Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2242)

Vierailija
101/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louis vuitton vernis alma 2000e. Carlos Falchi pythonin nahkalaukku 2000e.

Amk-sh + merkonomiksi kouluttaudun nyt :)

Eikö tommonen kasi tonnia ole sh:n nettopalkka? Melkoinen arvovalinta laittaa parin kuun palkat kahteen laukkuun. Miksi ne ovat niin tärkeitä? T. se marimekkolaikkuinen jolla nettotulot moninkertaiset.

Sh:n nettopalkka on jotain tuota luokkaa,mutta en minä ole aikoihin tehnyt tuota työtä. Minulla on elämässäni mahdollisuus valita käynkö töissä ja mitä teen. Nyt olen päättänyt opiskella kaupallista puolta.

Minulla on noin 20 laukkua hannaltaan 400-2000 euroa. Miksikö ostan niitä ? Pidän niistä :)

Pidä tiukasti miehestäsi kiinni, sinun koulutuksella ja puuttuvalla työkokemuksella taitaisi kassit vaihtua prisman muovipusseihin. Varmaan se omanarvontunto täytyykin kasseista tuollaisessa tilanteessa hankkia.

No jopas, jopas. Siellähän ärhennellään oikein tosissaan. Hui :D

Mieheni tienää kyllä riittävästi, mutta omaisuuteni tulee ihan muualta kuin mieheltäni. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en taida prisman kasseja tarvita, oli koulutukseni tai työkokemukseni mikä hyvänsä. Sorry :)

Ei ainakaan omilla kyvylläsi hankittua tuo omaisuus, toivottavasti tulevaisuuskaan ei ole vastuullasi. Pikkurouva on hyvä ja ostelee vain kassejaan ja kuluttaa aikaansa brunsseilla, ehkä ne omat kyvyt siinä parhaiten tulee käytetyksi ja yhteiskunta hyötyy kuluttajista.

Vierailija
102/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 euron Marc'o'Polo, 22 vuotta ja opiskelen yliopistossa kolmatta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon olkalaukku, ikä 37 ja yliopistokoulutus. 

Vierailija
104/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

119 euroa (Global Accessories -nahkalaukku), 29v., maisteri.

Vierailija
105/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louis vuitton vernis alma 2000e. Carlos Falchi pythonin nahkalaukku 2000e.

Amk-sh + merkonomiksi kouluttaudun nyt :)

Eikö tommonen kasi tonnia ole sh:n nettopalkka? Melkoinen arvovalinta laittaa parin kuun palkat kahteen laukkuun. Miksi ne ovat niin tärkeitä? T. se marimekkolaikkuinen jolla nettotulot moninkertaiset.

Sh:n nettopalkka on jotain tuota luokkaa,mutta en minä ole aikoihin tehnyt tuota työtä. Minulla on elämässäni mahdollisuus valita käynkö töissä ja mitä teen. Nyt olen päättänyt opiskella kaupallista puolta.

Minulla on noin 20 laukkua hannaltaan 400-2000 euroa. Miksikö ostan niitä ? Pidän niistä :)

Pidä tiukasti miehestäsi kiinni, sinun koulutuksella ja puuttuvalla työkokemuksella taitaisi kassit vaihtua prisman muovipusseihin. Varmaan se omanarvontunto täytyykin kasseista tuollaisessa tilanteessa hankkia.

No jopas, jopas. Siellähän ärhennellään oikein tosissaan. Hui :D

Mieheni tienää kyllä riittävästi, mutta omaisuuteni tulee ihan muualta kuin mieheltäni. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en taida prisman kasseja tarvita, oli koulutukseni tai työkokemukseni mikä hyvänsä. Sorry :)

Ei ainakaan omilla kyvylläsi hankittua tuo omaisuus, toivottavasti tulevaisuuskaan ei ole vastuullasi. Pikkurouva on hyvä ja ostelee vain kassejaan ja kuluttaa aikaansa brunsseilla, ehkä ne omat kyvyt siinä parhaiten tulee käytetyksi ja yhteiskunta hyötyy kuluttajista.

Kamalaa,että sinun täytyy olla noin vihainen ja kateellinen :(

Sinähän et tiedä minusta mitään. Voit yrittää haukkua ihan mielesi mukaan. Se on sitten niin herttasen yhdentekevää :)

Onnea työelämääsi :) ja se siitä.

Vierailija
106/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 e, 29 v, HuK (syrjäytynyt)

Vierailija
107/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 euton Longchamp, ikää yli 50 v ja ylempi korkeakoulututkinto. Haaveilen Diorin laukusta mutta toistaiseksi rahalle on löytynyt tärkeämpiä käyttökohteita, esimerkiksi harrastuksista.

Vierailija
108/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€. On mulla toinenkin. Se oli 7€. Olen 28v mies, eläkeläinen ja ylioppilas. Olkalaukku on satunnaiseen luonnoslehtiön ja muun tilpehöörin kanniskeluun hyvä, mutta kivempi on, jos kaikki mahtuu taskuihin. Melkein aina mahtuu. Naisten laukut ymmärrän, koska naisen vaatteissa ei ole kunnon taskuja (sitä taas en ymmärrä), mutta miksi kukaan suostuu maksamaan laukusta enemmän kuin kolmekymppiä ellei se ole jokin esim. kissan kanniskeluun tarkoitettu erkoislaukku. Itse kanniskelen kissaani semmoisessa repussa, kun matkustellaan ja siitä repusta sai kyllä maksaa, mutta se oli välttämätön ostos. Onko teillä liikaa rahaa? Tekeekö kallis laukku onnelliseksi? Millä tavalla? No, ehkä mun ei tarvitsekaan ymmärtää ihan kaikkea. Saahan sitä rahoillaan tehdä, mitä lystää.

Vierailija
109/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin laukku, n.4000€.

Oon 34v yksityisyrittäjä.

Vierailija
110/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa. 0 laukkua. Ammattikorkeakoulu

Vierailija
111/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias tohtori. Kallein laukku Chloen n. 1600 e laukku. En suosi näkyviä merkkejä tai "tämän hetken muotilaukkuja". Ostan sellasta mikä on mielestäni kaunista ja tulee kestämään aikaa. Laukku ei ole sijoitus, ne rahani ovat kiinni ihan muualla.

Kyllästyttää tuo "merkkilaukun ostajat ovat arvomaailmaltaan sellaisia ja sellaisia"-hokemat. Kummallista tuomita ihminen habituksen perusteella: minunkin siis kerran vilkaistuasi pystyt päättelemään arvoni, tuomitset heti pinnallisesti ja ontoksi? Kun rapsuttaa vähän pintaa syvemmältä, selviää että teen aktiivisesti vapaaehtoistyötä ja olen viettänyt yhteensä reilun vuoden ulkomailla "puskassa" eli tekemässä sielläkin vapaaehtoistyötä. Ulkona ei ole siis ykkösprioriteettini eikä minua yleensä pinnallisenakaan pidetä.

Vierailija
112/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi vanhaa nahkalaukkua. Molemmat olen ostanut käytettynä, hintaa tai merkkiä en muista. Molemmat ovat olleet mulla ainakin 7-8 vuotta. Yritän ostaa kestävää, hinnalla ja merkillä ei sinänsä väliä kunhan se on kohtuuden rajoissa. En koe tarvetta maksaa satoja tai tuhansia statussymbolista.

Nainen, 37, ylempi korkeakoulututkinto (humanistinen ala)

Vierailija
113/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muute aina ihmetellyt sitä, kuinka tuomitaan kalliita laukkuja ostavat, mutta vaikka teknologiaan satsaaminen taas on ihan ok. Kännyykkääkin saatetaan vaihtaa jopa kerran vuodessa ja siihen upotetaan 700 e surutta ja harva tuomitsee. Sama juttu läppärien ja muiden koneiden kanssa. Tai ostetaan jotain 200 e aktiivisuusrannekkeita tai älykelloja ja muuta ja taas sekin on ihan ok. Mutta annas olla, jos ostaa kalliin laukun!

Vierailija
114/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiak Studion laukku oisko ollu 60€. Ammattikoulu 33v.

Vierailija
115/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin olen kyllä sitä mieltä, että jokainen kuluttaa rahansa mihin haluaa. Se sensijaan on älytöntä, että tuhlaa sellaiseen, mihin on juuri ja juuri rahaa, mutta ei oikeasti varaa.

Vierailija
116/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin noita laukkuja tuossa yllä. Olen tuo 28v mies. Toivottavasti en aiheuttanut pahaa mieltä. Kummastelin vain, kun en itse osaa samaistua ollenkaan. En itse laita rahaa oikein mihinkään ns. tarpeettomaan. Mulla ei ole autoa, hienoa teknologiaa, tv:tä tai edes polkupyörää. Ei vain ole tarvetta, enkä saisi siitä mitään. Pinnallisuuden tai sen puutteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Oma siskoni on hyvin pinnallisen näköinen. Moni tuomitsee heti tyhmäksi ja ylimieliseksi bimboksi, vielä kun ammattikin liittyy kauneudenhoitojuttuihin, mutta oikeasti hän on hyvin älykäs ja empaattinen ihminen. Siskolla noita kalliita laukkuja, laitteita sun muita riittää. Ei me ymmärretä toisiamme ollenkaan, mutta en itse ainakaan pidä siskoani mitenkään huonona ihmisenä. Varmaan siskokin ihmettelee mun elämäntapaani toisinaan.

Ja saahan sitä välillä olla pinnallinen ja turhamainen, jos se ei ole muilta pois. Itseni on vain vaikea samaistua. En tosiaan tajua ihmeellisiä autojakaan tai teknologisia vempeleitä.

Vierailija
117/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin olen kyllä sitä mieltä, että jokainen kuluttaa rahansa mihin haluaa. Se sensijaan on älytöntä, että tuhlaa sellaiseen, mihin on juuri ja juuri rahaa, mutta ei oikeasti varaa.

Nämähän on arvovalintoja, jos sen tärkeäksi kokee, niin OK, jos siitä itselle iloa irtoaa nin mikä ettei, mutta turha hurskastella ettei asia tärkeä itselle olisi jos siihen satsaa huomattavia summia. Merkkivaatteet ja laukut ovat kuitenkin kiinni tietyssä arvokulttuurissa, siksi me ulkopuoliset saatamme suhtautua niihin kuten keisarin uusiin vaatteisiin.

Vierailija
118/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Kors, 400e, ikä 27 ja ammatti kokki.

Vierailija
119/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mexxin nahkainen käsilaukku,hintaa jotain 60, oli isossa alennuksessa kyllä (muistaskseni -70 ale) ja onkin kestänyt jo kuusi vuotta miltei jokapäiväisessä käytössä. Ikää 33v ja yliopistotutkinto. En hirveästi välitä laukuista, mutta sen kyllä sanon, että sellainen ruskearuudullinen LV on minusta ruma. En käyttäisi vaikka ilmaiseksi saisin.. myisin heti pois ja ostaisin jotain muuta.

Vierailija
120/2242 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchamp noin 180 euroa, 41 vee ja amk. Laukku alkaa olla todella kulunut ja suunnitelmissa on ostaa hieman kalliimpi Longchampin laukku tilalle.