Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania

Vierailija
20.04.2016 |

..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?

Kommentit (240)

Vierailija
161/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin joskus miehen, jonka ulkonäössä oli ns. kaikki pielessä. Oli hintelä, kaljuuntuva, pahasti ienhymyinen, huonoryhtinen, lyhyehkö, luominen, ja varmaan muitakin vikoja oli, mutta luonne oli niin suloinen ja itseeni vetoava, että ulkonäkö ei olisi haitannut yhtään. Valitettavasti olin hänelle liian ruma :-) The irony...

Vierailija
162/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat on sellaine turn off ettei mikään. Ja en siis tässä tarkoita hampaita jotka on jäänyt oikomatta tai oikomishoito epäonnistunut. Vaan sitä ettei hampaita hoideta kunnolla. Oksettavaa.

Myös reilu ylipaino on luotansatyöntävää. Mielummin vaikka alipainoinen luiru mieheksi kuin liikalihava.

Huono ryhti ei ketään kaunista. Mutta tämän kyllä voisin jotenkin sietää.

Jos kasvot ovat jotenkin selvästi rumat. Se ei haittaa että on joitain rumia piirteitä, mutta jos kaikki osaset on rumat niin en kyllä pysty sellaiseen mieheen ihastumaan.

Minua ei haittaisi amputoidut raajat tms.

Liian pieni penis. En tarkoita sellaista vähän keskivertoa pienemää vaan oikeasti miniä.

Jos mies olisi vielä minuakin lyhyempi niin en varmasti innostuisi. Olen noin 150 cm pitkä.

Huono hygienia. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa miehen koko, no ehkä mieluummin vähintään saman kokoinen.

Enkä muutenkaan osaa sanoa mitään yksittäistä piirrettä mikä olisi ehdoton ei.

Mutta sellainen yleinen hoitamattomuus ( rikkinäiset hampaat, ylikasvanut rasvainen tukka jne ) ei kyllä paljon houkuta.

Se on itsessään jo epämiellyttävää mutta myös kertoo ihmisen itsetunnosta ja elämän hallinnasta.

Ja toinen on sellainen 40+ miehellä teinipojan pukeutumistyyli ja käyttäytyminen.

Vierailija
164/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä totaalinen turn off: vakava yli- tai alipaino, epähygieenisyys, lyhyys, lävistykset, päälle liimattu tyyli, liian sliipattu olemus (purkkirusketus, valkaistut hampaat, timanttikorvikset, muotoillut kulmakarvat, meikit), pieni penis, iso perse, karvainen selkä, maksuhäiriöt.

165/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27v kirjoitti:

Onpas ollut mielenkiintoista lukea näitä vastauksia. Todella moni on maininnut ulkonäköseikkoja, jotka itse luen jopa plussaksi. Muun muassa iso kiinteä perse, jollainen jääkiekkoilijoilla on. Namu! Itse myös tykkään enemmän kunnon mahasta kuin sixpackista, kunhan se on kiinteä. Sitten on näitä omia pieniä omituisuuksia, että tykkään "manboobseista", jos ne eivät johdu lihavuudesta, ja raajojen puuttuminen miellyttää mun silmää. Lisäksi ajattelen, että pyörätuolissa oleminen on silmissäni iso plussa (kunhan "värkki" toimii). Se vaan jostain syystä sytyttää, en tiedä miksi. Tatuoinnit? Plussaa. Arvet? Plussaa. Karvaisuus? Plussaa. Pituus? Ei mitään väliä.

Itse olen ollut viehättynyt niin erinäköisistä ihmisistä, että on vain hyvin vähän seikkoja, jotka ovat aina automaattisesti "turn-off". Vielä vähemmän on seikkoja, joita oikeasti en suostuisi sietämään. Ainoa, joka tulee mieleen, on huono hygienia, erityisesti paha haju, ja vielä erityisesti jos se on suu, joka haisee pahalta.

Mietin näitä lukiessa vähän samaa,että ainoa näistä mainituista turn offeista,joka on itselleni sietämätön,on tuo huono hygienia,mutta sehän on varmaan kaikilla,paitsi sellaisilla jotka ovat itsekin epäsiistejä.

Hassua,että muutama on maininnit raajojen puuttumisen,se on aika harvinaista.Ehkä joku molempien jalojen reisiamputaatio olisi itselleni turn off,jos puuttuu vain "vähän" raajoja,esim.joku raaja on proteesi,ei haittaa.

Ehkä ainoa täysin sietämätön piirre itselleni olisi miehessä naiselliset kasvot,siis tykkään karun komeista ja kirveellä veistetyistä piirteistä.Mies joka näyttää kiiltokuvaenkeliltä,siis hyvännäköine mutta ei miehekäs olisi sellainen joka ei kauheasti sytytä.

Vierailija
166/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27v kirjoitti:

Onpas ollut mielenkiintoista lukea näitä vastauksia. Todella moni on maininnut ulkonäköseikkoja, jotka itse luen jopa plussaksi. Muun muassa iso kiinteä perse, jollainen jääkiekkoilijoilla on. Namu! Itse myös tykkään enemmän kunnon mahasta kuin sixpackista, kunhan se on kiinteä. Sitten on näitä omia pieniä omituisuuksia, että tykkään "manboobseista", jos ne eivät johdu lihavuudesta, ja raajojen puuttuminen miellyttää mun silmää. Lisäksi ajattelen, että pyörätuolissa oleminen on silmissäni iso plussa (kunhan "värkki" toimii). Se vaan jostain syystä sytyttää, en tiedä miksi. Tatuoinnit? Plussaa. Arvet? Plussaa. Karvaisuus? Plussaa. Pituus? Ei mitään väliä.

Itse olen ollut viehättynyt niin erinäköisistä ihmisistä, että on vain hyvin vähän seikkoja, jotka ovat aina automaattisesti "turn-off". Vielä vähemmän on seikkoja, joita oikeasti en suostuisi sietämään. Ainoa, joka tulee mieleen, on huono hygienia, erityisesti paha haju, ja vielä erityisesti jos se on suu, joka haisee pahalta.

No kiva kun on ollut mielenkiintoista. En kuitenkaan ymmärrä miksi osallistut ketjuun, kun koko tekstisi on täysin aiheen vierestä. Kyllä näitä voi ihan vain lueskella kiinnostuneena, pakko ei ole osallistua jos ei ole sanottavaa itse aiheesta.

En ole tuo jota moitit,mutta kai tiedät että tällaista ajatusten vaihtoa kutsutaan "keskusteluksi" ja sellainen yleensä rönsyilee,eikä pysy tiukasti yhdessä tarkasti rajatussa aiheessa? Ja olihan hänellä sanottavaa:että ei keksi muita turn offeja ulkonäössä kuin huono hygienia(yleensä ihmiset harrastavat hyvää hygieniaa jo oman mukavuuden ja muiden ihmisten huomioon ottamisen takia,joten tuollainen on varsin "kohtuullinen vaatimus" kumppaniehdokkaalle.)Itse olen myös viehättynyt niin monenlaisista tyypeistä,että on vaikea sanoa jotain tiettyä tyyppiä joka innostaisi tai toisaalta tiettyä "vikaa" joka olisi sietämätön.Joku tuolla alussa kirjoitti että itsevarmuudella voi paikata ulkoisia puutteita,olen samaa mieltä.Vaikka näyttäisi kreikkalaiselta jumalalta,mutta on epävarma se on enemmän turn off  kuin mikään fyysinen puute.Toisaalta taas vähemmän komea mies vaikuttaa komeammalta,jos hän on itsevarma(siis hyvällä tavalla,ei egopelle).

Vierailija
167/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on masentavaa luettavaa.

Edellinen kirjoittaja luettelee neljä asiaa: lyhyys, kapeat hartiat, huonot hampaat ja laihuus. Tavallaan itsekin voisin äänestää tämän määritelmän jatkoon. Mutta kun ajattelen tosielämää, niin olen kuitenkin ollut korviani myöten ihastunut mieheen, jolla oli kaikki nuo neljä! No hampaat eivät olleet huonosti hoidetut sinänsä, mutta hyvin vinot ja sekaisin suussa.

Tällä hetkellä olen ihastunut mieheen, jolla on jonkin verran vatsaa, pihtipolvet, karvaa joka puolella vartaloa, paksut posket, pieni leuka ja pälvikalju. Kun kuvittelen nämä samat ominaisuudet jollekin mielikuvitusmiehelle, olisin valmis heti sanomaan että ei kelpaa. Mutta tällä miehellä nuo eivät haittaa sitten vähääkään. Maailman seksikkäin mies on kyseessä, jos minulta kysytään. :) 

Ai niin, unohdin vastata ap:n kysymykseen.

Seuraavia puutteita en sietäisi miehen ulkonäössä:

- mustat, ruskeat tai muuten silmiinpistävällä tavalla hoitamattomat ja rikkinäiset hampaat (ml. pahasti vetäytyneet ikenet)

- kaljun peitoksi kammatut hiukset (kalju itsessään on täysin siedettävä asia kaikissa eri muodoissaan)

- huomattavan pysty nenä näkyvillä sieraimilla tai muu erittäin harvinainen ja selvä poikkeama kasvonpiirteissä (näitä on niin harvalla, että kaupungilla kävellessä ei yleensä tule yhtäkään vastaan)

- mahdollisesti itseäni lyhyempi pituus (olen 165 cm), mutta en ole varma olisiko tämä oikeasti sietämätön asia jos osuisi kohdalle muuten viehättävässä miehessä

- sairaalloinen ylipaino

Tyyliasioissa on sitten enemmänkin sietämättömiä juttuja, ja oikeastaanhan tuo kaljunpeittelykampauskin on tyylijuttu eikä ulkonäköjuttu. Samoin sairaalloisen ylipainon voisi laskea enemmän mielenterveysongelmaksi kuin ulkonäköpiirteeksi, ja erittäin huonosti hoidetut hampaatkin oikeastaan. Joten yli 165 cm:n pituus taitaa olla ainoa sellainen puhtaasti ulkonäköjuttu, jolla on minulle oikeasti merkitystä.

Vierailija
168/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- täyteen leimattu

- pitkä tukka

- kalju pää

- lihava

säästän nämä miehet niitä tarvitseville

Vierailija
169/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- täyteen leimattu

- pitkä tukka

- kalju pää

- lihava

säästän nämä miehet niitä tarvitseville

Vierailija
170/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit. En ikinä suostu ottamaan miestä jolla on tatuointi.

Jätetään ne tatuoinnit eläimille ja ainoa tatuoitu liha joka pääsee meidän kotiin on joulukinkku.

Vierailija
171/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kuinka monet osaavat nimetä yksittäisiä asioita ulkonäöstä.

Esim. paksut turpeat huulet ovat kyllä aina turn-off, vaikka olisivat (muuten ihanan) Jorma Uotisen naamassa. Ne on vaan.. turn-off..

Vierailija
172/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku teistä katsonut juuri telkusta loppuneen American Horror Story Freak Show'n? Siinä on friikkejä, mm. yksi mies, jonka kädet ovat omituisen lyhyet, ohuet ja "räpylämäiset" - ja silti mies on aivan sairaan komea muuten kropaltaan ja kasvoiltaan.

En siis ymmärrä tätä "puuttuva raaja" tai "friikki" -kommentointia. Kaikille teille komeille friikeille :)

Vierailija
173/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa varmaan todella pinnalliselta, mutta inhoan yli kaiken ohuita, metallisankaisia  silmälasikehyksiä! Olen hulluna sellaisiin tummiin ja näyttäviin "arkkitehtilaseihin", mutta ne ei minkään väriset, ankeat metallisangat luovat todella ankean ja tylsän insinöörivaikutelman.

Vierailija
174/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita joitakin mutta toisaalta, en mä kakkuakaan osta koristeiden perusteella.

Vierailija
175/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin ennen lyhyyttä turn offina... Mutta ei auta, niin vaan tuli samanpitunen mies kuin mä 170cm ja vei jalat alta. Niin mahtava tyyppi että ei haittaa vaikka ei pidempi ole.

Vierailija
176/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimeä ääni

kultakorut

Bodatut lihakset

jyrsityt kynnet

salihousut

purjehduskengät

viikset ilman partaa paitsi ehkä itä-eurooppalaisella sallisin

karvaiseen mahaan pitäisi totutella.

Vierailija
177/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäössä ainot todelliset "haitat" ovat liika pituus tai liika lyhyys. Siinäkin olen aika venyvä niin että riittää kun hän ei ole minua olennaisesti lyhyempi (muutama sentti ei haittaa) ja toisaalta ettei ole yli 20cm pidempi.

Vierailija
178/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hoitamattomat hampaat

- huono hygienia/hoitamaton iho/ruma risuparta

- pukeutumisessa sellanen lähiöysäri-tyyli

- kaljuuntuvat pitkät hiukset

- pallomaha

- joku penislävistys ei mua nappais

Vierailija
179/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kolme seikkaa ulkonäön suhteen eli tatuoinnit ja lävistykset, huono hygienia sekä velton ja epäsiistin näköinen olemus. Mikä tahansa edellämainituista riittää sammuttamaan mielenkiintoni erittäin tehokkaasti.

Vierailija
180/240 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ulkonäössä ainoa ällötys joka tulee nopeasti mieleen on blondatut hiukset. En tykkää yhtään.

Tähän kun vielä yhdistää kunnon purkkirusketuksen niin oksennus on valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi