Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2251)

Vierailija
561/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2450 eur maksanut Chanel on kallein, ikää mulla on 41 ja koulutukseltani olen tradenomi.

Vierailija
562/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju kertoo kyllä kaiken suomalaisnaisten tyylitajusta.

Oikeasti, reppuja ja kangaskasseja? Ja suhteellisen paljon akateemisilla naisilla, joilla oletettavasti paljon kontakteja työelämässä. Ettekö mieti yhtään ensivaikutelmaa?

Samaa mieltä. Kassialmoja. Hävettää asua Suomessa. Ei tarvi olla logoja, mutta hyvä ja tyylikäs laukku maksaa vähintään sen 300-400. Sen verran on lähes jokaisella mahdollisuus panostaa. 

Voi jeesus mikä lehmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 280 e, Lauren by Ralph Laurenin iso, vaaleanpunainen nahkalaukku jota käytän töissä. Esimies on kehunut monesti että onpas tyylikäs laukku 🙂

Ikä 32, koulutus DI

Vierailija
564/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin muovikassi, 15 senttiä. Merkonomi.

Vierailija
565/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-80e. Kors, Longchamp, Marc Jacobs, Furla, Coach. Kerätty käytettynä tai uutena ulkomailta. Varsinkin Yhdysvaltain hyväntekeväisyyskirppareilta saa edullisesti. Tykkään että on siisti, kompakti ja nahkaa, Marimekko liian kallis. Täydellä hinnalla en ostaisi ja kierrätetään jälkipolville. Ostettu asuessani ulkomailla. Puolisolle merkkaa enemmän. Suomessa ei väliä. 

Vierailija
566/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, reppuja ja kangaskasseja? Ja suhteellisen paljon akateemisilla naisilla, joilla oletettavasti paljon kontakteja työelämässä. Ettekö mieti yhtään ensivaikutelmaa?

Samaa mieltä. Kassialmoja. Hävettää asua Suomessa. Ei tarvi olla logoja, mutta hyvä ja tyylikäs laukku maksaa vähintään sen 300-400. Sen verran on lähes jokaisella mahdollisuus panostaa. 

Jos mä osaisin hävetä muiden takia, niin todennäköisesti häpeisin tuollaisten paskantärkeiden av-mammojen takia. Pää pensaaseen ja persepano, siinä kaikki mitä ne ansaitsee.

Oman näkemykseni sanoin. Ja se minulla on oikeus sanoa siinä kuin sinulla. 

Vierailija
567/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja koulutus nyt vai silloin kun hankki sen laukun?

Vierailija
568/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 300e, Longchamp, se on yli 10 v vanha eikä sillä ole koulutusta.

Vierailija
569/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallein itse ostamani laukku on Lancel n. 800€. Lancel on siis Ranskassa hyvin suosittu ja tunnettu laukkumerkki. Kallein omistamani laukku (olen saanut tädiltäni ja äidiltäni) on pari Guccin laukkua, kummatkin ostohetkellä n. 1000€ luokkaa. 24v ja opiskelen kauppatieteitä kolmatta vuotta, valmistun pian kauppatieteiden kandidaatiksi.

Saanen arvata että opiskelet Helbusissa tuossa Suomen Harvardissa.

Vai HAMKin interational business schoolissa.

Vierailija
570/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timberlandin nahkalaukku, reilu 100 euroa alesta. En tiedä enkä muista onko laukulla joku mallinimi. Laukku on ajattoman mallinen ja pidän sitä ns. paremmissa menoissa. Laukku on kalliin näköinen vaikkei niin kallis olekaan.

Muut laukut ovatkin sitten esim. Espritin tai Mangon halpalaukkuja, nättejä kylläkin. En erityisemmin välitä merkkituotteista.

Koulutus opistotaso, ikä 52.

Vierailija
571/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain 50 e. Olen 58 v., akateeminen koulutus, ja ostan laukut käyttöä varten, en kerjätäkseni muilta arvostusta niiden avulla. On vähän säälittävää semmoinen näyttämisen halu. 

Vierailija
572/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v., Pienyrittäjä, laukku 145€.

Vierailija
573/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja,totta kait Pradan,Dolce goppanan kassit..Luis vitton..Olisko niihin uponnut 15t€...aitoja.

Vierailija
574/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisella ei ole 300-400 euroa panostaa yhteen laukkuun. Kaikille sillä ei edes ole mitään merkitystäkään.

Vierailija
575/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinkka makso aikoinaan jotain 200e luokkaa. Normaalissa käytössä 30e joku perus musta tekonahkalaukku zalandolta. 26v korkeakoulututkinto. En omista muita laukkuja noiden kahden lisäksi.

Vierailija
576/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotain 50 e. Olen 58 v., akateeminen koulutus, ja ostan laukut käyttöä varten, en kerjätäkseni muilta arvostusta niiden avulla. On vähän säälittävää semmoinen näyttämisen halu. 

Voitko olla korkeasti koulutettu? Ihmiset arvostavat eri asioita, jotkut pitävät kauniista tavaroista ja haluavat niihin myös panostaa. Itse akateemisesti koulutettuna taas arvostan ihmisiä, jotka panostavat elämänlaatuun ja kauneuteen ympärillään.

Vierailija
577/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari noin 300 euroa maksanutta. Toinen TOUS Espanjasta ostettu musta nahkalaukku ja hyvin on monta vuotta palvellut. Toinen on Ralph Lauren, joka homehtuu vaatekaapissa. Käytetty kerran. Voisin maksaa max 500 laukusta, jos joku oikein mieleinen löytyisi. KTM 55 v.

Vierailija
578/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä osaisin hävetä muiden takia, niin todennäköisesti häpeisin tuollaisten paskantärkeiden av-mammojen takia. Pää pensaaseen ja persepano, siinä kaikki mitä ne ansaitsee.

Oman näkemykseni sanoin. Ja se minulla on oikeus sanoa siinä kuin sinulla. 

Mites se persepano?

Vierailija
579/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisella ei ole 300-400 euroa panostaa yhteen laukkuun. Kaikille sillä ei edes ole mitään merkitystäkään.

Kyllä, se näkyy katukuvassamme.

Vierailija
580/2251 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikarilaukku sisältöineen 2000 euroa. Panostan enemmän harrastuksiin kuin pukeutumiseen. Koulutus on FT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä