Mitä ulkonäöllisiä asioita et ole valmis "sietämään" kun etsit kumppania
..tai mitkä ovat sellaisia "puutteita" että sinun on mahdotonta kuvitella kiinnostuvasi vastakkaisesta sukupuolesta?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on miehenä aivan kauhistuttavaa lukea. :( MGTOW näyttää olevan se mihin naiset minut pakottavat.
Voi kyynel. Eikö ole ihan kamalaa kun naiset eivät syty ihan kaikista miehistä ja varsinkin juuri sinusta?
Ja vittuilua perään. Vain nainen voi olla noin julma.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on miehenä aivan kauhistuttavaa lukea. :( MGTOW näyttää olevan se mihin naiset minut pakottavat.
Minulla on about kaikki ketjussa luetellut turnoffit, mutta silti on naisia riittänyt. Itsevarmuus on ainoa asia, joka miehessä merkitsee.
Makkaralla, possumunkeilla ja alkoholilla kasvatettua ihravatsaa ja miestissejä en kestäisi katsella. Huono hygienia, karmaiseva purukalusto ja raajojen puuttuminen eivät myöskään houkuttele.
Akne, liian isot lihakset, laihuus, lyhyys, rumat tatuoinnit, kiero- ja siansilmät, epäsymmetria, kummalliset kasvonpiirteet ja muut poikkeavuudet keskimääräisestä komeuskäsitteestä eivät minua häiritse.
Todella suurta nenää. Veisi kaiken huomion kasvoista vaikka ne olisivat muuten todella kauniit.
Isot/ulkonevat luomet kasvoissa, syylät käsissä, kimeä naismainen ääni miehellä.
Likaisuus (on ulkonäöllisestikin hirveää, hajuhaitoista puhumattakaan), tatuoinnit, pukinparta (muutkin parrat ja viikset aika kyseenalaisia), voimakas karvoitus selässä, rinnassa, säärissä etc. ilman sen "siistimistä", rokkarityylinen pukeutuminen, hipsterityylinen pukeutuminen
Päärynävartalo miehellä, kapeammat hartiat kuin itselläni (olen nainen).
Nainen vastaa
Minua ei ole haitannut melkein mitkään mainituista; lievä ylipaino, kierot silmät, vaalea iho, pieni leuka jne Kaikki menettelee jos mies on huumorintajuinen,hauska, älykäs ja lämmin tyyppi.
Nuorempana pidin laihoista pojista, mutta en enää. Ehkä liiallinen laihuus, suorastaan hento olemus ja täydellinen lihaksettomuus on miehessä epäseksikkäintä. Tosin sellaiseenkin olen joskus nuorempana ihastunut.
Tuo lihaksettomuus on terveelle miehelle heppo korjata.
Likainen olemus on tietysti kauheaa.
Huonot hampaat, pienet purentaviat tms. ei haittaa, mutta jos hampaiden hoito on täysin laiminlyöty niin ehdoton turn off.
Ylipaino. Ei voi mitään, ei vaan sytytä ja herätä mitään haluja.
Kaljuuntuminen. Varsinkin sillon, jos sitä koitetaan peitellä siinä onnistumatta. Kokonaan kaljuksi ajeltu pää ei haittaa.
Huono hygienia, mutta se nyt ei varsinaisesti oo ulkonäöllinen asia.
Yk, eli yhdistyneet kulmakarvat.
Isot naamassa olevat tatuoinnit tai kännissä/aineissa kaverin tekemät tatuoinnit muuallakin. Tämä nyt on ainoa, joka tulee mieleen.
Mun mielestä punaiset hiukset (luonnolliset) tai ihan vaaleat taas ovat kiinnostavat.
Tatuoinnit on ehkä kaikkein kamalinta.
Ne on vaan yleensä jo kuvioina niin mauttomia ja typeriä.
Partaa
Viiksiä
Hervotonta pömppömahaa/alleja
-m40
Minua pienempi ja heiveröisempi mies (selvennettäköön etten itsekään ole mikään iso, että se mies olisi kyllä sitten tosi hintelä :)), jotenkin tuntuu hyvältä, että mies jaksaa kantaa minut eikä päinvastoin :). Pitkä ja hoikka saa kyllä olla, tai lyhyt ja rotevampi. Turn off on huonot hampaat, pieni penis, "pumpattu" ylävartalo yhdistettynä laihoihin jalkoihin.
Mua saattaa viehättää tyylin/ulkonäön puolesta monenlaisetkin miehet, mutta jos ei ole älyä, sydäntä, huumorintajua ja jonkinlaista karismaa niin sitten kyllä puuttuu jotain oleellista.
-Jos on liian laiha luikku tai ihan järjettömän ylipainoinen.
-Lyhyempi kuin minä.
-Todella huonot hampaat.
-Jatkuva epähygienisyys/ likaiset vaatteet.
-Nuorempi kuin minä, ei ulkonäkö asia, mutta olen huomannut, että olen tosi niuho tästä. Monesti tullut vastaan ihan hyvännäköinen ja kiva kiinnostava mies, mutta jos paljastuu itseä nuoremmaksi niin kiinnostus lopahtaa heti siihen paikkaan. :D
-En ole ikinä ajatellut, mutta varmaan joku kimeä äänikin olisi melkoinen turn off.
Muuta en tähän äkkiseltään keksi.
Vakava ylipaino naisella. En ole komea, vaan naamaltani ruma, mutta 188cm ja 82kg. Ei vain pysty seksuaalisesti kiihottumaan, jos on lihava, vaikka olisi kuinka nätti. Kaikki muu käy, kunhan muuten synkkaa. Mielummin melkein saisi olla naamaltaan "persoonallinen", kun en itsekkään komea ole, vaan päinvastoin.
Huomaa naisten pinnallisuuden näissä kommenteissa. Itse olen muuten ulkonäöltäni liki mallitasoa, mutta kaksi hammasta puuttuu ja pari muuta on aika huonokuntoista (mätää). Myös lantio/takamus on aika leveitä. Sanomattakin selvää että ei naismenestys ole ollut kaksista!
M31
Huonot hampaat, naismaiset liikkeet, kimeä ääni, kierot silmät.