25v ja yhtäkkiä ilmestyneet silmärypyt, apua!
Eli nyt saa antaa kaikki vinkit, miten saa silmärypyt siliämään ja ennalta ehkäistyä niiden lisääntymistä, ikää tosiaan vasta 25v ja olen jostain 20v lähtien käyttänyt ihan perus silmänympärysvoiteita, mutta näköjäön ei ole auttanut ihon ennalta rypistymisessä! Niitä on siis useampia kuin vain 1/silmä ja tuntuu että lisää tulee. Kaikki neuvot ovat tervetulleita paitsi täyteaineet ja kauneuskirurgia.
Enkä edes polta (en ole koskaan polttanutkaan) ja kesäisin aina ulos lähtiessä aurinkorasvaa mutta silti kävi näin ja nyt jo :(
Kommentit (27)
Ala käyttämään matalapitoista retinol-tuotetta ja vitamiini-c seerumia. Minkälaista aurinkosuojaa käytät?
Miten aijotte kestää vanhenemisen tuomat oikeat rypyt jos nyt jo 25vuotiaina panikoitte jostain pienenpienistä silmärypyistä?
Ainoastaan Avitcid auttanee teitä. Reseptillä. Ikää 43 eikä pahemmin ryppyjä, kiitos geenien.
Mulla sama ongelma, täytin jokin aika sitten 25 ja havahduin ryppyihin. Luulin säästyväni niiltä vielä jonkin aikaa... Vastahan tässä aknesta selvisi :(
Hah, mä luulin olevani ainoa :D Onneksi muutkin siis "kärsivät" tästä. Eipä kai sille mitään voi muuta kuin ostaa tujumpaa rasvaa ja käyttää entistä ahkerammin aurinkorasvaa ja -laseja.
Naururyppyjähän ne...
Odota vaan, kun olet 35 ja huomaat, että tukkasi on puolillaan harmaita.
Miks naiset yrittää näyttää ikinuorelta vaikka ei siihen oikeasti pysty kukaan?
No voi hirvitys, kuinka nyt kestät elää kun väistämättä niitä ryppyjä on tulossa tulevaisuudessa lisää. Itsellekin tuli tuosa iässä silmän alle ekat eikä stressannut yhtään, olin kaunis silti.
Sun pitää alkaa harrastamaan bukkakea.Pitää ihon huokeana ja mielen virkeänä.
Botoxilla ne saa pois jos kosteutus ei auta. Minusta naururypyt on söpöjä, mut ymmärrän jos sinua haittaa, kun olet niin nuori. Itse sain 28v.ihan järkyttävät otsarypyt ihan yhtäkkiä. Pari kk kärvistelin ja menin botoxiin - kannatti.
No mut mikä auttaisi maksaläiskiin??? N40
Kyllä mä sen tiedän, että ryppyjä tulee jatkossakin, mutta paljon helpommin uskoisin kestäväni sen, että silmänympärykset on ryppyjä täynnä kun mittarissa on 40 eikä 25... Ei kukaan tuu ees ajatelleeksi, että 25v:llä on ryppyjä, myöhemmässä iässä se on väistämätöntä ja luonnollista. Ap
Silmänympäryksen iho on ohutta, ei pahemmin voiteet auta jos meikkaa paljon ja rasittaa siten ihoa.
Aurinkorasva on tärkein ennalta ehkäisevä.
Laittakaa kuvaa rypyistä, niin näkee kuinka vakava ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sen tiedän, että ryppyjä tulee jatkossakin, mutta paljon helpommin uskoisin kestäväni sen, että silmänympärykset on ryppyjä täynnä kun mittarissa on 40 eikä 25... Ei kukaan tuu ees ajatelleeksi, että 25v:llä on ryppyjä, myöhemmässä iässä se on väistämätöntä ja luonnollista. Ap
Ihan normi-ikä saada ryppyjä. Geenit.
Miksi ryppyjä pidetään niin katastrofaalisina? Ovatko ihmiset todella katsoneet niin paljon siloiteltuja mainoksia ja niin vähän oikeita ihmisiä, että he oikeasti luulevat, että normaali iho on täysin posliinin kirkas, sileä ja rypytön? Niissä mainoksissahan on siloiteltu silmänalusistakin suunnilleen alaluometkin pois, ettei vain näyttäisi "väsyneeltä ja ryppyiseltä". Sekö teillä oikeasti on elämän mallina? Itse olen paljon piirtäneenä ja eläviä malleja katsoneena todennut, että rypyt eivät todellakaan ole mikään rupsahduksen ja vanhuuden merkki, vaan aivan tavallista nuorillakin ihmisillä. Kokeneemmat taitelilijat ovat jopa huomauttaneet, että rypyt ovat se, mikä tuo realismia, ettei näytä nukelta. Siis täysin normaalia nuorillakin ihmisillä.
Ressatkaa vähemmän, eläkää iloisemmin, niin kukaan ei edes huomaa niitä ryppyjänne (tai näkee niiden tekevän sinusta kauniin).
-N26 (ryppyjen kera)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on bukkake?AP
Aurinko ikäännyttää pahiten, ihan oikeasti. Mulla on pari kaveria, jotka eivät tupakoi eivätkä käytä alkoholia paljon/säännöllisesti, mutta ovat teinistä asti paahtaneet itsensä auringossa joka kesä sekä matkoilla. Heillä on enemmän ja syvempiä ryppyjä kuin joillain heitä 10v vanhemmilla. Vastaavasti kaveriporukasta löytyy myös naisia, jotka näyttävät huomattavasti ikäistään nuoremmilta- he ovat vältelleet aurinkoa, liikkuvat säännöllisesti ja syövät fiksusti. Ei siihen botoxeja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on bukkake?AP
Kokeile googlen kuvahakua, siellä on paljon materiaalia tarjolla.
Mulla sama homma ja sama ongelma. Vinkkejä? Onko se nivean sininen purkki oikeesti niin hyvä ku kehutaan? Oli jossain arvostelussa sijoittunut aika hyvin.