen lisääntymiselimiin tarvittaisiin ajokortti. Johtimet solmuun kunnes olet suorittanut riittävän yleissivistyksen tason, liikennesäännöistä perunan keittämisen kautta suhteelliseen vaalijärjestelmään ja progressiivisen verotuksen perusteihin.
ei-elvytetä päätös automaattisesti kaikille täysin dementoituneille, olipahan sitten fyysisesti missä kunnossa tahansa. ihmiselle, joka siis ei muista enää omaa nimeään, haahuilee käytävillä etsien lapsiaan ja menossa navettaan jne.. turhaa heitä enää rusikoida elvyttäessä niin, että rintalasta menee paskaksi, pahimmassa tapauksessa sydän saadaan toimimaan, mutta keho menee niin rikki, ettei oikeesti mitään järkeä!!
ja omaisten mielipidettä ei kysytä!
Järkyttyneenä luin näitä, mutta sitten keksin oman:
Kasvisyönnin pitäisi olla kaikille pakollista. Tämä ajatus ei varsinaisesti ole epäkorrekti, mutta se on, että pidän lihansyöjiä aika juntteina.
Vierailija kirjoitti:
Erityisopettaja sohaisi oikein kunnolla muurahaispesää :D Sillä mikään, MIKÄÄN ei ole niin poliittisesti epäkorrektia kuin kertoa lapsensa lahjakkuudesta.
Väärin. Vielä epäkorrektimpaa on kehuskella asialla, jossa ei ole mitään poikkeuksellista. Provohan tuo "erityisopettaja" tosin on.
Suomalainen koulujärjestelmä ei ota kaikkia huomioon, lahjakkuutta voi olla myös liikunnallisuus ja yhteys luontoon!
Hyväntahtoisuus, rehellisyys, vilpittömyys, kunnioitus ja toisten asemaan asettuminen ovat tärkeintä ihmisissä. Ei pärjääminen, asema tai lahjakkuus.
Mä oon malli, näyttelijä, laulaja, esiintyjä, tanssija ja mediahenkilö freelancer. Joka ikinen päivä joku tulee instassa vittuilemaan mun titteleistä ja kysymään missä oon muka duunissa. On se vaan niin poliittisesti epäkorrektia olla näin menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ero tyhmien ihmisten ja eläimien välillä on pienempi kuin ero minun ja tyhmien ihmisten välillä.
siis olet eläimiä tyhmempi? miten niin ei ole korrektia sanoa niin? :P
Kukaan ei tarvitse kolmea lasta enempää. Syntyvyyttä pitäisi säännöstellä etenkin sellaisen ihmisaineksen keskuudessa, joilla ei ole tarjota lapselle/lapsille tarpeeksi tasapainoista ja rakastavaa ympäristöä. Mielestäni lapsilisää ei pitäisi maksaa kuin maksimissaan kolmesta lapsesta/perhe. Lapsilisää ei tulisi maksaa perheille, jotka pärjäävät taloudellisesti muutoinkin hyvin. Bonuksena vielä se, että kirkko ja valtio pitäisi erottaa toisistaan.
-toivon, että Donald Trumpista tulee presidentti. Hänen valitsemisensa paljastaisi koko systeemin naurettavuuden
-tuhansien eurojen laukkujen ja kalliiden autojen lainalla ostamista on ihan järjettömän vaikea ymmärtää
-vegaanien usko oman ruokavalion paremmuudesta ei perustu faktoihin
Vierailija kirjoitti:
perussuomalaiset ovat joissain asioissa oikeassa. Ja onneksi perussuomalaiset ovat hallituksessa jarruttamassa keskustan ja kokoomuksen hullutuksia.
Äänestän Vihreitä, mutta olen kanssasi samaa mieltä!
Ilmastonmuutoksen torjuminen on mielestäni niin tärkeää, että sen saavuttamiseksi voitaisiin polkea ihmisoikeuksia. Ilmastosopimuksiin suostumattomat (esim. Intia, kiina ja kaakkoisaasian maat) voisi pakottaa vähentämään päästöjä sotilaallisella voimalla. Jos ei muu auta niin miehitetään ne/pommitetaan.
t. "erityisopettaja?". Mitä mieltä edes on kehuskella jonkun lapsen lapsentasoisilla taidoilla. Jos olisi oikeasti lahjakas, lapsen menestys aikuisena puhuisi puolestaan. Nyt vain sysäät omia kompleksejasi nassikan niskaan. Ei ole poliittisesti epäkorrektia tehdä lapsesta näyttelyesine, mutta vähän surullista ja säälittävää se on.