Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2251)

Vierailija
621/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju, ei ehkä siinä mielessä kuin aloittaja tarkoitti, nimittäin galluppina siitä miten ihmiset haksahtavat tuhlaamaan johonkin ihan järjettömään rahojaan. Laatulaukku maksaa toki enemmän kuin halpa muovinen räpöstys, mutta puhutaan muutamista sadoista euroista, 600€ ylöspäin on turhaa perustella millään muulla kuin statuksella ostostaan. Ja joku Guccin mainoslaukku on jotain uskomatonta kuraa ja mietin aina kuka sellaisen edes haluaa! Korvatkaapa mielessänne ne kuviot ja logot vaikka halpa-hallin logolla ja miettikää kuka niitä silloin käyttäisi. Minua itseasiassa vähän säälittää nähdä tavan ihmisiä haksahtaneena tuommoisiin huijauksiin. Jos ne edes tehtäisiin eettisesti vaikka italiassa, mutta ei, samoilta hikipajoilta ne tulee kuin halpiskauppojen valikoima.

Mutta vastaus kysymykseen: 100€, 38v, korkeakoulututkinto

Vierailija
622/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein omistamani laukku on Burtonin reppu, ikää n.10v, maksoi muutaman kympin, mutta hänen koulutuksestaan en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloiselta Poikaystävältä lahjaksi saatu mickael kors, vieläkin käytössä 15 vuoden jälkeen ykköslaukkuna. Ehkä hinta joku parisataa egee. Paljon on itsellä laukkuja, mutta ostan yleensä ulkomailta tai marketista alennusmyynneistä, jos pakko. Olen koulutettu, tienaan 4 tonnia, mutta viime laukkuostoksestani on joku 8 vuotta (Aasiassa maksoi 5€)

Vierailija
624/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju, ei ehkä siinä mielessä kuin aloittaja tarkoitti, nimittäin galluppina siitä miten ihmiset haksahtavat tuhlaamaan johonkin ihan järjettömään rahojaan. Laatulaukku maksaa toki enemmän kuin halpa muovinen räpöstys, mutta puhutaan muutamista sadoista euroista, 600€ ylöspäin on turhaa perustella millään muulla kuin statuksella ostostaan. Ja joku Guccin mainoslaukku on jotain uskomatonta kuraa ja mietin aina kuka sellaisen edes haluaa! Korvatkaapa mielessänne ne kuviot ja logot vaikka halpa-hallin logolla ja miettikää kuka niitä silloin käyttäisi. Minua itseasiassa vähän säälittää nähdä tavan ihmisiä haksahtaneena tuommoisiin huijauksiin. Jos ne edes tehtäisiin eettisesti vaikka italiassa, mutta ei, samoilta hikipajoilta ne tulee kuin halpiskauppojen valikoima.

Mutta vastaus kysymykseen: 100€, 38v, korkeakoulututkinto

Korkeakoulutettukin voi nähdä asian vain omien kapeiden linssien läpi kuten tässä taas nähdään. Nostetaan samalla itseä ylös toteamalla juuri se mihin muut haluavat käyttää rahaa suoranaiseksi humpuukiksi. Jollekin juuri se, mihin sinä käytät rahasi ja olet valmis panostamaan on sitä suoranaista älytöntä tuhlausta. Minua hiukan säälittää tällainen yksioikoinen ajattelu. t. korkeakoulutettu tuplasti

Vierailija
625/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahihnainen Fjällräven kånken 129e. Ostin joku 6v sitten. Nyt 26 v ja korkeakoulututkinto. En ymmärrä laukkuhifistelyä, mutta huvinsa kullakin 😄

Vierailija
626/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nahkalaukku. Hinta 30 euroa. Koulutus luonnontieteellinen yliopisto. 

Vierailija
627/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkahihnainen Fjällräven kånken 129e. Ostin joku 6v sitten. Nyt 26 v ja korkeakoulututkinto. En ymmärrä laukkuhifistelyä, mutta huvinsa kullakin 😄

Olihan tuo hifistelyä. Hankit nahkahihnaisen merkkirepun. Se on hifistelyä jos mikä. Mikset ostanut marketista jotain yhtä hyvää, jos hifistely ei ole juttusi. Siellä niitä on vinoissa pinoissa. 129 euroa on arvokas hinta repusta. 

Vierailija
628/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen ranskalaislaukku. Ei se ole kyllä kertonut mitään iästään tai koulutuksestaan.

Oliko tarkoituksesi ehkä kysyä: kallein omistamasi laukku, ja oma ikäsi ja koulutuksesi?

Vierailija
629/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 € kankainen käsilaukku, Suomessa valmistettu suomalaista designia. Rinkka, päiväreppu, varustekassi ja matkalaukku hieman kalliimpia. 45 v, tohtorin tutkinto luonnontieteelliseltä alalta.

no jo on hyvinkoulutettuja tavarankuljettimia :D Wau

Vierailija
630/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korsin nahkainen olkalaukku, maksoin jotain 350 euroa. Yleensä mun käsilaukut on maksaneet  max 50 euroa, mutta sain kandin paprut ulos, vaihdoin työpaikkaa ja liksa nousi ja kunnolla, ja muutenkin piti pukeutua vähän edustavammin. Tuhlasin sen ekan tilin palkannousun ulkoiseen habitukseen. (Kyllä pomppasi verotusprossakin.)

Vierailija
631/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintatalon kassissa on talous vatupassississa. M32 amk

Vierailija
632/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se koulutus unohtui, oikeustieteen kandi ja ikä nyt 39 v. Veskan ostosta on jo jokunen vuosi. 

nro 630

Vierailija
633/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluatte, että kallis laukkunne huomataan ja sitä taivastellaan? Odotatteko halvan repun kantajalta asiaankuuluvaa kunnioitusta?  Voiko pyytää tutkia sitä tarkemmin?

Vierailija
634/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e kankainen laukku markkinoilta, ostin sen kylläkin 15 vuotta sitten, jolloin olin lukiossa. Edelleen sama laukku, joskin aika rispaantunut. Olen 35, valtiotieteiden maisteri.

Vierailija
635/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euron arvoinen, lahjaksi saatu nahkalaukku. Teen maisterintutkintoa.

Vierailija
636/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon pieni nahkainen, pyöreä laukku. Ihastuin siihen ensisilmäyksellä ja maltoin odottaa kunnes sokoksella oli veronpalautusale -24% ja silloin menin ostamaan sen. Hintaa jäi muistaakseni vähän alle 200€ ja se kyllä kirpaisi, mutta pidin (ja pidän edelleen) laukusta tosi paljon ja käytän sitä ns parempana menolaukkuna. Toivottavasti kestää minulla käytössä monia vuosia! Ikää minulla on 34 v ja maisteriopinnot loppusuoralla.

Vierailija
637/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle 5-vuotishääpäivänä hommattu vähän reilu 5000€ hermes birkin trim 31 silky bag. 32 vuotta ja peruskoulupohjalla.

Vierailija
638/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce & Gabbanan pieni olkalaukku, 600 €. Ostin Italiasta D&G liikkeestä alennusrekistä, ovh oli 1200 €.

53 v. Lääketieteen tohtori.

Vierailija
639/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluatte, että kallis laukkunne huomataan ja sitä taivastellaan? Odotatteko halvan repun kantajalta asiaankuuluvaa kunnioitusta?  Voiko pyytää tutkia sitä tarkemmin?

Ei ole tarkoitus, että huomataan tai taivastellaan. Nurinkurinen kysymys, onkohan tämä jotenkin suomalaisille tyyppillinen oletusharha? Omaksi iloksi haluan näyttää parhaalta itseltäni, ja se on minulle tärkeä arvo. En välitä mitä muut ajattelevat. Saa tietysti kysyä ja tutkia tarkemmin jos haluaa. 

Vierailija
640/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Three Bagsin nahkainen olkalaukku. Hintaaen enää muista, mutta markka-aikana muutama satanen. En edes tarkkaan muista, milloin sen ostin, mutta kauan siitä on aikaa. Laukku toimii edelleen loistavasti, vain vetoketjun olen kerran vaihtanut. Se oli impulssiostos, mutta parhaimpia, mitä olen koskaan tehnyt. Ikää on omistajalla seka laukulla runsaasti. Laukku ei ole saanut koulutusta, omistajalla on korkea koulutus.