Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
En muista merkkiä, USA:sta ostin outletin alelaarista työmatkalla. Hinta joitakin kymppejä, hyvin on palvellut. En kyllä ymmärrä miten koulutus liittyy tähän? Voisin ostaa vaikka tuhat Vuittonia, mutta en nyt rahojani sellaiseen pistä. En tosin muitakaan arvostele jos ostavat, en huomaa kenenkään laukkumerkkejä, yhdentekeviä mulle.
FT, 35
Louis vuitton vernis alma 2000e. Carlos Falchi pythonin nahkalaukku 2000e.
Amk-sh + merkonomiksi kouluttaudun nyt :)
Vierailija kirjoitti:
Noin 70€, nahkalaukku, ei sillä varmaan mitään merkkiä ole.
Minulla on aina mukana tavaraa kuin muumimammalla, jäänyt päälle lasten lapsuudesta
Ketjun ideana oli käsittääkseni laittaa myös koulutus ja ikä vastaukseen.......
Ottaisin kyllä merkkilaukunkin, mutta itse en jaksa panostaa rahallisesti moiseen. Jos jostain arvonnaista voittaisin sellaisen, niin mikäpäs siinä :)
t. kallein laukku 50 euroa, vuositulot 50 000 euroa
Vierailija kirjoitti:
Matkakassi, pyörällinen ja vetoaisallinen, 55€, 55v, työtön
Jaa, koulutusta kysyttiin eikä ammattia/työtä. Opistotutkinto.
Ovh suurin ollut varmaan jommassa kummassa laaduttomassa Guessin muovilaukussa (n. 150€), mutta ei ne nyt arvokkaita ole. Nykyään ostan enää pelkkiä aitonahkaisia, joista viimeisin on kirpparilta parilla eurolla ostettu. Enkä enää tykkää logoista, vaan ajattomista ja yksinkertaisista laukuista.. alempi korkeakoulututkinto ja 24v. Neljä vuotta sitten olisin itkenyt onnesta jostain mk laukusta, mutta en enää :) niin ne arvot muuttuu. Chanelin Reissuen voisin kyllä huolia, mutta tuskinpa on koskaan varaa.
Kaupallisella puolella olevat ihmiset näyttävät suosivat kalliita, olis koulutustausta amis tai korkeakoulu. Itse yliopistolla työskentelevänä en valitettavasti tunnistaisi arvolaukkua Seppälän kassista tai turkkilaisesta kopiosta, hukkaan menisi rahat! Varmaan laukun hinta kertoo arvoista: ulkoisesta arvostusta hakeva, omaan ulkonäköön satsaava ostaa kalliin laukun, minunlaisella ne arvot ovat muualla. Arvothan näkee siitä mihin aikansa ja rahansa laittaa, vaikka sitten laukkuun.
Lentolaukku, n. 100e. Käsilaukuista varmaan joku lahjaksi saatu muutaman kympin marimekko.
- 23v tekniikan kandi & opiskelija
Samsoniten matkalaukku, olisiko ollut vajaa 200 aikanaan, jotain yli 10v vanha. Laukkua ei ole koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Louis vuitton vernis alma 2000e. Carlos Falchi pythonin nahkalaukku 2000e.
Amk-sh + merkonomiksi kouluttaudun nyt :)
Eikö tommonen kasi tonnia ole sh:n nettopalkka? Melkoinen arvovalinta laittaa parin kuun palkat kahteen laukkuun. Miksi ne ovat niin tärkeitä? T. se marimekkolaikkuinen jolla nettotulot moninkertaiset.
uusin merkkilaukuistani on kalleinkin eli 1500 euron Chloen laukku, 36 v, merkonomi+tradenomi
LV neverfull GM, maksoin muutama vuosi sitten n.600€, nykyään hinta taitaa olla lähemmäs tonnin. 25v, vastavalmistunut DI.
En tiedä, mutta muutaman kympin nuo yleensä on maksaneet. Matkalaukku voi mullakin olla yli satasen. Yleensä ovat poistorekeistä parin-kolmen kympin luokkaa. Ainoa minkä muistan, on 59 euron reppu. Se on kalleimmasta päästä.Työpaikka löytyy. Nyt tarvis oikeastaan uuden laukun. Viittäkymppiä enempää en maksa ja merkillä ei väliä, mutta olisi kiva löytää tuohon hintaan joku kotimainen. Tai sitten kerrankin satsaan kunnolla ja teetän suutarilla.
Varmaan Fjällräven Kånken -reppu, jonka olen saanut lahjaksi. En juuri ostele laukkuja, ja silloin kun ostan niin kirppikseltä.
Tradenomi, 26v
150e Versace for H&M-laukku, enpä tiedä mitä mielessä liikkui kun tuon ostin, koska oon käyttänyt koko veskaa vain pari kertaa. Toiseksi kallein taisi olla alesta neljälläkympillä metsästämäni Piecesin nahkalaukku, joka on palvellut nyt uskollisesti jo viisi vuotta päivittäisessä käytössä.
Olen 21-vuotias ja koulutukseltani ylioppilas.
Marimekon laukku n. 150e. Muutama muukin laukku samaa hintaluokkaa. Ikää 28, ylempi korkeakoulututkinto loppusuoralla.
Matkalaukku, noin 100,-. Olen 42-vuotias maisteri. Käsilaukku on kirpparilta. Rahat menee ihan muuhun kuin laukkuihin.