Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kertoo kyllä kaiken suomalaisnaisten tyylitajusta.
Oikeasti, reppuja ja kangaskasseja? Ja suhteellisen paljon akateemisilla naisilla, joilla oletettavasti paljon kontakteja työelämässä. Ettekö mieti yhtään ensivaikutelmaa?Samaa mieltä. Kassialmoja. Hävettää asua Suomessa. Ei tarvi olla logoja, mutta hyvä ja tyylikäs laukku maksaa vähintään sen 300-400. Sen verran on lähes jokaisella mahdollisuus panostaa.
Lähes jokaisella ei ole 300-400 euroa panostaa yhteen laukkuun. Kaikille sillä ei edes ole mitään merkitystäkään.
Kyllä, se näkyy katukuvassamme.
Pelkästään positiivisella tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, reppuja ja kangaskasseja? Ja suhteellisen paljon akateemisilla naisilla, joilla oletettavasti paljon kontakteja työelämässä. Ettekö mieti yhtään ensivaikutelmaa?Samaa mieltä. Kassialmoja. Hävettää asua Suomessa. Ei tarvi olla logoja, mutta hyvä ja tyylikäs laukku maksaa vähintään sen 300-400. Sen verran on lähes jokaisella mahdollisuus panostaa.
Lähes jokaisella ei ole 300-400 euroa panostaa yhteen laukkuun. Kaikille sillä ei edes ole mitään merkitystäkään.
Minkälainen ihminen kyttää toistenlaukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu maksaa yli 200 euroa laukusta, vaikka olisi kuinka laadukas nahkalaukku? Satasella saa jo aivan hyvän ja vuosikymmeniä kestävän. Viime aikoina on ollut joissakin tilauksissa kylkiäisenä aivan mainio laukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka seuraa aikaansa, ympäristöään, katukuvaa ja jonka silmä hakeutuu esteettisesti kauniiden asioiden pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotain 50 e. Olen 58 v., akateeminen koulutus, ja ostan laukut käyttöä varten, en kerjätäkseni muilta arvostusta niiden avulla. On vähän säälittävää semmoinen näyttämisen halu.
Voitko olla korkeasti koulutettu? Ihmiset arvostavat eri asioita, jotkut pitävät kauniista tavaroista ja haluavat niihin myös panostaa. Itse akateemisesti koulutettuna taas arvostan ihmisiä, jotka panostavat elämänlaatuun ja kauneuteen ympärillään.
En nyt ymmärrä miten kallis statuslaukku ja kauneus liittyvät toisiinsa. Mulla on kaunis ja laadukas laukku, josta maksoin alle sata euroa.
Osprey rinkka 200e, ikä 38, ylempi korkeakoulututkinto 15 000e (opintolaina).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu maksaa yli 200 euroa laukusta, vaikka olisi kuinka laadukas nahkalaukku? Satasella saa jo aivan hyvän ja vuosikymmeniä kestävän. Viime aikoina on ollut joissakin tilauksissa kylkiäisenä aivan mainio laukku.
Ai se Telian sininen ilmaisreppu. Sellanen mulla on ollu käytössä viimoset 23 vuotta ja oon pärjänny tilanteessa jos toisessa, muuta ei oo tarvittu. Mitä turhaa se on vieläki ihan ehjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka seuraa aikaansa, ympäristöään, katukuvaa ja jonka silmä hakeutuu esteettisesti kauniiden asioiden pariin.
Jos ihmiset käyttävät reppua mekkilaukun sijaan, niin se on silloin nykyaikaa.
Laukulla tai sen merkillä etenkään ei ole merkitystä. Kallein laukkuni on hankittu Stockan alesta, Ralph Lauren ja maksoi noin 80€. Yleensä ostan H&M:ltä, Prismasta tai vastaavista. Ikää 47 ja koulutus lääkäri.
N. 500e alennuksessa. Balmuir. Koulutus FM. Ikä 47. En ole erityisen laukkuihmisiä, joten tuo menee vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotain 50 e. Olen 58 v., akateeminen koulutus, ja ostan laukut käyttöä varten, en kerjätäkseni muilta arvostusta niiden avulla. On vähän säälittävää semmoinen näyttämisen halu.
Voitko olla korkeasti koulutettu? Ihmiset arvostavat eri asioita, jotkut pitävät kauniista tavaroista ja haluavat niihin myös panostaa. Itse akateemisesti koulutettuna taas arvostan ihmisiä, jotka panostavat elämänlaatuun ja kauneuteen ympärillään.
En nyt ymmärrä miten kallis statuslaukku ja kauneus liittyvät toisiinsa. Mulla on kaunis ja laadukas laukku, josta maksoin alle sata euroa.
Lue ap:n asenteellinen viesti uudelleen, vastasin hänelle. Tuo sinun vastauksesi ei liity tähän. Voi olla kauniita edullisia löytöjä, mutta en näe säälittävänä näyttämisen haluna toisenlaisia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtuullisen edullisia, laadukkaita ja tyylikkäitä laukkumerkkejä suosittelisitte?
Ostin valkoisen pienen käsilaukun jostain Sievistä, sain kaupanpäällisenkin. Oliko se 100 euron en ihan muista.
Sitten yhden ruskean sain lahjaksi.
Vaatteisiin sopiva ja oikean kokoinen tärkeimmät seikat. Mutta kymmeniä en tarvitse.
Mä olen huomannut, että usein (ei toki aina) lisä kalliimpi laukku sen matalampi koulutus ja usein siihen liittyy myös tekoripset ym. härpäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään positiivisella tavalla
🤣
Reilu sadan euron Lonchamp. Sairaanhoitaja olen, 24v.
Kallein on aitoa krotiilin nahkaa oleva attaseasalkku jonka ostin n. 7 vuotta sitten New Yorkista 9500$.
M. 55, sijoittaja, ihan kansakoulupohja.
Furla, hintaa en tiedä, synttärilahja lapsilta, ikää tarpeeksi. Ammatillinen koulutus
Anneli
Joku michael korsin crossbody jonka olen saanut vahemmiltani synttärilahjaksi ehkä 7 vuotta sitten kun oli mk vielä muodissa. En enää laukun ulkonäöstä juuri välitä mutta miksi en käyttäisi loppuun asti. Hintaa en tarkkaan tiedä mutta veikkaisin että ~200€
Ikää 23, tällä hetkellä valtiotieteiden maisteriksi luen.
Jotain 100€, Sievin alennusmyynnistä. Ostin kuin sain uuden työpaikan ja pari vuosikymmentä palvellut reppu alkoi olla päiviensä päässä.
Ikää 60+, maisteri.