Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahdin lentokoneessa ja nojasin miespuoliseen työkaveriini nukkuessani. Sain työkaverin vaimon kimppuuni.

Vierailija
19.04.2016 |

Niin älytön asia, että menköön, vaikka minut tästä tunnistettaisiin.

Olin maaliskuun alussa pitkällä työmatkalla, jonne lähdin miespuolisen työkaverini kanssa. Lensimme yhdessä, muttemme tietenkään nukkuneet samassa hotellihuoneessa. Takaisin tullessa olin niin väsynyt, että nukahdin lentokoneeseen. Lennettiin turistiluokassa, joten eipä ollut tilaa kallistaa tuolia mihinkään suuntaan. Pääni oli repsottanut niin, että kollega oli antanut minun nojata häneen. Siis olin nojautunut häneen nukkuessani, en hereillä olisi koskaan tietenkään nojautunut siihen suuntaan.

No, lentokoneessa sattui olemaan työkaverin vaimon kaveri, joka näki meidät. Otti tästä nojailusta kuvan todisteeksi ja näytti työkaverin vaimolle. Meillä siis ilmiselvästi oli suhde, kun oltiin näin lähekkäin ja minä vielä nojasin tätä miestä vasten.

Nyt kuulin eilen, että tästä kuvasta oli kotona noussut hirveä äläkkä ja suhdekriisi. Vaimo on muutenkin ollut järjettömän mustasukkainen ja tällainen kuvatodiste kivoista työmatkoista oli piste iin päälle.

Sain vaimolta sähköpostia työsähköpostiosoitteeseeni, jossa hän kertoi tietävänsä "ihan kaiken" meidän suhteestamme ja että hänellä on kuvatodiste. Ja että saan pitää miehen omanani, koska kotiin sillä ei ole enää mitään asiaa. Juttelin tästä työkaverin kanssa, joka yritti rauhoitella, että heillä on ongelmia, mutta ettei todellakaan pelkästään sen kuvan takia ja ettei minun tarvitse olla huolissaan.

Rajottakaan nyt VÄHÄN mammat tuota epäilyä ja mustasukkaisuutta!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ämmä se salakuvaaja nimittäin, voisit haastaa oikeuteen sen.

Vierailija
2/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä nyt liittyy muihin mammoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...oliko joku palstamamma kyseessä, vai miksi rauhottelet täällä ihmisiä?

Vierailija
4/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, taitaa vähän kuumotella kun jäitte kiinni. Pelkäät varmaan että oma miehesi saa tietää?

Vierailija
5/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nojailet toisten miehiä vasten.

Vierailija
6/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, onpas mustis tyyppi. Itsekin nukahdin kerran lentokoneessa ja nojailin (ja luultavasti myös kuolasin) jonkun tuntemattoman saksalaisen olkapäätä vasten. Herätessä nolotti.

Vierailija
7/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu ämmä se salakuvaaja nimittäin, voisit haastaa oikeuteen sen.

Enpä taida haluta enää yhtään lisädraamaa :) Ja siis mistä voisin haastaa oikeuteen? Se otti valokuvan meistä ja näytti kaverille, ei laittanut mihinkään julkiseen jakoon. 

ap

Vierailija
8/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan ei ole mitään hätää. Et vaan vastaa mihinkään mitenkään.

Mutta sääliksi käy tuota miestä. Ehkäpä tuo on viimeinen pisara ja ukko tajuaa lähteä lätkimään. 

Vierailija
9/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo kieltämättä voi vaimosta tuntua oudolta. En mä ainakaan ole antanut työkavereiden nojailla mua vasten lentokoneessa vaan hienovaraisesti siirtänyt pois.

Vierailija
10/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, taitaa vähän kuumotella kun jäitte kiinni. Pelkäät varmaan että oma miehesi saa tietää?

Ei mulla ole miestä! Olen sinkku. Työ työkaveri ei kiinnostaisi minua, vaikkei sillä olisi vaimoa tai tyttöystävää. Ei ole yhtään tyyppiäni. Sori P, jos luet tätä :D

ap

Vierailija
11/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Sekopäistä sakkia. Tosin jos mies on aiemmin pettänyt, niin silloin saattaa tuollaisetkin keittää yli. Näkeekö kuvasta että nukut? Jos viitsit, niin voithan vastata naiselle että nukahdit koneessa eikä asiassa ole mitään hämärää. Toisaalta jos on noin höyrypää että lähettelee tuollaisia sähköposteja, voi olla muutenkin epävakaa, ja silloin ei ehkä kannata reagoida mitenkään.

Vierailija
12/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Olen itse sinkku ja ajattelin, että täällä näitä mammoja pyörii. Vaimojen mustasukkaisuus on kuulemma yleistä, niin ajattelin vain kertoa tällaisen tarinan.

ap

Vierailija
13/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, juuri eilen junassa olkapäätäni vasten nukahti joku keski-ikäinen mies. Onko meillä nyt siis suhde? Miten voisin tavoittaa tämän miehen laittaakseni jutulle pisteen? Ja ennen kaikkea; miten salaan tämän uutisen omalta mieheltäni?!?

Vierailija
14/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan ei ole mitään hätää. Et vaan vastaa mihinkään mitenkään.

Mutta sääliksi käy tuota miestä. Ehkäpä tuo on viimeinen pisara ja ukko tajuaa lähteä lätkimään. 

Mä taas luulen, että tuolla miehellä on ollut aiemmin jotain, miksi vaimo on (syystä) mustasukkainen. Ei kukaan tervejärkinen laita ukkoa pihalle jonkun kuvan takia.

Vierailija
15/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myös käynyt niin, että nojasin tuntemattoman olkapäähän lentokoneessa. Taitaa olla ihan tavallista. Jos kuvasta ei huomaa, että toinen nukkuu, eikä usko vaikka selitettäisiin, niin ei sille sitten mitään voi. Raivottaret repivät syyt mistä vain.

Vierailija
16/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuo kieltämättä voi vaimosta tuntua oudolta. En mä ainakaan ole antanut työkavereiden nojailla mua vasten lentokoneessa vaan hienovaraisesti siirtänyt pois.

No jos mies sietää tuollaista vaimoa, on selvää että hän on ylikiltti ja toimintakynnys toisten käytöksen oikaisulle on korkea. Etenkin, kun ap oli unessa, ei varmaan ajatellut puuttua tilanteeseen vaan sen hoitua luonnostaan. 

Vierailija
17/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Olen itse sinkku ja ajattelin, että täällä näitä mammoja pyörii. Vaimojen mustasukkaisuus on kuulemma yleistä, niin ajattelin vain kertoa tällaisen tarinan.

ap

Oli hyvä tarina. Ensi kerralla keksit varmasti vielä paremman! :)

Vierailija
18/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolasitko edes miehen olkapäälle nukkuessasi?

Vierailija
19/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, juuri eilen junassa olkapäätäni vasten nukahti joku keski-ikäinen mies. Onko meillä nyt siis suhde? Miten voisin tavoittaa tämän miehen laittaakseni jutulle pisteen? Ja ennen kaikkea; miten salaan tämän uutisen omalta mieheltäni?!?

Voit ihan hyvin hoitaa jättämisen näin palstan välityksellä. Eiköhän tieto nyt mennyt perille. 

Vierailija
20/51 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi melkein samalla tavalla, tästä tosin aikaa melkein 10 vuotta! 

Oltiin työmatkalla Espanjassa, töistä meitä oli muistaakseni 5-6 henkilöä. Minä nukahdin paluumatkalla koneeseen, mutta heräsin kyllä jossain vaiheessa. Silloin herätessä nojailin edelleen miespuoliseen työkaveriin ja näin kysyvän ja paheksuvan ilmeen edessä, kun naispuolinen työkaveri tuijotti meitä. Tajusin sekunnissa, miltä nojailuni näyttää ja aloin selitellä, että nukahdin. 

Huh, se oli oikeasti noloa! Miespuolinen työkaveri otti nukahtamisen ihan luonnollisena asiana ja sanoi, ettei viitsinyt herättää minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi