Mikä laulu soi sinun hautajaisissasi?
Kommentit (80)
Aattelin että arkunkannosta voisi tehdä muistovideon. Musiikiksi benny hill showsta tuttu saksofonikappale, nimeä en muista. Sitten samaisen shown tyyliin videolla arkkua kannetaan ees taas ristiin rastiin hautuumaan käytäviä ja lauma naisihmisiä joilla on jostain syystä vaatteet tippuneet päältä jahtaa sitä arkkua samaisia käytäviä ristiin rastiin alusvaatteissaan ja sukkanauhoissaan.
Jotain hyvää punkia, josta olen eläessänikin tykännyt. Anarkistimamma saa luvan jäädä läheisten muistoihin sopivan räkäisistä jäähyväisistä. Rähinää :D
Ei hautajaisia eikä laulua...... mä haluun polttohautajaiset
Vierailija kirjoitti:
Ei hautajaisia eikä laulua...... mä haluun polttohautajaiset
Miten nämä sulkee toisensa pois?
Kyllä jälkeenjäävät ansaitsevat jonkun muistotilaisuuden.
Mä toivoisin, että siinä vaiheessa olisi kuolinpesässä sen verran rahaa, että polttavat meikäläiset ja lähtevät sitten saattojoukon kanssa syömään kunnolla. Jos on varaa viihteeseen, niin sitäkin tarjolle. Ja mielellään rahat käytetään niin, ettei perijöiden tarvitse tapella niistä.
Niin kaunis on maa
peppi pitkätossun jäähyväislaulu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irwin Goodman: Muta kuono ja laku pelle
Onko sukunimesi Ryynänen vai Horttanainen?
Ei, vaan Suomalainen.
Dion Shoot Shoot. (siis Dio, ei Celine Dion).
No en tiiä oonko vähän laimee mutta mua ei kiinnosta vittuakaan soitetaanko siellä yhtään mitään kun ite en oo kuulemassa :D Siis parempi hoitaa se vaan jotenki hiljaa äkkiä alta pois eikä kenenkään tarvi hössöttää tai menojaan perua sen juhlan takia kun musta eroon pääsevät.
Toivottavasti soi Améliesta tuttu Comptine d'un autre été - L'après midi.
Minulle on aivan se ja sama mitä kuuntelevat, jos edes kuuntelevat yhtään mitään. Menisivät mieluummin vaikka kaljalle sieltä hautajaisista pönöttämästä!
Onko sukunimesi Ryynänen vai Horttanainen?