Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten koventuneet vaatimukset

Vierailija
22.04.2016 |

Mun mielestä tämä nykytilanne eli se että jokaisella naisella riippumatta minkälainen on on niin paljon kovempi menekki deittimarkkinoilla kuin vastaavanlaisella miehellä. Tämä johtaa siihen että naiset vain koventavat vaatimuksiaan entisestään. Vähän kuin loputon suo ja sen näkee katukuvasta minkälaisiin naisiin on miesten ollut tyytyminen, esim. lihaviin, rumiin, itseään vanhempiin naisiin.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä peruslähtökohta ihmisen arvostukselle on se, että jos ihminen on terve, hän tekee töitä ja elättää itsensä. Siitä lähdetään miettimään sitten muita ominaisuuksia.

Toisin sanoen miehen pitää käydä töissä ja tieneta tarpeeksi,että pystyy ostamaan sut.

Vierailija
62/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mieheltä rahaa. Vaadin älyä, sinnikkyyttä, ahkeruutta, huumorintajua, samoja kiinnostuksenaiheita ja riittävää ulkonäköä (likimain sama taso kuin omani eli perusnätti, ei mikään missi, semiurheilullinen, itsestään huolta pitävä, siisti, arvostaa terveitä elämäntapoja). Monesti nämä ominaisuudet tuovat mukanaan hyvän tai ainakin kohtuullisen elintasonkin.

No sinä olet itse itsellesi jo hankkinut sen hyvän elintason noilla samoilla ominaisuuksilla. Et todellakaan ole minkään muun kuin rahan perässä. 

Oletteko koskaan huomanneet, että naiset mielellään laskevat elintasoaan rajustikin lasten vuoksi? Siitä voi suoraan päätellä, että mies on pankkiautomaatti, koska mieheltä ei sallita samaa. Joko mies tuo rahaa tai ei tuo, ja jos ei tuo, niin silloin miestä ei elämässä pidetä. Mies rakastaa naista, nainen lapsia.

Mieheltäkö ei mielestäsi saisi odottaa enempää vastuunottoa omasta ja yhteisestä elämästä kuin lapselta? Ovatko miehet noin yleisesti mielestäsi jotenkin jälkeenjääneitä jos ei heiltä voi odottaa samaa mitä aikuisilta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mulla on vuositulot n. 125 000e/v. Miehellä 80-90 000e/v. Äitiyslomalla maksoin omat asuntolainamenoni ym. kulut tilille kertyneillä säästöilläni enkä ole miehen kukkarolla roikkunut koskaan, ei hänkään minun. Kumpikin maksaa asumis- ja talousmenoista oman osuutensa ja tekee sen jälkeen omilla rahoillaan mitä haluaa. Ja ei, emme ole olleet hyvätuloisia tavatessamme, molemmat opiskeli tuolloin. Kummallakin oli samanlaiset tavoitteet ja arvot elämässä ja on edelleen. Molemmat ovat opiskelleet ahkerasti ja ovat nyt vaativassa työssä. Raha ei tätä suhdetta ratkaise vaan se, että olemme samanlaiset ja arvostamme samoja asioita. En päivääkään katselisi jotain ap:n kaltaista lusmujankkaajaa.

Vierailija
64/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä raha? Ja miten niin ottaa sen, joka maksaa eniten? Onhan koulutuksessa ja ammatissa ja elämässä etenemisessä paljon muutakin arvokasta kuin raha?

Toki. Autot, omakotitalot, kesämökit, matkat etelään. Eli jälleen palataan takaisin siihen, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata, muuten ei mies kelpaa.

Tietenkin pitää käydä töissä.

Vierailija
65/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos ap ei halua alistua tekemään töitä, mitä hänellä on tarjota naimakaupassa elatuksen vastineeksi? Miksi joku nainen voisi juuri sinut valita siitä huolimatta, että olet laiska ja saamaton?

Vierailija
66/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehillä on valitettavasti liian vähän tarjottavaa nykypäivän naisille.

Jos miehellä on jotain, mitä nainen haluaa ja/tai tarvitsee, on miehellä silloin myös valinnanvaraa. 

Ja tämähän ei johdu mistään muusta kuin siitä, että kaikki miesten tekemän työn tulokset on sosialisoitu lähinnä naisten hyysäämiseen. Miehen ei siis tarvitse yksilötasolla tarjota naiselle mitään koska yhteiskunta lapioi rahat miehiltä ja kaataa naisille.

Niissä maissa joissa näin ei ole, ei ole myöskään "vahvoja, itsenäisiä yh-mammoja" jotka eivät omien sanojensa mukaan tarvitse miehiä mihinkään. Unohtavat vaan mainita sen miesten rahoittaman julkisen sektorin konttori"työn" tai valtavat tulonsiirrot joilla itsensä elättävät.

Vierailija
67/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäköhän se menekki johtuu? Ettei vain johtuisi miehistä? Mihis se autuaaksi tekevä MGTOW nyt taas katosi? Mieshän voi valita sinkkuuden, jos ei kerran saa mieleistään naista. Ei ole mikään pakko tyytyä yhtään kehenkään. Naiset ovat tehneet näin jo pitkään.

Vierailija
68/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos ap ei halua alistua tekemään töitä, mitä hänellä on tarjota naimakaupassa elatuksen vastineeksi? Miksi joku nainen voisi juuri sinut valita siitä huolimatta, että olet laiska ja saamaton?

Kaikille suhteet eivät ehkä vaan ole kauppasuhteita, vaikka sulle ne sitä näköjään onkin.

Vierailija
69/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mieheltä rahaa. Vaadin älyä, sinnikkyyttä, ahkeruutta, huumorintajua, samoja kiinnostuksenaiheita ja riittävää ulkonäköä (likimain sama taso kuin omani eli perusnätti, ei mikään missi, semiurheilullinen, itsestään huolta pitävä, siisti, arvostaa terveitä elämäntapoja). Monesti nämä ominaisuudet tuovat mukanaan hyvän tai ainakin kohtuullisen elintasonkin.

No sinä olet itse itsellesi jo hankkinut sen hyvän elintason noilla samoilla ominaisuuksilla. Et todellakaan ole minkään muun kuin rahan perässä. 

Oletteko koskaan huomanneet, että naiset mielellään laskevat elintasoaan rajustikin lasten vuoksi? Siitä voi suoraan päätellä, että mies on pankkiautomaatti, koska mieheltä ei sallita samaa. Joko mies tuo rahaa tai ei tuo, ja jos ei tuo, niin silloin miestä ei elämässä pidetä. Mies rakastaa naista, nainen lapsia.

Lapsi ei kykene huolehtimaan itsestään, joten on aika luonnollista että vanhemmat huolehtivat lapsen tarpeista omalla kustannuksellaan. Pidätkö sinä miehiä jotenkin jälkeenjääneinä kun koet epäreiluna sen, ettei heitä hoivata kuten lapsia tai että heiltä odotetaan hieman enemmän vastuunkantoa perheestään kuin lapsilta? Kuinka pitkälle olet valmis tuolla linjalla menemään - onko mielestäsi kohtuutonta, että nainen odottaa miehen pyyhkivän itse perseensä kun kerran nainen kuitenkin on valmis lapsenkin perseen pyyhkimään?

Vierailija
70/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
71/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä on se, että ap:n itselleen valitsema tie on osoittautunut hänelle itselleen vääräksi valinnaksi. Miksi muuten hän katkerana huutelisi tässä ketjussa omaa totuuttaan ja väittäisi kaikkien muiden olevan väärässä, kun elävät elämäänsä omien arvojensa mukaan.

Vierailija
72/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tullut huomattua, kun kelpaan vain ryyppääville, kouluttautumattomille, lihaville yh-äideille. Itse olen raitis, työssäkäyvä ja kuntoileva DI. No onneksi voi olla yksin

Vierailija
73/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että miks mun pitäis tyytyä sellaiseen mieheen, joka ei ole silmissäni haluttava? Ei oo mun syy jos joku mies jää ilman.

Vierailija
74/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korostat joka viestissä naisten ahneutta, vaikka kyse on siitä, että jokaisen pitäisi itse elättää itsensä mikäli mahdollista.

Kyse on siitä, että nainen haluaa ennen kaikkea pienentää omia elinkustannuksiaan miehen avulla, jotta naiselle jää enemmän rahaa kaikkeen ylimääräiseen. Sen takia mieheltä vaaditaan työssäkäyntiä ja tienaamista, koska muuten nainen ei saa miehestä tätä taloudellista hyötyä. Ja harvaa naista kiinnostaa kauan, jos sitä taloudellista hyötyä ei ole luvassa tulevaisuudessakaan.

Toki aina voi käyttää jotain arvoja, elämänhallintaa moraalia, ym. paskaa tekosyynä, kun ei suoraan kehtaa myöntää, että kyse on rahasta.

Kukaan mieshän ei halua pienentää asumiskustannuksia, että rahaa jäisi itselleen enemmän? :D

Vierailija
75/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on loppupeleissä kemiaa ja sattuman kauppaa. Ruksilistan kanssa liikkuva voi todeta jäävänsä lopulta ilman.

Vierailija
76/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menettänyt vielä aivan täysin toivoa löytää kiva nainen joskus kun ymmärsin miten kovia vaatimuksia naisilla nykyään on miehiä kohtaan, mutta aika lailla lopullinen niitti on ollut se kun Helsingin keskustassa kävellessäni olen viimeisen vuoden parin aikana nähnyt hirvittävän paljon suomalaisnaisia ulkomaalaisten miesten kanssa.

Eli ei riitä se, että suomalaismiehiltä vaaditaan todella paljon jotta kelpaisivat kumppaniksi, vaan sen lisäksi todella monet suomalaisnaiset ottavat joka tapauksessa mieluummin ulkomaalaismiehen, ja niitähän tuntuu riittävän naisille. Joten eipä tässä paljon enää ole uskoa siihen että joskus sen oikean öytäisil, vaikka olenkin vasta kolmenkymmenen tienoolla.

Kun näkee tuollaista niin ei jaksa edes yrittää enää.

Vierailija
77/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en menettänyt vielä aivan täysin toivoa löytää kiva nainen joskus kun ymmärsin miten kovia vaatimuksia naisilla nykyään on miehiä kohtaan, mutta aika lailla lopullinen niitti on ollut se kun Helsingin keskustassa kävellessäni olen viimeisen vuoden parin aikana nähnyt hirvittävän paljon suomalaisnaisia ulkomaalaisten miesten kanssa.

Eli ei riitä se, että suomalaismiehiltä vaaditaan todella paljon jotta kelpaisivat kumppaniksi, vaan sen lisäksi todella monet suomalaisnaiset ottavat joka tapauksessa mieluummin ulkomaalaismiehen, ja niitähän tuntuu riittävän naisille. Joten eipä tässä paljon enää ole uskoa siihen että joskus sen oikean öytäisil, vaikka olenkin vasta kolmenkymmenen tienoolla.

Kun näkee tuollaista niin ei jaksa edes yrittää enää.

Asettaakohan naiset yhtä kovat vaatimukset kehitysmaalaisille miehille mitä kotimaisille?

Vierailija
78/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minullakin maksullinen mies, kun hänkin on olettanut, että käyn töissä? Mies on kyllä vapaaehtoisesti töitä tehnyt, hän kun tarvitsee rahaa juttuihin, joita ilman ei halua elää. Puhun nyt harrastuksista, miehellä menee niihin paljon rahaa.

Jos ap näkee meidät kävelevän yhdessä, niin mistä hän näkee päälle, miten pitkä suhde meillä on ollut? Minä olen lihonut ja harmaantunut viime vuosina, joten näytän nykyisin miestä vanhemmalta. Olemme olleet yhdessä kymmeniä vuosia, joten kyllä ajan kuluminen jo näkyy.

Ja ihan vaan tiedoksi: en aio laihduttaa enkä värjätä hiuksiani, olen ihan tyytyväinen ulkomuotooni.

Vierailija
79/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dude it's about the insides that matter!

Vierailija
80/116 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan minullakin maksullinen mies, kun hänkin on olettanut, että käyn töissä?

Siinä tapauksessa on, jos vaatii, että käyt töissä. Sitten ei ole, jos ei vaadi sulta työssäkäyntiä, vaan kelpuuttaisi sut työttömänäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi