Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania

Vierailija
20.04.2016 |

..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?

Kommentit (240)

Vierailija
201/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyempi kuin minä (168cm), laiha ja luiseva. Mutta toisaalta, kun ihastuu, ei tälläisillä ole mitään merkitystä. Sen verran nähty pitkiä ja rotevia miehiä joilla luonne ollut tuhoava..niin että kyllä se luonne ratkaisee loppupeleissä kaiken, en itsekään ole mikään missi. Kiltti, rauhallinen, turvallinen mies kelpaisi vielä, muuten olen Mielummin yksin.

Joo siis en hae tur offeja vaan ominaisuuksia joita et voi kuvitella sivuuttavasti toisen ulkonäössä vaikka olisit kuinka rakastunut.

-ap

Vierailija
202/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ruskeat silmät

-rumat hampaat

-kalpeus

-lihavuus

-laihuus

-liiallinen lihaksikkuus

-liian pitkä

-liian lyhyt

-ohuet hiukset

-blondi siinä mielessä, että ripset ja kulmakarvat myös blondit

-punaiset/oranssit hiukset

-huonosti värjätyt hiukset (mustat, keltaiset blondit)

-rumat vaatteet (tilanteeseen sopimattomat tai lapselliset kuten printtipaidat, värikkäät vaatteet)

-liian vähän vaatteita, tulee tapaamisiin aina samoissa vaatteissa

-rumat kengät, jotka ei sovi asukokonaisuuteen

-rumat kasvonpiirteet, yksittäinen piirre saa olla erikoinen, mutta ei niin että naama on pelkkää rumuutta

-huono hygienia

-huono iho

-liiallinen ulkonäön pyynäys (itseruskettava yms)

luitkohan nyt aloituksen ihan ajatuksella? Kuulostaa että luettelit turn offit miehessä. Tai jos mää on ultimate turn offeja niin onneksi olkoon, tuut olemaan yksin loppuelämäsi!

Ihan ultimaattisia turn-offeja. Mieluummin yksin kuin, että joutuu tyytymään ja mihinkäs tässä on kiire etsiskellessä. Paljon on vielä lisää vaatimuksia esim. eleiden ja kehonkielen merkitystä ei voi liikaa korostaa. Ajattelutapa, että täytyy seurustella jonkun kanssa ollakseen kokonainen ihminen on vienyt uskon ihmisten älykkyyteen. Seurustelu on kuitenkin toivottavasti aina pitkäkestoista, niin minkä takia tyytyä johonkin, jossa yksittäinen piirre tai useammat piirteet häiritsevät jatkuvasti ja kokoajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lihaskimppu

-lihava

-kimeä ääni

-pappa ääni

-hissukka

-hygienian puute

-huonot käytöstavat

- 30 mies vielä ihan pa

Vierailija
204/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni teistä jotka pitävät raajan puuttumista turn-offina on nähnyt sen brasilialaisen jalattoman mallin (Paola Antonini). Ettekö edes vilkaisisi häneen päin koska raaja puuttuu? 

Vierailija
205/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paha ylipaino ettei jaksa tehdä perusjuttuja tai edes kävellä kunnolla. Muuten ei oikeastaan tule mieleen mitään.

Vierailija
206/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paha ylipaino ettei jaksa tehdä perusjuttuja tai edes kävellä kunnolla. Muuten ei oikeastaan tule mieleen mitään.

Paitsi tietty hygienia tosi tärkeää!

Vierailija
207/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin seuraavat piirteet:

-"moottoripyöräkerhomainen olemus"  tai uusnatsityyli ( naamatatskat, maastohousut, harrikkatyyli  yms)

-vanhanaikainen bodarityyli ( pumppaamalla pumpattu lihasten epätasapaino kropassa, kävellään kuin paskat housussa, iso niska ja hartiat, muuten huono kunto)

-trendipellet ja "itseään säännöllisesti huoltavat" miehet ( solarium-rusketukset, värivoiteet, kynsilakat miehellä, kulmien muotoilut miehellä, hiusten föönailu ja muotoilu ja puunaaminen kauemmin kuin naiselle, hiustensiirrot ja kauneusleikkaukset, hyi helvetti

-liian muodikas pukeutuminen  keski-ikäisellä miehellä

-miestissit

-naismaisuus ulkonäössä, kimeä ääni, homomainen puhetyyli

-hiirulais-vaatetyyli miehellä ( harmaat läskärit, tylsät suorat housut ja harmaa paita, kaljunpeitto kampaamalla haivenia sivulta toiselle, epävarma mies-kirjastonhoitaja-look, yäk)

Vierailija
208/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on miehenä aivan kauhistuttavaa lukea. :( MGTOW näyttää olevan se mihin naiset minut pakottavat.

Hei älä välitä. Kokonaisuus ja persoona on yleensä aina kuitenkin se, joka ratkaisee. Kukaan ei oo täydellinen ja tällaiset listaukset saavat ihmiset listaamaan asioita joita rakastuessaan eivät ehkä huomaakaan. Jos kohtelet naisia hyvin etkä katkeroidu ja kestät katsetta edes jotenkin, löytyy taatusti joku sullekin. Kaikki meistä ei jaksa tuijotella jokaista virhettä muissa ja itsessä. 

Mun mies on pallomahainen ja vinohampainen, kaljuuntuva, mutta sillä on ihanat silmät, ihana ääni ja kokonaisuus on kuitenkin toimiva, mun silmissä maailman ihanin ja rakkain. Koska pää sillä on kunnossa. Mä oon paremmassa kunnossa kuin se, käyn salilla kuntoni takia ja oon ihan hyvännäkönen (en missään nimessä mikään supertimmi), mutta silläkään ei olis mitään väliä jos mun mies ei musta syttyisi. :) Tsemppiä. Älkää ihmiset ottako niin kamalasti paineita mitä täällä jotkut kirjoittelevat. <3

Vierailija
209/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelä mies, tai ylipaino, koska kertoo elintavoista. Lyhyt, olen itse 165 cm ja haluaisin käyttää korkokenkiä ilman että miehestä tulee kainalokeppi. Tatuoinnit, erityisesti näkyvät ja isot, pienten tai muuten hyvin tehtyjen kanssa voisin juuri ja juuri elää, jos mies muuten täydellinen. Huono ääni ja ulosanti, en kestä keskustella hitaasti tai sössöttävästi puhuvan, pahinta vielä kimeä-äänisyys, miehen kanssa, onhan kommunikointi yksi avain asia parisuhteessa. Pieni penis, sori vaan, mutta munaa täytyy saada omasta kotoa, ettei tarvitse metsästää muualta, toinen onnistuneen parisuhteen avain. Jäätävät selkä tai rinta karvat, kaiken muun voi helposti ajella mutta näitä ei tai sänki on järkyttävä. En halua seurustella karvamaton kanssa. Nistihampaat taas ei houkuttele suutelemaan ollenkaan. Raajojen puuttuminenkin vielä menee mutta todella epäsopusuhtaiset kasvon piirteet eivät herätä kyllä kiinnostusta, miestä olisi mukava katsella vaikka sängyssä lähempää ilman ällötystä, myös akne on hankla sietää, jos siis krooninen ja parantumaton.

Vierailija
210/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen tukka ja maitomainen iho. Naisissa nämä on ok, mutta jostain syystä miehessä en kerta kaikkiaan kestä. Eikä auta vaikka muuten olisi kuinka täydellinen..

Minä taas olen aina tykännyt punapäistä. En osaa selittää, miksi. Punatukkaiset miehet saavat pääni kääntymään :)

Vierailija
211/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ruskeat silmät

-rumat hampaat

-kalpeus

-lihavuus

-laihuus

-liiallinen lihaksikkuus

-liian pitkä

-liian lyhyt

-ohuet hiukset

-blondi siinä mielessä, että ripset ja kulmakarvat myös blondit

-punaiset/oranssit hiukset

-huonosti värjätyt hiukset (mustat, keltaiset blondit)

-rumat vaatteet (tilanteeseen sopimattomat tai lapselliset kuten printtipaidat, värikkäät vaatteet)

-liian vähän vaatteita, tulee tapaamisiin aina samoissa vaatteissa

-rumat kengät, jotka ei sovi asukokonaisuuteen

-rumat kasvonpiirteet, yksittäinen piirre saa olla erikoinen, mutta ei niin että naama on pelkkää rumuutta

-huono hygienia

-huono iho

-liiallinen ulkonäön pyynäys (itseruskettava yms)

luitkohan nyt aloituksen ihan ajatuksella? Kuulostaa että luettelit turn offit miehessä. Tai jos mää on ultimate turn offeja niin onneksi olkoon, tuut olemaan yksin loppuelämäsi!

Ihan ultimaattisia turn-offeja. Mieluummin yksin kuin, että joutuu tyytymään ja mihinkäs tässä on kiire etsiskellessä. Paljon on vielä lisää vaatimuksia esim. eleiden ja kehonkielen merkitystä ei voi liikaa korostaa. Ajattelutapa, että täytyy seurustella jonkun kanssa ollakseen kokonainen ihminen on vienyt uskon ihmisten älykkyyteen. Seurustelu on kuitenkin toivottavasti aina pitkäkestoista, niin minkä takia tyytyä johonkin, jossa yksittäinen piirre tai useammat piirteet häiritsevät jatkuvasti ja kokoajan.

Ihanko oikeasti hylkäisit kaikin tavoin täydellisen ehdokkaan vain siksi että hällä on ruskeat silmät?

Vierailija
212/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei tee mitään ulkonäkönsä eteen/ei kiinnosta miltä näyttää.

Kuitenkaan en usko että lievä ylipaino haittaisi.

Järkyttävän iso nenä ja hörökorvat, liian laiha ja ilman hartioita oleva mies ei myöskään vetoa.

Huono ryhti.

En kuitenkaan mielestäni ole kovin tiukka näissä asioissa. Luonne tekee jo paljon mitä mieltä lopulta olen miehestä.

Vierailija
213/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomat turn-offit:

-Laiminlyödyt hampaat ja huono hygienia(likaiset hiukset, rasvainen naama, hienhaju)

-sairaalloinen ylipaino

-valkoiset ripset ja kulmakarvat yhdistettynä mustaksi värjättyyn tukkaan/partaan

-puskamainen hipsteriparta

-väkisin kasvatetut, harvat viikset/parta

-huono ryhti

-rumat, autotallissa väsätyn näköiset tauoinnit

Tarkennuksena vielä, että miesihanteeni on lähes kokonaan tatuoitu, mutta vain siinä tapauksessa että tatuoinnit on tehnyt joku kunnon taitava artisti. Mieluummin vaikka ilman tatuointeja kuin rumat tatuoinnit.

Vierailija
214/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä:

- pitkät/ohuet hiukset

- erityisen pienet silmät

- isot ja selkeän ulkonevat mulkosilmät

- ylipainoinen ja huonokuntoinen (eksäni oli ja pyysi minua aina hidastamaan tahtia kävellessämme ja hengästyi helposti alle 30-vuotiaana)

- vaaleat kulmakarvat ja ripset

- vahvasti punottava ihonsävy

- kaksoisleuka

Vierailija
215/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia, huomattava ylipaino ja todella selkeä leukakuoppa.

Vierailija
216/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lihavuus! ällöttäisi

217/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen menee kyl ny nukkumaan . jaksa lukee toisten pilkkaamisia ja arvosteluita.

Vierailija
218/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkuisuus, likaisuus tai se että näyttää kodittomalta.

Vierailija
219/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ja epähygieenisyys ihan varmasti, ja tod näk reilu ylipaino. Olen aina rakastunut älyyn ja yleiseen fiksuuteen, eikä silloin ole yksityiskohdat ulkonäössä vaikuttaneet.

Vierailija
220/240 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot häpyhiuulet :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä