Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tepastelee ja hihittää

Vierailija
21.04.2016 |

En tiedä mikä vaivaa mutta jo viime vuonna mieheni alkoi jostain syystä tepastella kotona ja ulkonakin. Postia hakiessa tepastelu on erityisen ärsyttävää. Kotona tepastelu vie hermot ihan täysin. Eikö aikuinen ihminen voi astua jaloillaan kunnon askelia eikä vain omituisesti läpsytellä ympäriinsä, nostella kantapäitään ja läpsäyttää sitten lattiaan. Tohvelit jalassaan tepastelee. Tulee mieleen joku takajaloillaan kulkeva jänis. Muutakin on. Hohotus on muuttunut hihitykseksi. Jos telkkaria katsoo, niin hihittää viihdeohjelmien vitseille lauantaisin. Muuten on oma itsensä vielä mutta kuinka kauan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se sama kuin "perseiset kädet"?

Vierailija
22/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepasteleva ja hihittelevä MUHKUNRINKELImies, jota pitäisi ohjata salmiakilla.

Joillain naisilla käy tuuri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä, ja voikkoleipä myös. Noista tulee vähän sellainen Veikko Huovinen-fiilis. Mutta tää on vaikea laji.

Vierailija
24/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten käy tepastajalta fox trott . Tepasteleeko tahtiin ,vai sekoaako poljento ?

Vierailija
25/35 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

T. Tömistelijän alakerrannaapuri

Vierailija
26/35 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kieltämättä hyvä, vaikka vanha aloitus. Mulle tästä tulee kyllä suru puseroon. En haluaisi pilata kenenkään hyvää mieltä, mutta silti kerron mitä mulle tulee tepastelemaan alkaneesta aviomiehestä. Älä lue pidemmälle, jos haluat säästää mielikuvan, että kyse on söpöstä tavasta, joka on samaan aikaan ärsyttävää ja hellyyttävää.

Mun mielestä asia on aika huolestuttava ja vakava, ja sen oikea tola on jo varmasti selvinnyt aloittajallekin, jos ihan vakavissaan olisi aloituksen tehnyt. Olen ollut työpaikassa, jossa oli tällainen tepastelija, ja paikka oli hyvin vahvasti dementoituneitten osasto. Ei mikään vanha mies, vaimo ja perhettä, ollut mahtava isä lapsilleen, huippuihana vaari lapsenlapsille. Mutta niin dementoitunut, ettei enää pystynyt muuhun kuin tepastelemaan ympäriinsä. Siksi mun tuli tästä suru.

Vierailija
27/35 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut. Mitä toi tepastelu on? Miten se eroaa normaalista kävelystä?

Vierailija
28/35 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajunnut. Mitä toi tepastelu on? Miten se eroaa normaalista kävelystä?

muakin kiinnostaisu

Vierailija
29/35 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/35 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tepastelee sillä lailla, hänellä on Parkinsonin tauti. Roikottaako  ap miehesi toista kättä sivulla suorana oudon liikkumattomana, kun kävelee?

Vierailija
31/35 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelien tai läpykkäiden läpsyttely lattiaan on varmaan hauskaa puuhaa, samoihin hihittely ja postin nouto luisuen.

Vierailija
32/35 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ääni siitä haitarinsoitosta tulee? Pystytkö soittamaan kovempaa ettei tepastelu ja hihittely kuulu niin ei niin häiritse?

Vierailija
33/35 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut!

Vierailija
34/35 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus yli 6 ja puoli vuotta vanha. Olisi kiva tietää miten tepastelijalle ja hänen vaimolleen on käynyt. Vieläköhän tepastelu jatkuu vai onko tepastelut tepasteltu?

Vierailija
35/35 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi orastavan flippaamisen oireita. ymmärrän niiden ärsyttävyyden. Polta tohvelit, aloita henkilöön menevä armoton mollaus, mieluiten huutamalla. Ole tiukka, ennenkuin noi oireet pahenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi