Mielipiteesi, jotka eivät ole poliittisesti korrekteja?
Kommentit (183)
Lasten hankkiminen pitäisi kieltää >35- vuotiailta, koska vanhemman korkea ikä nostaa riskiä kehityshäiriöhin.
Suomessa ansiotulon verotus on aivan liian korkeaa parhaimmissa tulokymmenyksissä. On väärin, että asemansa eteen työskennelleet joutuvat pitämään tätä "hyvinvointiyhteiskuntaa" pystyssä. Kannatan tasaveroa ja että jokainen on oman onnensa seppä.
Yliopistoihin lukukausimaksut.
En ikinä kertoisi näitä mielipiteitäni työpaikan kahvipöydässä...
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen koulujärjestelmä ei ota kaikkia huomioon, lahjakkuutta voi olla myös liikunnallisuus ja yhteys luontoon!
Tämä. Mutta laajennan tuon suomen rajojen ulkopuolellekin.
Löytyy mm netflixistä:
"Elokuva tarkastelee tapoja, joilla vanhanaikainen koulutusjärjestelmä
uhraa lasten luonnollisen luovuuden normin mukaisten saavutusten
alttarille."
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ansiotulon verotus on aivan liian korkeaa parhaimmissa tulokymmenyksissä. On väärin, että asemansa eteen työskennelleet joutuvat pitämään tätä "hyvinvointiyhteiskuntaa" pystyssä. Kannatan tasaveroa ja että jokainen on oman onnensa seppä.
Yliopistoihin lukukausimaksut.
En ikinä kertoisi näitä mielipiteitäni työpaikan kahvipöydässä...
Ekasta samaa mieltä, toisesta en niinkään. Kaikilla tulee olla oikeus tietoon sosiaaliekonomisesta taustasta huolimatta. Maksuton koulutus peruskoulusta yliopistoon on parasta suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tarvitse kolmea lasta enempää. Syntyvyyttä pitäisi säännöstellä etenkin sellaisen ihmisaineksen keskuudessa, joilla ei ole tarjota lapselle/lapsille tarpeeksi tasapainoista ja rakastavaa ympäristöä. Mielestäni lapsilisää ei pitäisi maksaa kuin maksimissaan kolmesta lapsesta/perhe. Lapsilisää ei tulisi maksaa perheille, jotka pärjäävät taloudellisesti muutoinkin hyvin. Bonuksena vielä se, että kirkko ja valtio pitäisi erottaa toisistaan.
Eikä lapsiluvulla missään tapauksessa pitäisi saada bonareita lapsilisään. Päinvastoin, ekasta enemmän kuin tokasta ja kolmannesta eteenpäin ei mitään. Lisäksi tuloraja, ettei hyvätuloiset saa lapsilisää lainkaan. Maahanmuuttajille pakkosterilisaatio ja yhden lapsen politiikka.
Vierailija kirjoitti:
-toivon, että Donald Trumpista tulee presidentti. Hänen valitsemisensa paljastaisi koko systeemin naurettavuuden
-tuhansien eurojen laukkujen ja kalliiden autojen lainalla ostamista on ihan järjettömän vaikea ymmärtää
-vegaanien usko oman ruokavalion paremmuudesta ei perustu faktoihin
Kyllä nämä ovat ihan todellisia ongelmia siitä huolimatta että haluat sulkea niiltä silmäsi ja elää/esittää kun mitään moraalitonta ei olisi kulissien takana menossa..
1. Maailman lapsilukua pitäisi rajoittaa niin, että jokaisella ihmisellä olisi oikeus hankkia kaksi lasta
2. Rikoksia tekevät turvapaikanhakijat olisi karkoitettava samantien
3. Eutanasia pitäisi laillistaa
4. Huumeiden käyttö ja myynti tulisi laillistaa, niin että valtio hoitaisi myynnin ja keräisi verot
5. Prostituutio pitäisi laillistaa, niin myynti kuin ostaminenkin. Valtiolle tulisi lisää verotuloja
Nämä auttaisivat koko maailmaa.
Ihminen, joka ei piittaa maapallon säilymisestä elinkelpoisena ei ansaitse elää. Vähän kuin oltas veneessä, jossa yhtä ei kiinnosta yhtään, pysyykö se pinnalla, porailee reikiä pohjaan huvikseen ja keikuttelee venettä. Sellaisen ääliön joutas heittää laidan yli.
Lihan hinta helvetin ylös ja vegaanius pääasialliseksi ruokavalioksi.
90 jatkaa:
6. Koko maailman tulisi vähentää lihansyöntiä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka pyöräyttävät lapsia ennen n. 35 ikää ovat idiootteja.
Naiset ovat yleensäottaen tyhmempiä kuin miehet.
Lapsilisät pitäisi poistaa.
Seuraako kohta 2 kohdasta 1? :D
Naiset kun ovat biologisesti lähes pakotettuja toimimaan kohdan 1 mukaisesti...
-Mahdottomat kauneusihanteet on tuotettu voiton maksimointia varten eikä niillä ole terveyden kanssa mitään tekemistä
-Pulleat, isot, rotevat naiset ovat ihania
-Suomalainen lasten"kasvatus" tuottaa nykyisin ainoastaan metelöiviä, huonokäytöksisiä inhottavia kakaroita. Kurinpito kunniaan ja turha lässytys pois!
Olen vanhustenhoitaja ja joka ikinen päivä oksettaa mennä töihin "hoitamaan" näitä mistään mitään ymmärtämättömiä ihmisiä, jotka eivät tunnista monen vuoden jälkeenkään hoitajia. He istuvat/makaavat päivät vaipoissaan, huutavat, raapivat, lyövät ja sylkevät. Näitä sitten pitäisi yrittää empaattisesti kohdella. Inhoan dementikkoja, mutta sitähän ei saa ääneen sanoa. Kerron teille totuuden; suurin osa hoitajista ei voi sietää heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa biseksuaaleina itseään pitävistä naisista ovat kiinnostuneet naisista vain pinnallisella tasolla, eivätkä siksi koko elämänsä aikana tule muodostamaan pitkäaikaista parisuhdetta naisen kanssa.
Se, että naiset ovat länsimaissa aliedustettuina tietyillä aloilla ei johdu syrjinnästä, eikä kyseessä ole mikään ongelma, joka tulisi ratkaista.
Toiset kulttuurit ovat sivistymättömämpiä ja moraalisesti alkeellisempia kuin toiset.
Bi-naisena korjaan valheellista ja tympeää väitettäsi. Ainakin itse olen aina ensisijaisesti syvällisesti kiinnostunut ihmisestä, siis mikäli olen, on sitten mies tai nainen kyseessä, mutta moni lesbo on kokemukseni mukaan niin tuhannen sekaisin ja käsittelemättömien minkä lie menneisyyden traumojensa vuoksi aggressiivinen jo heti kättelyssä, että miehissä on tullut pysyttyä. On oltava riittävän kuosissa ja aidosti fiksu päästänsä, jotta mun kanssa mitään ikinä.
Toki ulkonäönkin tulee miellyttää itseä. Ei siinä ole mitään väärää, eikä se tee pinnalliseksi.
Täälläkin bi-nainen, joka päätyi perustamaan ihan perinteisen perheen miehen kanssa. Mutta! Olen seurustellut vakavasti parin naisen kanssa ja olin erittäin rakastunut. Se miksi en voinut jatkaa suhteita naisten kanssa ei missään tapauksessa johtunut siitä että olisin pitänyt suhdetta pinnallisena tai olisin ollut kiinnostunut vain pinnallisesti. Suurin syy oli oma epävarmuuteni joka liittyi omaan huonoon itsetuntooni ja epävarmuuteen. Olin nuori kun seurustelin naisten kanssa ja lopulta ahdistuin yleisestä ilmapiiristä lesbosuhteita kohtaan sekä siitä ainaisesta selittelystä. En jaksanut saada toistuvasti otsaani leimaa että olen lesbo ja outo ja se aiheutti sitten sellaista että en helposti avautunut omasta elämästäni uusille tuttavuuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-toivon, että Donald Trumpista tulee presidentti. Hänen valitsemisensa paljastaisi koko systeemin naurettavuuden
-tuhansien eurojen laukkujen ja kalliiden autojen lainalla ostamista on ihan järjettömän vaikea ymmärtää
-vegaanien usko oman ruokavalion paremmuudesta ei perustu faktoihinKyllä nämä ovat ihan todellisia ongelmia siitä huolimatta että haluat sulkea niiltä silmäsi ja elää/esittää kun mitään moraalitonta ei olisi kulissien takana menossa..
Vegaanius ei ole ratkaisu tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhustenhoitaja ja joka ikinen päivä oksettaa mennä töihin "hoitamaan" näitä mistään mitään ymmärtämättömiä ihmisiä, jotka eivät tunnista monen vuoden jälkeenkään hoitajia. He istuvat/makaavat päivät vaipoissaan, huutavat, raapivat, lyövät ja sylkevät. Näitä sitten pitäisi yrittää empaattisesti kohdella. Inhoan dementikkoja, mutta sitähän ei saa ääneen sanoa. Kerron teille totuuden; suurin osa hoitajista ei voi sietää heitä.
Ei ole alanvaihto käynyt mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vegaanien usko oman ruokavalion paremmuudesta ei perustu faktoihinKyllä nämä ovat ihan todellisia ongelmia siitä huolimatta että haluat sulkea niiltä silmäsi ja elää/esittää kun mitään moraalitonta ei olisi kulissien takana menossa..
Vegaanius ei ole ratkaisu tuohon.
Ilman muuta se on että et luo kysyntää vääryydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa biseksuaaleina itseään pitävistä naisista ovat kiinnostuneet naisista vain pinnallisella tasolla, eivätkä siksi koko elämänsä aikana tule muodostamaan pitkäaikaista parisuhdetta naisen kanssa.
Se, että naiset ovat länsimaissa aliedustettuina tietyillä aloilla ei johdu syrjinnästä, eikä kyseessä ole mikään ongelma, joka tulisi ratkaista.
Toiset kulttuurit ovat sivistymättömämpiä ja moraalisesti alkeellisempia kuin toiset.
Bi-naisena korjaan valheellista ja tympeää väitettäsi. Ainakin itse olen aina ensisijaisesti syvällisesti kiinnostunut ihmisestä, siis mikäli olen, on sitten mies tai nainen kyseessä, mutta moni lesbo on kokemukseni mukaan niin tuhannen sekaisin ja käsittelemättömien minkä lie menneisyyden traumojensa vuoksi aggressiivinen jo heti kättelyssä, että miehissä on tullut pysyttyä. On oltava riittävän kuosissa ja aidosti fiksu päästänsä, jotta mun kanssa mitään ikinä.
Toki ulkonäönkin tulee miellyttää itseä. Ei siinä ole mitään väärää, eikä se tee pinnalliseksi.
Ilmeisesti et lukenut väitettäni kovin hyvin. En puhunut KAIKISTA bi-naisista, enkä sinusta. En myöskään missään vaiheessa väittänyt, että ulkonäkövaatimuksissa tai edes pinnallisuudessa olisi mitään väärää.
Jos huomaa tekevänsä oman järkensä ja elämänkatsomuksensa vastaisia asioita poliittisen korrektiuden takia niin silloin pitää ryhtyä itsekin kamppailemaan poliittista korrektisuutta vastaan. Siinä kamppailussa joutuu tekemään henkilökohtaisia uhrauksia.
Jos et elä omantuntosi ja elämänkatsomuksesi mukaisesti niin elät valheessa.
Elämässä pärjäämättömyys on pitkälti oma vika. Tietysti voi olla esim. oppimisvaikeuksia, mutta silloin on hyvä etsiä oma taso jolle asettuu.
Ymmärrätkö edes, mitä tarkoittaa poliittisesti epäkorrekti? Ja miksi hermostuit, kun joku kertoi oman poliittisesti epäkorrektin mielipiteensä? Kerro ihan rauhallisesti.