Eveliinan miehen kipulääkkeet varastettiin ja uusia ei saa..
*Joku voi linkittää tähän julkisen facepäivityksen aiheesta, itse en kännykällä jostain syystä sitä pysty tekemään, löytyy nimellä Eveliina o'halley*
Mikä siinä onkin, että näiltä tietyiltä kipupotilailta katoaa aina vahvat kipulääkkeet, kenenkään bisoprololit ei varkaille kuitenkaan kelpaa.. selittelyn makua. Ja että ihan hengenvaarassa miesparka nyt makaa keskussairaalassa.
Sattumalta kuulin kun kyseinen tyttö raivosi terveysasemalla kun uusia lääkkeitä ei saanutkaan. Ja uhkasi somehuomiolla hoitajia.. jäätävää.
Kommentit (57)
https://m.facebook.com/groups/195087021899?view=permalink&id=1015398043…
Tämäkö juttu? Kyllä vähän haiskahtaa että noin vain pussillinen vahvoja kipulääkkeitä unohtuu...
Vierailija kirjoitti:
https://m.facebook.com/groups/195087021899?view=permalink&id=1015398043…
Tämäkö juttu? Kyllä vähän haiskahtaa että noin vain pussillinen vahvoja kipulääkkeitä unohtuu...
Linkki ei aukea.. :(
Nuo ihmiset kantavat jostain syystä koko arsenaaliaan mukana aina jossain bussissa tai julkisella paikalla. Lääkkeet usein "varastetaan" tai mystisesti "katoavat". Todella erikoista, että noin usein käy juuri vahvoille kipulääkkeille ja rauhoittaville.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ihmiset kantavat jostain syystä koko arsenaaliaan mukana aina jossain bussissa tai julkisella paikalla. Lääkkeet usein "varastetaan" tai mystisesti "katoavat". Todella erikoista, että noin usein käy juuri vahvoille kipulääkkeille ja rauhoittaville.
Tämä. En tosiaankaan usko että oli varkaus.. :D
Kuvat ja ammatti "eläkkeellä" kertoo... Paljon.
https://www.gofundme.com/n7uysvak
Tässäpä parin tarinaa. Rankka elämä ja silleen. No ehkä saavat kerätty kymppitonnin tatskapuljun perustamiseksi. Miehellä harrastelijataustaa ja nainen olisi innokas oppimaan.
Oon itse ollut koukussa leikkauksrn jälkeen kipulääkkeisiin ja bentsoihin. Se oli aivan helvetti :( a-klinikka pelasti, luojan kiitos.
Miksi varkaat veisivät jotain bisoprololeja?
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin, että jo. henkilö oli hakenut ne apteekista ja siksi ne olivat mukana. En ota tähän tapaukseen kantaa, mutta juuri tuollaisilla lääkkeillähän on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti eläkkeellä vamman takia...
Pariskunta vaikutti aika symppiksiltä tuossa GoFundMe.comin tekstissä. CRPS II on hirvittävä tauti ja tuo paranoidi skitsofrenia plus dissosiatiivinen häiriö... Heillä on jo aika paljon heitä vastaan. Toivottavasti saisivat asiansa parempaan kuntoon ja pääsisivät toteuttamaan toivettaan.
Eikö bisoprololit ole pelkkiä beetasalpaajia? Ja vielä poikkeuksellisen halpoja?
Miksi kukaan kössisi niitä?
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä ilmeisesti tuon vamman vuoksi... Ei kannata olla noin tuomitseva, jos ei viitsi edes ottaa asioista selvää...
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mitä se kertoo?
t. eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Miksi varkaat veisivät jotain bisoprololeja?
Jos niitä jännittää varastaminen? Tai se aiheuttaa korkeaa verenpainetta? :D
Hirveää leimaamista. Miettikää nyt oikeasti jos kipulääkkeet tosiaan on varastettu ja henkilö joutuu kärsimään sen takia. Suomessa on aivan hysteeristä tuo kipulääkkeiden väärinkäytön kyttääminen. Tiedän kun olen sen itse kokenut. Täytyy varmaan sitten mennä osastolle hoitoon, jos kipuun ei saa kotiin mitään. Ei kai nyt voi ilman lääkitystäkään olla.
En ota kantaa siihen onko varastettu vai ei, koska en tiedä, mutta ärsyttävää tollainen että luullaan, että vaikuttaa kaikkeen jos näytät vähän eriltä. Oikeasti suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta millainen tyyli jollakin on, se on vain näiden ernujen korvien välissä yleensä. "Ei saa uusia lääkkeitä kun näyttää tolta", kamoon, niin varmaan.
Täällä myös yksi kuka haluaa tietää mitä sana eläkkeellä kertoo?Terveisin eläkkeellä oleva.
Jos kipupotilaalla on luottoa lääkäriinsä niin saisi kyllä uudet... Jos ois oikeasti kerran varastettu, eli siis ei olisi epäilyä ammattiruinaamisesta väärinkäytöstä myynnistä eteenpäin etc.
Mikäs juttu tää taas on? Vartin julkisuutta iltasanomissa? Linkki uutiseen..