Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
N 140e guessin laukku, maisteri ja 45v. En viitsi maksaa enempää laukusta, laitan rahaa mieluummin muihin juttuihin.
Kallein omistamani laukku on 300€ käsintehty nahkaolkalaukku, ostettu pieneltä paikalliselta yritykseltä naapurikunnasta. En kaipaa mitään merkkilaukkuja enkä massatuotantoa, etsin enemmän käytännöllisyyttä, kestävyyttä ja omaa silmää miellyttävää designia.
Olen 45v DI.
Kallein omistamani ikä ja koulutus?
Ehkä kallein ikä oli kun kolmekymppisenä ostin asunnon.
Kallein koulutus oli työnantajan maksama 10 000 euron koulutus
Väärin kirjoitettu otsikko. Korjaan:
Kallein omistamasi laukku, ikäsi ja koulutuksesi.
Nyt otsikko kyselee kalleinta omistamaani laukkua, kalleinta omistamaani ikää ja kalleinta omistamaani koulutusta.
Ja siitä laukusta sitten.... Mitä väliä? Miksi ketään kiinnostaa mun laukun hinta, ja sen suhde ikääni ja koulutukseeni? Yritätkö tehdä tutkimusta aiheesta "iän ja koulutustason vaikutus henkilön omistaman laukun hintatasoon"?
Ei kallein mutta muuten arvokkain on Eläinsuojelukeskus Tuulispään kangaskassi. Kassin hinta muistaakseni n. 15 € ja rahat kokonaisuudessaan heidän toimintaan eli eläinsuojelutyöhön. Tuulispää on tuotantoeläinten turvakoti.
45 e, merkkiä ei lue. Viestintäpäällikkö opistopohjalta
Etsystä ostettu käsintehty laukku noin 150 e, 36-vuotias ja AMK-tutkinto
Lahjaksi saamani laadukas rinkka, taitaa olla n.150-200 euron hintainen.
Merkkikäsilaukkuja ja vastaavia en ole koskaan omistanut.
48, v, tohtori.
Tallinnan keskturgilta ostettu matkalaukku 40e. Kestänyt yli 10 vuotta.
N45, myyjä
Maailma on pelastettu, jos tämän ketjun Birkineille tuhahtelijat todella lahjoittaisivat sen lupaamansa 12 000 euroa hyväntekeväisyyteen. Hilloan jatkossa tonnien hintaiset laatulaukkuni visusti kaappiin piiloon ja nostan tuohikontin olalleni. Kettureput ja kangaskassit ovat so last season.
Ikä 37 vuotta. Koulutus: elämämkoulu, ylioppilas, amis, amk ja lääkäri.
Joku vanha Mulberry, niistä tykkään. En ole niitä kyllä ostanut, äiti antanut omistaan. En itse raaski tuollaisiin tuhlata. Koulutus on sotealan amk+maisteri. Ja siis en tosiaan käytä rahaa itse laukkuihin, säästän mieluummin. Itseasiassa voisin kantaa vaikka mustaa kangaskassia paikasta toiseen, ei hirveästi liikuta.
Michael Kors, 250e, AMK (sh) 24v.
Marimekon olkalaukku kirpparilta, 20 euroa. Tosi hyvä, puhelimen ja lompakon lisäksi mukaan mahtuu kirja tai käsityö, ja jos niitä ei ole mukana, niin sinne mahtuu pienet ruokaostokset :D Laukku on vanha ja haalistunut sekä edellisen omistajan että minun käytössä, niin värjäsin sen uudelleen mustaksi. En ole tainnut tähän ikään ostaa ikinä uutta käsi- tai olkalaukkua, vaan olen joko kirpparilta ostanut tai sitten saanut laukun jostain. Minä en hirveästi välitä muusta kuin käytännöllisyydestä, enkä kiinnitä huomiota muiden ihmisten käsi- tai olkalaukkuihin. Koulutukseni on alempi korkeakoulututkinto
Hermès 323,381€
30v assistentti.
2500 euroa, käytetty Chanel. Erikoislääkäri 35 v.
jaa, saattaa minullakin (se 78 euron repun omistaja) kallein laukku olla joku marimekon olkalaukku, mutta sain sen joskus 1980-luvulla lahjaksi, joten minulle se oli ilmainen, ja on joku jounin olkalaukku, sekin lahjaksi saatu, mutta niin ruma (1980-lukuinen), että en sitä kehtaa käyttää. MArimekon malli on ajattomampi. Harvemmin tulee käytettyä, kun yleensä pitää olla enemmän tavaraa mukana mitä tuohon laukkuun mahtuu. Joku keräilijä olisiollut valmis maksamaan siitä sievoisen summan rahaa, koska oli niin hyväkuntoinen laukku ikäisekseen, mutta en myynyt.
Vierailija kirjoitti:
2500 euroa, käytetty Chanel. Erikoislääkäri 35 v.
totta täällä on kaikki niin koulutettuja henkilöitä.
turhaa höpisette ja mielikuvituksenne lentää.
Joku olkalaukku, hinta noin 80 euroa, N45, FM.
Valtti-Rabatin muovikassi, viisi penniä, ikä noin 35 v. ja tietääkseni kassi ei ole käynyt kouluja.