Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten koventuneet vaatimukset

Vierailija
22.04.2016 |

Mun mielestä tämä nykytilanne eli se että jokaisella naisella riippumatta minkälainen on on niin paljon kovempi menekki deittimarkkinoilla kuin vastaavanlaisella miehellä. Tämä johtaa siihen että naiset vain koventavat vaatimuksiaan entisestään. Vähän kuin loputon suo ja sen näkee katukuvasta minkälaisiin naisiin on miesten ollut tyytyminen, esim. lihaviin, rumiin, itseään vanhempiin naisiin.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä törmäät tuollaisiin naisiin?

Koko ajanhan noihin törmää. Naisista nyt about 99% laskee miehen ensisijaisesti rahassa ja materiaalissa, mistä johtuu nämä ehdottomat työsskäynti/työnhaku/opiskeluvaatimukset. Muutenhan nainen ei voi saada miehestä taloudellista hyötyä ja se on suurimmalle osalle naisista suurin turn-off, mitä miehessä voi olla.

Joo, opiskelijathan on tunnetusti niitä joita metsästetään kun ollaan rahan perässä, joo-o.

Opiskeluvaatimuksen ero työssäkäyntivaatimukseen on lähinnä siinä, että silloin uskotaan, että se taloudellinen hyöty miehestä saadaan tulevaisuudessa. Samasta syystä sitä kuitenkin pohjimmiltaan vaaditaan.

Vierailija
42/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa piireissä ap oikein liikut? Kas kun naiset aika monesti ihan itse maksaa asuntonsa, autonsa, etelänmatkansa ja kenkänsä. Tai maksavat yhdessä sen miehensä ja lastensa isän kanssa, jonka kanssa asuvat ja reissaavat ja kasvattavat lapsiaan. Ehkä sun ympyröissä hiuspidennys-rakennekynsi-feikkirusketus -neidot etsii lystilleen sugardaddya? Omissa ympyröissä taas kaikki naiset on koulutettuja, ovat tärkeissä ammateissa ja kaikkien elämässä muut asiat on tärkeitä kuin Turkinmatkat ja olohuoneen trendivärit, uusi sohva tai Vuittonit. Hanki itsellesi koulutus ja ammatti ja vaihda viiteryhmää. Joka keskittyy vain ulkonäköön, saa pelkän kuoren. Joka arvostaa ja myös itse huokuu elämässä muutakin (älyä, etenemistä, yritteliäisyyttä, ahkeruutta) saa paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaiset ohjeet oman tasoisen naisen saamiselle:

1) Älä ole epätoivoinen

2) Ole tosissasi naisen suhteen pelkän seksin etsimisen sijaan

Naiset ovat nykyään pulassa, kun yksikään mies ei halua sitoutua tosissaan. Olet arvokas mies, jos olet sitoutumishaluinen.

Mikäköhän aikakautena miehet ovat tahtoneet sitoutua ilman yhteiskunnan asettamaa säätelyä ja pakkoa? Bordelleja on ollut Jeesuksen ajoista lähtien. Naiset ovat oppineet ettei mieheen sitoutuminen useinkaan tuota mitään, tämän vuoksikin nykynainen pitää hauskaa Suomessa siinä missä mieskin.

Kyllähän se "hauskanpito" on useimmille naisille kuitenkin vähän sellaista pakon edessä tehtyä, että otetaan nyt mitä on tarjolla. Sinunkin viestistäsi voi aistia sellaisen pienen katkeruuden. Useimmat miehet sen sijaan saavat paljonkin irti kevytsuhteilusta ja siksi nykyinen seksikulttuuri on hyvä diili miehille. Tai niille miehille, jotka ovat haluttuja.

Totta kai olen katkera koska minua yritetään kasvattaa yksiavioiseksi pikku vaimoliksi sukupuolelle joka ei sitä tarjoa takaisin. Toisin sanoen minua on huijattu.

Itse kyllä nautin panosuhteistani täysin rinnoin, muuta en tule tämän elämän aikana harjoittamaankaan. Miehet haluavat panna vapaana, niin haluan minäkin.

Vierailija
44/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt taas naiset alkako madella tuon elämäntapatyöttömän edessä! Te käytte töissä, opiskelette, etsitte töitä. Te olette parempia kuin tuo, joka aikoo elää yhteiskunna rahoilla koko ikänsä, edes yrittämättä ikinä elättää itseään. Teidän EI tarvitse selitellä eikä puolustella itseänne, kun hän syyttää teitä ahneudesta. Hänen kuuluu selitellä teille, tehän hänet elätätte.

Vierailija
45/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kuuluu selitellä teille, tehän hänet elätätte.

Ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi eikä sen enempää kiinnosta naiset, jotka vaaivat mieheltä työssäkäyntiä tai työnhakua, koska tuollaiset naiset ovat käytännössä maksullisia. Siinä se.

Näille ahneille miesten esineellistäjille tuntuu sen siijaan olevan mahdoton paikka myöntää, että ovat maksullisia, vaikka ehdottoman työssäkäynti/työnhakuvaatimuksen asettaminen miehelle jo sinällänsä todistaa pointin oikeaksi.

Vierailija
46/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaapa ap vaikka toi ketju, jossa 23-vuotias humanistimies (opiskelija) kyselee, miks pitäisi asettua aloilleen, kun naisia tulee ikkunoista ja ovista, kun opiskelee naisvaltaisella alalla. Sit voit mennä kysymään vaikka humanisti-, oikkari-, valtiotieteilijä- tai nykyään jopa lääkisnaisilta, mitä mieltä ne on sun teoriasta.

Naiset vaatii noin keskimäärin mieheltä samantyyppisiä asioita kuin itseltään. Korkeakoulutettu nainen, joka pitää huolta ulkonäöstään ja on sosiaalisilta taidoiltaan normaali, haluaa korkeakoulutetun miehen, joka pitää huolta ulkonäöstään ja on sosiaalisilta taidoiltaan normaali. Ai kamala, kauheita nämä naiset.

Poikkeuksena toki nää Selänteiden tyyppiset miehet ja naiset, joissa nainen haluaa mieheltä statusta ja rahaa ja mies naiselta missin tai mallin ulkonäön ja täysihoitoa himassa. Noissa pareissa vakka saa kantensa eikä kenelläkään pitäis musta olla asian suhteen valittamista. Siinä, et helvetin hyvännäköiset naiset haluaa noin keskimäärin mieheltä statusta ei ole mitään sen kummempaa kuin siinä, että miehet, joilla on statusta, haluaa noin keskimäärin helvetin hyvännäköisen naisen.

Sit perusjampat mouhottavat pitkin nettiä, kuinka naiset ovat vaatimuksineen ihan kohtuuttomia, kun se 25-vuotias maailmanluokan kaunotar ei suvainnutkaan lämmetä juuri heille. Kun on lusikalla annettu, ei pidä kauhalla vaatia.

Vierailija
47/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi eikä sen enempää kiinnosta naiset, jotka vaaivat mieheltä työssäkäyntiä tai työnhakua, koska tuollaiset naiset ovat käytännössä maksullisia. Siinä se.

Näille ahneille miesten esineellistäjille tuntuu sen siijaan olevan mahdoton paikka myöntää, että ovat maksullisia, vaikka ehdottoman työssäkäynti/työnhakuvaatimuksen asettaminen miehelle jo sinällänsä todistaa pointin oikeaksi.

Kun kerran tiedät kaiken, kerropa meille, miksi nainen, joka arvostaa miehen elämänhallintaa, haluaa itse käydä töissä tai kouluttautua?

Huoraako nainen itse itseään itselleen? Eiku..? Vai voisko vaan olla, että nainen toimii niin, koska se on hänen mielestään hyvää ja arvostettavaa toimintaa, joka on tavoittelun arvoista. Ja sit jos se on omalla kohdalla jotain, jota arvostaa, voisko olla kysymys ihan vaan siitä, että toivoo toisen arvostavan samoja asoita?

Tai sit voi tietty vaan vetää foliohatun syvenmälle päähän ja jatkaa salaliittoteorioiden parissa.

Vierailija
48/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaapa ap vaikka toi ketju, jossa 23-vuotias humanistimies (opiskelija) kyselee, miks pitäisi asettua aloilleen, kun naisia tulee ikkunoista ja ovista, kun opiskelee naisvaltaisella alalla. Sit voit mennä kysymään vaikka humanisti-, oikkari-, valtiotieteilijä- tai nykyään jopa lääkisnaisilta, mitä mieltä ne on sun teoriasta.

Naiset vaatii noin keskimäärin mieheltä samantyyppisiä asioita kuin itseltään. Korkeakoulutettu nainen, joka pitää huolta ulkonäöstään ja on sosiaalisilta taidoiltaan normaali, haluaa korkeakoulutetun miehen, joka pitää huolta ulkonäöstään ja on sosiaalisilta taidoiltaan normaali. Ai kamala, kauheita nämä naiset.

Poikkeuksena toki nää Selänteiden tyyppiset miehet ja naiset, joissa nainen haluaa mieheltä statusta ja rahaa ja mies naiselta missin tai mallin ulkonäön ja täysihoitoa himassa. Noissa pareissa vakka saa kantensa eikä kenelläkään pitäis musta olla asian suhteen valittamista. Siinä, et helvetin hyvännäköiset naiset haluaa noin keskimäärin mieheltä statusta ei ole mitään sen kummempaa kuin siinä, että miehet, joilla on statusta, haluaa noin keskimäärin helvetin hyvännäköisen naisen.

Sit perusjampat mouhottavat pitkin nettiä, kuinka naiset ovat vaatimuksineen ihan kohtuuttomia, kun se 25-vuotias maailmanluokan kaunotar ei suvainnutkaan lämmetä juuri heille. Kun on lusikalla annettu, ei pidä kauhalla vaatia.

Sirpa on siis maksullinen, jos vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja rahaa, mutta palstamuija ei ole maksullinen vaikka vaatii mieheltä samoja asioita kuin Sirpa, eli työssäkäyntiä ja rahaa?

Ja Sirpa ei ole kyllä ikinä ollut mitään missimateriaalia, joten Selännettä ei ainakaan voi syyttää siitä, että valitsi naisen ulkonäön perusteella. Aivan varmasti oli paremman näköisiä horoja tyrkyttämässä persettään Teemulle.

Vierailija
49/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata sitoutua, sillä sijoitus vs tulos on joka sektorilla pahasti negativinen.

Vierailija
50/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo sinun paska-argumenttisi on ammuttu niin moneen kertaan alas, ettei voi kuin ihmetellä miten joku voi olla noin saapas, ettei sitä itse tajua.

Kiteytettynähän homma menee niin, että sinä olet ahne. Ahne, koska elät vastikkeetta muiden rahoilla. Ahne koska odotat naisen joko alkavan sossupummiksi tai elättävän sinut. Tuo katkera nillityksesi naisten ahneudesta on ihan tyylipuhdasta narsistista projisointia, koska et uskalla katsoa peiliin ja ottaa itse vastuuta elämästäsi.

Et halua myydä persettäsi porvarille, mutta käytännössä olet myynyt sen jo ja näennäinen vapautesi on pelkkä illuusio. Elät murusista joita se vihaamasi porvari sinulle heittelee - mahtaa ottaa päähän. 

Vierailija
51/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran tiedät kaiken, kerropa meille, miksi nainen, joka arvostaa miehen elämänhallintaa, haluaa itse käydä töissä tai kouluttautua?

Huoraako nainen itse itseään itselleen? Eiku..? Vai voisko vaan olla, että nainen toimii niin, koska se on hänen mielestään hyvää ja arvostettavaa toimintaa, joka on tavoittelun arvoista. Ja sit jos se on omalla kohdalla jotain, jota arvostaa, voisko olla kysymys ihan vaan siitä, että toivoo toisen arvostavan samoja asoita?

Tai sit voi tietty vaan vetää foliohatun syvenmälle päähän ja jatkaa salaliittoteorioiden parissa.

Kyllä se työssäkäyntivaatimus puolestaan, ts. todistaa naisen maksullisuuden. Eli rahaa ja materiaalia pitää olla tai ainakin pitää kaikin tavoin yrittää myydä persettä, että saa enemmän rahaa ja materiaalia.

Salaliittoa voisit myös avata lisää? Onko siis se salaiitto, että nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä ja sitä kautta rahaa?

Vierailija
52/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät murusista joita se vihaamasi porvari sinulle heittelee - mahtaa ottaa päähän. 

Kyllä se valituksesta päätelleen ainakin porvaria ottaa pattiin, ettei kaikki suostukaan porvarin orjiksi suurpääoman palvelukseen. Ja tietenkin myös niitä lukuisia maksullisia, jotka eivät saa tuollaisesta miehestä tavoittelemaansa taloudellista hyötyä.

Vierailija
53/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nainen vaatii, että itse maksat ruokasi, vaatteesi, osuutesi asumiskuluista ja mahdollisten lasten ylläpidosta, olisi jotenkin liian vaativa? Ja että naisen pitäisi sut elättää tai katsoa vierestä ihaillen, kun muut työssä käyvät sua elättää? Ja saa itse vastineeksi mitä? Suuren ajattelijan, mahtavan adoniksen, kotitöissä ja keittiössä häärivän koti-iskän??Anna mun nauraa....

Vierailija
54/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät murusista joita se vihaamasi porvari sinulle heittelee - mahtaa ottaa päähän. 

Kyllä se valituksesta päätelleen ainakin porvaria ottaa pattiin, ettei kaikki suostukaan porvarin orjiksi suurpääoman palvelukseen. Ja tietenkin myös niitä lukuisia maksullisia, jotka eivät saa tuollaisesta miehestä tavoittelemaansa taloudellista hyötyä.

Ei ota pattiin, ennemminkin käy sääliksi. Minä maksan ihan mielelläni veroja ja hoidan siten sosiaalisen vastuuni myös heikko-osaisista ja sairaista, kuten sinusta. Oman itsesi takia toivon, että myös käyttäisit niitä maksamiani mielenterveyspalveluita ja saisit elämäsi raiteilleen. 

Vierailija
55/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nainen vaatii, että itse maksat ruokasi, vaatteesi, osuutesi asumiskuluista ja mahdollisten lasten ylläpidosta, olisi jotenkin liian vaativa? Ja että naisen pitäisi sut elättää tai katsoa vierestä ihaillen, kun muut työssä käyvät sua elättää? Ja saa itse vastineeksi mitä? Suuren ajattelijan, mahtavan adoniksen, kotitöissä ja keittiössä häärivän koti-iskän??Anna mun nauraa....

Riittää kunhan ei ole niin ahne, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua.

Vierailija
56/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi mieheltä rahaa. Vaadin älyä, sinnikkyyttä, ahkeruutta, huumorintajua, samoja kiinnostuksenaiheita ja riittävää ulkonäköä (likimain sama taso kuin omani eli perusnätti, ei mikään missi, semiurheilullinen, itsestään huolta pitävä, siisti, arvostaa terveitä elämäntapoja). Monesti nämä ominaisuudet tuovat mukanaan hyvän tai ainakin kohtuullisen elintasonkin.

Vierailija
57/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut muutaman kerran komeaa miestä, paljon oman tasoni yläpuolella olevaa. Ollaan harrastuksen parissa tavattu ja juteltu tunnista toiseen. Harrastuksen lisäksi meillä on paljon samanlaisia kiinnostuksia ja ajatuksia, jotain vetoa toisiimme on. Molemmilla takana avioliitto vuosia sitten.  Mitä enemmän olen hänen seurassaan, sitä enemmän odotan hänen läsnäoloaan. Välillämme ei ole ollut minkäänlaista fyysistä kontaktia, aika näyttää kehityksen suunnan.

Ei mulla ole ulkonäön suhteen vaatimuksia ollut, tärkeintä, että yhdessä viihdytään. Mutta minun silmissäni tuo mies on komea ja se tapa, millä hän katsoo, on jotain huumaavaa.

Vierailija
58/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä peruslähtökohta ihmisen arvostukselle on se, että jos ihminen on terve, hän tekee töitä ja elättää itsensä. Siitä lähdetään miettimään sitten muita ominaisuuksia.

Vierailija
59/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaiset ohjeet oman tasoisen naisen saamiselle:

1) Älä ole epätoivoinen

2) Ole tosissasi naisen suhteen pelkän seksin etsimisen sijaan

Naiset ovat nykyään pulassa, kun yksikään mies ei halua sitoutua tosissaan. Olet arvokas mies, jos olet sitoutumishaluinen.

Mikäköhän aikakautena miehet ovat tahtoneet sitoutua ilman yhteiskunnan asettamaa säätelyä ja pakkoa? Bordelleja on ollut Jeesuksen ajoista lähtien. Naiset ovat oppineet ettei mieheen sitoutuminen useinkaan tuota mitään, tämän vuoksikin nykynainen pitää hauskaa Suomessa siinä missä mieskin.

Kyllähän se "hauskanpito" on useimmille naisille kuitenkin vähän sellaista pakon edessä tehtyä, että otetaan nyt mitä on tarjolla. Sinunkin viestistäsi voi aistia sellaisen pienen katkeruuden. Useimmat miehet sen sijaan saavat paljonkin irti kevytsuhteilusta ja siksi nykyinen seksikulttuuri on hyvä diili miehille. Tai niille miehille, jotka ovat haluttuja.

Totta kai olen katkera koska minua yritetään kasvattaa yksiavioiseksi pikku vaimoliksi sukupuolelle joka ei sitä tarjoa takaisin. Toisin sanoen minua on huijattu.

Itse kyllä nautin panosuhteistani täysin rinnoin, muuta en tule tämän elämän aikana harjoittamaankaan. Miehet haluavat panna vapaana, niin haluan minäkin.

Kyllä minuakin huijattiin, että naiset ovat jotain romantiikan- ja rakkaudennälkäisiä, mutta itse asiassa sitten ilostuinkin siitä, kun pelkkä seksi kelpaa aika monille naisille niin hyvin. En ymmärrä, miksi olisin tuosta huijauksesta katkera, kun kaikki kääntyi kuitenkin minulle parhain päin. Oli suuri helpotus, ettei tarvinnut alkaa leikkiä sellaista henkilöä, mitä en osaa olla.

Vierailija
60/116 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mieheltä rahaa. Vaadin älyä, sinnikkyyttä, ahkeruutta, huumorintajua, samoja kiinnostuksenaiheita ja riittävää ulkonäköä (likimain sama taso kuin omani eli perusnätti, ei mikään missi, semiurheilullinen, itsestään huolta pitävä, siisti, arvostaa terveitä elämäntapoja). Monesti nämä ominaisuudet tuovat mukanaan hyvän tai ainakin kohtuullisen elintasonkin.

No sinä olet itse itsellesi jo hankkinut sen hyvän elintason noilla samoilla ominaisuuksilla. Et todellakaan ole minkään muun kuin rahan perässä. 

Oletteko koskaan huomanneet, että naiset mielellään laskevat elintasoaan rajustikin lasten vuoksi? Siitä voi suoraan päätellä, että mies on pankkiautomaatti, koska mieheltä ei sallita samaa. Joko mies tuo rahaa tai ei tuo, ja jos ei tuo, niin silloin miestä ei elämässä pidetä. Mies rakastaa naista, nainen lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan