Ashwagandhasta kokemuksia?
Kertokaa onko ollut hyvä ja toimiva lisäravinne, luontaistuote tms. Sitä myydään ihan yliopiston apteekissa. Niille tiedoksi jotka dissaa luontaistuotteita. Intiassa tuhansia vuosia käytetty rohdoskasvit juuresta tehty rohto..
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut mulla.
Kerro lisää. Miten vaikutti?
Paljon on itsellä luontaistuotteita käytössä mm pycnogenol ja ubikinoni q10 ja hyviä kokemuksia on. Kokeilin ashwagandaa ja se pisti yöni ihan sekaisin ja menin ihan kierroksille. Luulin alkuun, että johtui kovasta liikunnasta, mutta pidin taukoa ashwagandasta ja kokeilin uudestaan ja sama juttu. Jotenkin hermosto tai aivot saa kierroksille ja yöunet meni piloille. Ksm66 oli mitä kokeilin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on itsellä luontaistuotteita käytössä mm pycnogenol ja ubikinoni q10 ja hyviä kokemuksia on. Kokeilin ashwagandaa ja se pisti yöni ihan sekaisin ja menin ihan kierroksille. Luulin alkuun, että johtui kovasta liikunnasta, mutta pidin taukoa ashwagandasta ja kokeilin uudestaan ja sama juttu. Jotenkin hermosto tai aivot saa kierroksille ja yöunet meni piloille. Ksm66 oli mitä kokeilin.
Ok, kiitos kun jaoit kokemuksesi.
Käytin puoli vuotta ja kokemus oli karmea. Ensin tunsin sekoavani, yöunet meni, sitten aloin käyttää erilaisia päihteitä ja pelata uhkapelejä. Meni rahat, terveys, asunto ja avioliitto. Asuin pahvilaatikossa kesän, syksyllä onneksi pääsin tänne asuntolaan.
Mies kokeili ja sai jatkuvan kivuliaan erektion joka johti osittaiseen peniksen amputaatioon. Muuttui myös aivan toisenlaiseksi ihmiseksi, valvoi öisin ja ulvoi takapihalla kuin ihmissusi, kammottavaa. Oli pakko päättää suhde.
Vierailija kirjoitti:
Käytin puoli vuotta ja kokemus oli karmea. Ensin tunsin sekoavani, yöunet meni, sitten aloin käyttää erilaisia päihteitä ja pelata uhkapelejä. Meni rahat, terveys, asunto ja avioliitto. Asuin pahvilaatikossa kesän, syksyllä onneksi pääsin tänne asuntolaan.
Älä trollaa. Ei se voi koko elämää tuhota. Mikset lopettanut heti :)
Mulle ashagandha aiheutti aivan järkyttävät non stop painajaiset. Siis koko yöksi. Heräsin kuusi kertaa yön aikana ja heti kun nukahdin, painajainen jatkui.
Vedin ehkä kolme neljä yötä noin.
Normaalisti näen painajaisia ehkä kolme kertaa vuodessa.
Sitten tajusin, että ei hitto, nämä non stop painajaiset yöstä aamuun johtuu tästä aineesta. Lopetin käytön ja painajaiset loppui kuin seinään.
Jos googletatte ashagandha nightmares, niin löydätte infoa. Ei oo siis mun keksimä juttu. Joillekin ihmisille se oikeasti aiheuttaa painajaisia.
Joo se on nykyään Kouvolassa Wolt-kuskina
Vierailija kirjoitti:
Mulle ashagandha aiheutti aivan järkyttävät non stop painajaiset. Siis koko yöksi. Heräsin kuusi kertaa yön aikana ja heti kun nukahdin, painajainen jatkui.
Vedin ehkä kolme neljä yötä noin.
Normaalisti näen painajaisia ehkä kolme kertaa vuodessa.
Sitten tajusin, että ei hitto, nämä non stop painajaiset yöstä aamuun johtuu tästä aineesta. Lopetin käytön ja painajaiset loppui kuin seinään.
Jos googletatte ashagandha nightmares, niin löydätte infoa. Ei oo siis mun keksimä juttu. Joillekin ihmisille se oikeasti aiheuttaa painajaisia.
Siis tietenkin tarkoitin ashwagandha.
Löysin vanhemman ketjun aiheesta. En taida kokeilla tätä, vaikka ehdin jo tilata purkin.. näen muutenkin vilkkaita unia. En halua enää painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Löysin vanhemman ketjun aiheesta. En taida kokeilla tätä, vaikka ehdin jo tilata purkin.. näen muutenkin vilkkaita unia. En halua enää painajaisia.
Se kyllä äkkiä selviää käykö vai ei sinulle jos kokeilet. Itse liian pitkään sen kanssa pelleilin, kun luulin että ei se siitä johdu vaikka jälkeenpäin ajateltuna jo eka yönä oli ihan omituisia juttuja
Ei toiminut mulla.