Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tepastelee ja hihittää

Vierailija
21.04.2016 |

En tiedä mikä vaivaa mutta jo viime vuonna mieheni alkoi jostain syystä tepastella kotona ja ulkonakin. Postia hakiessa tepastelu on erityisen ärsyttävää. Kotona tepastelu vie hermot ihan täysin. Eikö aikuinen ihminen voi astua jaloillaan kunnon askelia eikä vain omituisesti läpsytellä ympäriinsä, nostella kantapäitään ja läpsäyttää sitten lattiaan. Tohvelit jalassaan tepastelee. Tulee mieleen joku takajaloillaan kulkeva jänis. Muutakin on. Hohotus on muuttunut hihitykseksi. Jos telkkaria katsoo, niin hihittää viihdeohjelmien vitseille lauantaisin. Muuten on oma itsensä vielä mutta kuinka kauan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, vaikutat täys kilarilta. Säälin ihmistä joka sinun kanssa joutuu elämään.

Vierailija
2/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt, on meillä hyviäkin hetkiä. Luemme lehtiä, radio on auki ja niin pois päin. Joskus vaan tekis mieli lähettää ukko tepastelemaan maailman ääriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelunaloitus oli nyt vähän hämmentävä.

Vierailija
4/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa symppikseltä, sinä et.

Vierailija
5/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä en tähän tiedä, mutta tämä aloitus on mielestäni hyvin viihdyttävä ja sympaattinen. Kutkuttaa minun huumorintajuani, mutta jotenkin salaa nurkan takaa. :)

Vierailija
6/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lutunen hän on totta tosiaan, oikea muhkunrinkeli kun olen hänen kainalossaan. Jonkun ihmisen tavat alkavat jossain vaiheessa ärsyttämään. Olen ollut hiljaa ja annan miehen tepastella vaikka koko päivän. Eihän tepastelua voi estääkään!

Vierailija
7/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään, pienet on sulla murheet suurten rinnalla.

Vinkki: laita korvatulpat tai kysy huumori mielessä, että onko hänellä uusi jumppa, että harjoitteleeko jalkaterien käyttöä?

Vierailija
8/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä oikein kykene tuottamaan selkeää mielikuvaa tuosta tepstelusta. Kuvaile tarkemmin?

Vierailija
9/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepasteleeko se vai läpsyykö sillä jalat kun kävelee?

Tepasteluhan on ihan symppistä 😊

Mutta läpsyminen voi johtua jostakin sairaudesta, ainakin jos se on tahatonta.

Munkin mies muuten tepastelee ja hihittelee. Ihana mies.

Vierailija
10/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tepastelee se. Kaikkea sitä. :)

Vierailija
11/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
12/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänet on syytä laittaa fysioterapiaan taikka sitten amputoida jalat ja pistää pyörätuoliin, että tuo askelvirhe saadaan pois päiväjärjestyksestä. Hihityksen kanssa pitää mennä puheterapiaan taikka sitten mielisairaalaan, missä hoidetaan näiden häiriöiden syyt.

Vierailija
13/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto kotiin! Ihan paras AV ikinä! Vrt. Jos käytös muuttuu noin, on pikku inan mahd, että miehesi on sekoamassa. Muutoin. Läpyti läp.

Vierailija
14/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla homosaation tulosta tämäkin keikistely. Kohta mies alkaa olla "kaverin luona yökylässä" niin kyllä sitten tiedät mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
15/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että tuohon auttaa joku pieni ele, kuten salmiakin tarjoaminen. Itsellä ainakin nimittäin salmiakki auttaa tepasteluun.

Vierailija
16/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän luettuani nyt hihitän minä.  :))

Vierailija
17/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tää piristi! :DD

Vierailija
18/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepastelee niin eri suuntiin, käy katsomassa keittiön ikkunasta iltataivasta, sitten käy eteisessä hakemassa työkalut ja nikkaroi, tepastelee telkkarin eteen, istuu sohvalle, menee hakemaan kerman jääkaapista ja vie takaisin ettei happane. Puhelin soi ja tepastelee vastaamaan. Vinttiin kun lähtee, tepastelu kuuluu tänne alakertaan asti. Kyllä askel läpsäytyy monet kerrat taps taps. Minulla on hyvä kuulo myös. Hihitys on semmoista vienoa ja isompi mies on kuitenkin tämä. Kurkusta asti alkaa ja kähenee kunnes loppuu. Mutta ei mies myöskään kestä minun haitarinsoittoa.

Vierailija
19/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi. Mun mieheen iskee välillä joku penikkatauti. Ensin se hieroo vatsaansa, sitten se tuumaa: Taidan tehdä voikkoleivän. Voikkoleipä sit voidellaan perä pitkällä ja varpaat pystyssä. Lamaannun ihan täysin, kun kuulen sanan voikkoleipä.

Vierailija
20/35 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, enpä ole hetkeen nauranut näin kovasti, kiitos! Tässä on ainesta tulevaksi  AV-klassikoksi, tepasteleva ja hihittävä mies :-D

Tuli jotenkin mieleen yks ketju aikoinaan, jossa nainen valitti miehensä takapuolen hajustavan sohvan perseen hajuiseksi. Kohtalontovereita löytyikin yllättävän paljon. Parhaiten jäi mieleen yksi, joka oli kouluttanut miehensä niin, että ukko kuljetti mukanaan aina jotain lampaantaljanpalaa, jonka päällä sitten istui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä