L-kokoinen nainen mieltää itsensä hoikaksi?
Kommentit (16)
Voi olla hoikka, jos on todella pitkä. Minulla on kaveri, joka on itseäni 15 cm pidempi ja käyttää isompia vaatteita kuin minä, mutta näyttää hoikalta siinä missä itse olen pyöreähkö näin l-kokoisena.
Voihan hän käyttää L-kokoista yläosaa ja s-kokoista alaosaa. Suuret rinnat, pienet jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vanity sizing
On myytti, oikeasti koot isonee.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla hoikka, jos on todella pitkä. Minulla on kaveri, joka on itseäni 15 cm pidempi ja käyttää isompia vaatteita kuin minä, mutta näyttää hoikalta siinä missä itse olen pyöreähkö näin l-kokoisena.
Koot on suunniteltu 170cm mittaisille, niin saa olla kyllä jo todella pitkä että L-koossa näyttää hoikalta. Varsinkin kun ne koot ei ole pituuden perusteella määritetty.
XXXL kokoiset muijatkin sanovat olevansa muodokkaita..............?
pituus 156cm
ympärysmitta 156cm
paino 156kg
Jos on hoikka vyötäröltä ja kasvoista, niin saattaa erehtyä kuvittelemaan olevansa hoikka muutenkin. Jotenkin sitä persiin kokoa ei samalla tavalla hahmota.
Vaatekoko on vain vaatekoko, ja nekin mitä sattuvat merkkien ja mallien kesken. Ihmiset eivät ole esimerkiksi L-kokoisia!
Vaatekoko määräytyy rinnan- ja lantionympäryksen perusteella. Jos on isot rinnat ja kapea vyötärö, voi hyvin näyttää hoikalta.
Mulla on vyötärö 62 cm, ja käytän L-kokoa. En ole isommin miettinyt miellänkö itseni hoikaksi vai en, mutta normaalipainon keskivaiheilla olen eikä mulla ole missään isoja määriä ylimääräistä rasvaa mitä voisin laihduttaa pois. Eli en nyt lihavanakaan itseäni osaa pitää. Rinnat ja peppu vaan ovat sen verran isot että L on kokoni useimmissa vaatteissa.
Nykyaikaa. 160-senttinen, 85-kiloinen nainen pitää itseään kurvikkaana tai ehkä ihan vähän pyöreänä vain. Ja 165-senttinen, 70-kiloinen luulee olevansa hoikka.
No mikä ettei? Lidlin myyjä on nainen, 190cm, noin 75kg, kenkä ehkä 43. Aivan helvetin kaunis nainen ja näyttää hoikalta.
Ap, miten tämä itsensä hoikaksi mieltäminen ilmenee?
S-kokoinen nainen mieltää itsensä XL-kokoiseksi.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vanity sizing