Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitäisikö näille "korkeastikoulutetuille" jotka perusvat vauva foorumille ketjuja vain tuodakseen esille korkean koulutuksena itkeä vai nauraa. Taidan tyytyvä vain säälimään teitä.
1000 e, 25- vuotias, ammattikorkeakoulu.
En käytä laukkua lainkaan.. lompakko ja puhelin taskuun, sitten mentiin. Ymmärrä lainkaan näitä matka-askin kokoisia käsilaukkuja..
Niin, on mulla yksi. Hautajaisiin..
Ja ikääkin melkein viisikymmentä ja maisteritason koulutus.
n. 3500€ Chanel (lahjaksi). Laukku oli uusi ja sillä ei ollut koulutusta.
Louis Vuittonin matkalaukku-setti, mutta sitä ei mielestäni lasketa kun en sitä ole ostanut enkä käytä.
250€ teettämäni nahkainen käsilaukku. Kolmekymppinen, lukio ja hiukan yliopistoa
Jos käsilaukuista puhutaan, niin n. 45 euron Desigual. Ja kaunis ja käytännöllinen onkin. Mitään satasia en käsilaukkuun uhraisi. 38 v. gradua vaille MSc.
200-300 eur Michael Kors. Ikää 44v.
Vierailija kirjoitti:
200-300 eur Michael Kors. Ikää 44v.
Ja tradenomi.
Kai Marimekon puukahvainen laukku, 90€. Ja yks komia, merkkiä en muista, ruskea mokkanahkainen, oli 400mk. Niin, ja suutarin käsintekemä olkalaukku, 1500mk. Ikä 39, AMK tutkinto.
350€ Michael Kors, 22 vuotta, kauppatieteiden ylioppilas. Ostin uutena mutta tarjouksesta joten maksoin vain 250 € :)
Guess, jonka ostin koululaukuksi alennuksella. 130e maksoin.
Amis ja nykyisin amk-opiskelija 25-v
189500€ PNIS
Elämäm koulu minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitäisikö näille "korkeastikoulutetuille" jotka perusvat vauva foorumille ketjuja vain tuodakseen esille korkean koulutuksena itkeä vai nauraa. Taidan tyytyvä vain säälimään teitä.
Tuota, tuossa aloituksessa kysyttiin koulutusta, tuo kritisoimasi vastasi siihen. Särähtikö tuo YLEMPI korkeakoulututkinto korvaasi? Siis maisteri, jonkalaisia ketjussa on vastannut jo pilvin pimein. Niinkuin on vastannut lisensiaatit ja tohtoritkin - jotka siis pidemmällekoulutettuja vaikkei nimikkeessä tuota ylempää... :D Kai ketjun aloittajan tarkoitus oli katsella millaiset ihmiset merkkilaukkuja ostaa, ja näyttävät ostavan kaupallisen alan ihmiset koulutuksen tasosta riippumatta, samat veskat tradenomeilla ja KTM:illä.
Michael Kors Sutton 350e ja Haltin rinkka 300e, 24v ja amk
Vierailija kirjoitti:
Laukku
Mikä laukku on?
Vierailija kirjoitti:
Kallein itse ostamani laukku on Lancel n. 800€. Lancel on siis Ranskassa hyvin suosittu ja tunnettu laukkumerkki. Kallein omistamani laukku (olen saanut tädiltäni ja äidiltäni) on pari Guccin laukkua, kummatkin ostohetkellä n. 1000€ luokkaa. 24v ja opiskelen kauppatieteitä kolmatta vuotta, valmistun pian kauppatieteiden kandidaatiksi.
Lancel oli minulle tuntematon merkki, kävin katsomassa ja oi kun oli kivoja! Ei kaikki tietenkään omaan makuun mutta paljon.
Tiger of Swedenin laukku 100 euroa alessa, ovh 200 euroa. Ikä 36 ja FM.
5€ kirpputorilta, 25v, maisterin tutkinto kesken
110e reppu (on muuten hyvä!). Viittä vaille tohtori, 27 vuotta.