Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
200e (2 kpl eri merkeiltä), 27, Amis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis vuitton vernis alma 2000e. Carlos Falchi pythonin nahkalaukku 2000e.
Amk-sh + merkonomiksi kouluttaudun nyt :)
Eikö tommonen kasi tonnia ole sh:n nettopalkka? Melkoinen arvovalinta laittaa parin kuun palkat kahteen laukkuun. Miksi ne ovat niin tärkeitä? T. se marimekkolaikkuinen jolla nettotulot moninkertaiset.
Sh:n nettopalkka on jotain tuota luokkaa,mutta en minä ole aikoihin tehnyt tuota työtä. Minulla on elämässäni mahdollisuus valita käynkö töissä ja mitä teen. Nyt olen päättänyt opiskella kaupallista puolta.
Minulla on noin 20 laukkua hannaltaan 400-2000 euroa. Miksikö ostan niitä ? Pidän niistä :)
Michael Kors, oisko joku 300 €. Lahjaksi saatu. 20-v, ylioppilas.
230e käsilaukku, amis, 23 v.
Tuokin tuntui kalliilta, mutta olin saanut lahjakortin, joten maksoin vain osan itse. Voisin kyllä mennä ostamaan kalliita laukkuja, mutta säästän mielummin ihan muita asioita varten...
Leipälaukku 9.90, Varusteleka. Ikä 44 v, merkonomi.
Furla, RLL, Longchamp. Kallein on tuo viimeinen, 600 dollaria., muut pari sataa.
Michael Kors, 199€, ihana laukku. Ikä 27, koulutus amk
Varmaan Fred Perryn putkikassi, oisko jotain 50-70 euron luokkaa maksanut.
Italiasta tilattu käsintehty laukku golfmailoilleni, 6700 e, ikäni 39, yliopistotutkinto. Raahaan mailojani ympäri maailmaa ja laukun pitää suojata, kestää ja olla helppokäyttöinen. Omiin olkalaukkuihini en pistä juurikaan 200e enempää. Joskus pelkkä S-marketin muovikassi on kätevä esim. jumppaan mentäessä.
Noin 130 e iso nahkalaukku, 27 v, FM.
Lisään vielä mielipiteen, vaikkei sitä kysytty: on naurettavaa maksaa peruslaukusta merkin vuoksi yli 300 e. Tyhmiltä rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tommonen kasi tonnia ole sh:n nettopalkka? Melkoinen arvovalinta laittaa parin kuun palkat kahteen laukkuun. Miksi ne ovat niin tärkeitä? T. se marimekkolaikkuinen jolla nettotulot moninkertaiset.
Sh:n nettopalkka on jotain tuota luokkaa,mutta en minä ole aikoihin tehnyt tuota työtä. Minulla on elämässäni mahdollisuus valita käynkö töissä ja mitä teen. Nyt olen päättänyt opiskella kaupallista puolta.
Minulla on noin 20 laukkua hannaltaan 400-2000 euroa. Miksikö ostan niitä ? Pidän niistä :)
Pidä tiukasti miehestäsi kiinni, sinun koulutuksella ja puuttuvalla työkokemuksella taitaisi kassit vaihtua prisman muovipusseihin. Varmaan se omanarvontunto täytyykin kasseista tuollaisessa tilanteessa hankkia.
En tiedä kumpi on kalliimpi, Korssin jet set travel joka maksoi 329 vai Samsoniten matkalaukku. En muista matkalaukun tarkkaa hintaa, saattoi olla kalliimpikin. Itse en olisi ostanut noinkaan kallista käsilaukkua mutta miehen mielestä se on tyylikäs ja osti minulle lahjaksi, on myös käytännöllinen koska sinne mahtuu työläppäri. Matkalaukkuun panostin aikoinaan koska matkustelen paljon enkä halua olla kokoajan ostamassa uutta (köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa).
Olen nainen, 31-vuotias ja amis.
120€ (240€:n laukku puoleen hintaan). Ei koulutusta, ikää 33v.
89€, paikallisen pienyrityksen valmistama nahkalaukku.
29-vuotias yo-pohjainen lähihoitaja.
Chanel, 3500 e, sairaanhoitaja ja viittä vaille valmis maisteri. Norjassa opiskellut ja täällä työskentelevä, jos joku ihmettelee, miten sh:n palkalla ostellaan laukkuja. Ikää 27 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä tiukasti miehestäsi kiinni, sinun koulutuksella ja puuttuvalla työkokemuksella taitaisi kassit vaihtua prisman muovipusseihin. Varmaan se omanarvontunto täytyykin kasseista tuollaisessa tilanteessa hankkia.
No jopas, jopas. Siellähän ärhennellään oikein tosissaan. Hui :D
Mieheni tienää kyllä riittävästi, mutta omaisuuteni tulee ihan muualta kuin mieheltäni. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en taida prisman kasseja tarvita, oli koulutukseni tai työkokemukseni mikä hyvänsä. Sorry :)
Mä lakspin omasta furlastani satasen...?
60 €, joku epämerkki.
27 vuotta.
Alempi korkeakoulututkinto (yliopistosta).
Lady dior 2300e kaapissa, kirppislaukku olalla, 27v, kouluttamaton pummi olen:-)
Nahkainen The Monten olkalaukku n. 100 euroa, VTM 40v