Mikä laulu soi sinun hautajaisissasi?
Kommentit (80)
Ikuisen teekkarin laulu. Mielellään komea PK:n kvartetti laulamassa. Ja sitten Ikuisen teekkarin laulun jälkeen jotain vähän keveämpää teekkarimusiikkia.
Pretty Woman, Roy Orbison. Tuhkat synnyinkodin metsikköön, toivottavasti n. 48 - 58 vuoden kuluttua. Olen nyt 61 v. ♥️
Vierailija kirjoitti:
Jokin skottilaisen säkkipilliorkesterin soittama hieno biisi. Vaikka se on toiveajattelua. Ja jos sellainen poppoo joskus minun kunniakseni kipaleen soittaisi, olisin mielelläni vielä elossa kuulemassa sen.
Lähetä kutsu, tuon kauniin seppeleen!
Metallicalta löytyy useampia hyviä. Varsinkin tupakoitsijalle sopisi Blackened:
Queen - Who wants to live forever
No nyt olisi varmaan Tom Waitsin Dirt in the Ground, mutta mielipide on aika varmasti eri sitten 50 vuoden päästä, kun asia alkaa olla ajankohtainen.
Irwin Goodman: Muta kuono ja laku pelle
Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan
En tiedä. Ei ole vielä tapahtunut.
Jos huvittaa teen cd:n, mutta tämä nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Aina läpällä sanon että sirkusmusiikkia soi mun hautajaisissa :DDD
Oikeesti vois soittaa oikein dramaattisesti Samuel Barber - Adagio for Strings tai sitten Jouko ja Kosti - muisto vain jää
Barberin Adagio for Stings on upea. Hautasin sen soidessa isäni ja veljeni.
Laulajan laulu. tämän päätin noin 15-vuotiaana. Nyt olen 40-v. ja en ole asiaa vähään aikaan pohtinut. Voisi olla jokin muukin.
COB:n "Are You Dead Yet" ... oikeasti tämä on toiveeni! Kappale on eriomainen
Olen ajatellut, että Nightwishin The Greatest Show on Earth soisi mun hautajaisissa, mutta onkohan se liian pitkä. Voisi siitä ainakin parhaat palat soida.