Mieheni tepastelee ja hihittää
En tiedä mikä vaivaa mutta jo viime vuonna mieheni alkoi jostain syystä tepastella kotona ja ulkonakin. Postia hakiessa tepastelu on erityisen ärsyttävää. Kotona tepastelu vie hermot ihan täysin. Eikö aikuinen ihminen voi astua jaloillaan kunnon askelia eikä vain omituisesti läpsytellä ympäriinsä, nostella kantapäitään ja läpsäyttää sitten lattiaan. Tohvelit jalassaan tepastelee. Tulee mieleen joku takajaloillaan kulkeva jänis. Muutakin on. Hohotus on muuttunut hihitykseksi. Jos telkkaria katsoo, niin hihittää viihdeohjelmien vitseille lauantaisin. Muuten on oma itsensä vielä mutta kuinka kauan?
Kommentit (35)
Tepasteleva ja hihittelevä MUHKUNRINKELImies, jota pitäisi ohjata salmiakilla.
Joillain naisilla käy tuuri!
Ap on hyvä, ja voikkoleipä myös. Noista tulee vähän sellainen Veikko Huovinen-fiilis. Mutta tää on vaikea laji.
Mutta miten käy tepastajalta fox trott . Tepasteleeko tahtiin ,vai sekoaako poljento ?
Kiitos!
T. Tömistelijän alakerrannaapuri
Tämä on kieltämättä hyvä, vaikka vanha aloitus. Mulle tästä tulee kyllä suru puseroon. En haluaisi pilata kenenkään hyvää mieltä, mutta silti kerron mitä mulle tulee tepastelemaan alkaneesta aviomiehestä. Älä lue pidemmälle, jos haluat säästää mielikuvan, että kyse on söpöstä tavasta, joka on samaan aikaan ärsyttävää ja hellyyttävää.
Mun mielestä asia on aika huolestuttava ja vakava, ja sen oikea tola on jo varmasti selvinnyt aloittajallekin, jos ihan vakavissaan olisi aloituksen tehnyt. Olen ollut työpaikassa, jossa oli tällainen tepastelija, ja paikka oli hyvin vahvasti dementoituneitten osasto. Ei mikään vanha mies, vaimo ja perhettä, ollut mahtava isä lapsilleen, huippuihana vaari lapsenlapsille. Mutta niin dementoitunut, ettei enää pystynyt muuhun kuin tepastelemaan ympäriinsä. Siksi mun tuli tästä suru.
Mä en tajunnut. Mitä toi tepastelu on? Miten se eroaa normaalista kävelystä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut. Mitä toi tepastelu on? Miten se eroaa normaalista kävelystä?
muakin kiinnostaisu
Isäni tepastelee sillä lailla, hänellä on Parkinsonin tauti. Roikottaako ap miehesi toista kättä sivulla suorana oudon liikkumattomana, kun kävelee?
Tohvelien tai läpykkäiden läpsyttely lattiaan on varmaan hauskaa puuhaa, samoihin hihittely ja postin nouto luisuen.
Millainen ääni siitä haitarinsoitosta tulee? Pystytkö soittamaan kovempaa ettei tepastelu ja hihittely kuulu niin ei niin häiritse?
Aloitus yli 6 ja puoli vuotta vanha. Olisi kiva tietää miten tepastelijalle ja hänen vaimolleen on käynyt. Vieläköhän tepastelu jatkuu vai onko tepastelut tepasteltu?
Miehelläsi orastavan flippaamisen oireita. ymmärrän niiden ärsyttävyyden. Polta tohvelit, aloita henkilöön menevä armoton mollaus, mieluiten huutamalla. Ole tiukka, ennenkuin noi oireet pahenee.
Oliks tää se sama kuin "perseiset kädet"?