Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahdin lentokoneessa ja nojasin miespuoliseen työkaveriini nukkuessani. Sain työkaverin vaimon kimppuuni.

Vierailija
19.04.2016 |

Niin älytön asia, että menköön, vaikka minut tästä tunnistettaisiin.

Olin maaliskuun alussa pitkällä työmatkalla, jonne lähdin miespuolisen työkaverini kanssa. Lensimme yhdessä, muttemme tietenkään nukkuneet samassa hotellihuoneessa. Takaisin tullessa olin niin väsynyt, että nukahdin lentokoneeseen. Lennettiin turistiluokassa, joten eipä ollut tilaa kallistaa tuolia mihinkään suuntaan. Pääni oli repsottanut niin, että kollega oli antanut minun nojata häneen. Siis olin nojautunut häneen nukkuessani, en hereillä olisi koskaan tietenkään nojautunut siihen suuntaan.

No, lentokoneessa sattui olemaan työkaverin vaimon kaveri, joka näki meidät. Otti tästä nojailusta kuvan todisteeksi ja näytti työkaverin vaimolle. Meillä siis ilmiselvästi oli suhde, kun oltiin näin lähekkäin ja minä vielä nojasin tätä miestä vasten.

Nyt kuulin eilen, että tästä kuvasta oli kotona noussut hirveä äläkkä ja suhdekriisi. Vaimo on muutenkin ollut järjettömän mustasukkainen ja tällainen kuvatodiste kivoista työmatkoista oli piste iin päälle.

Sain vaimolta sähköpostia työsähköpostiosoitteeseeni, jossa hän kertoi tietävänsä "ihan kaiken" meidän suhteestamme ja että hänellä on kuvatodiste. Ja että saan pitää miehen omanani, koska kotiin sillä ei ole enää mitään asiaa. Juttelin tästä työkaverin kanssa, joka yritti rauhoitella, että heillä on ongelmia, mutta ettei todellakaan pelkästään sen kuvan takia ja ettei minun tarvitse olla huolissaan.

Rajottakaan nyt VÄHÄN mammat tuota epäilyä ja mustasukkaisuutta!!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa mies selittää meikit puvussa tuolla tarinalla. Miksi sen uskoisi, jos miehellä vaikka on joskus ollut syrjähyppy. Ja naisen kaveri on ottanut sen kuvan, koska tietää miehen epärehellisyydestä. Se voi olla viatonta, mutta se voisi olla suhdekin. Senhän tietää varmasti vain te kaksi. Eli jos miehellä on taipumus syrjähyppyihin, niin tuon kuvan viattomuus on vaikea uskoa. Ja aloituskin voi olla juoni suhteen peittelemiseen. Kerron näin julkisesti, ettei mitään tapahtunut... tai...

Vierailija
42/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen nukkunut yhden mannertenvälisen yölennon niin, että pääni oli viereisen miehen HAAROVÄLISSÄ! Olin jotenkin unissani, vaikka olin vöissä kiinni, hilautunut makuuasentoon omalla paikallani ja pääni oli miehen sylissä.

Nolotti, hävetti ja suorastaan oksetti. Mies oli sellainen irstaan oloinen ja vain mielissään, kun nuori nainen oli nukkunut tuntikausia siinä.. Yök.

Voin kuvitella että kuva siitä löytyy miehen puhelimestä ja kymppikerhokuvastosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan. Hieman epäuskottava tarina. Miten vaimon kaveri sattuikin olemaan samalla lennolla? Ja vielä niin lähellä, että näki teidät. Sai sitten muka ihan rauhassa pysähtyä kuvaamaan teitä? Mieskään ei huomannut sitä kuvaamista?

Vierailija
44/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jäi AP kiinni suhteesta varattuun mieheen ja nyt vaimo pistää koville. Teit sitten tällaisen keksityn syyttömyyslangan vauvalle "todistaaksesi" syyttömyytesi.

Vierailija
45/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatukseni: JOOO-O, ihan vahingossahan sitä nyt työkaverin olkapähän nukahdetaan...

(Selityksesi menisi läpi vain alle 7 vuotiaalta tai umpikännissä olevalta aikuiselta).

Vierailija
46/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas viimeksi kun matkustettiin mieheni kanssa Aasiasta takaisin suomeen nukahti joku nainen mieheni olkapäätä vasten, nyt vasta tajusin, että niillähän on täytynyt olla suhde!! Mitäs nyt?!

Vierailija
47/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse saa nukuttua koneessa, mutta mun olkapäätä vasten on nukahtanut yksi aasialainen teinipoika, joku yksin matkustanut kakara ja vielä itäeurooppalainen mummokin, joka oli herättyään ihan todella nolona. En oo jaksanut alkaa pukkimaan pois tai herättelemään, jos ei nyt ihan kunnolla nojaa tai ala kuolata.

Vierailija
48/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hakemassa miestä ja hänen kahta työkaveria lentokentältä työmatkan jälkeen. Miehellä oli märkä läntti paidassa ja kysyin, että mitä on tapahtunut. Miehen työkaveri sanoi nukkuneensa miehen olkaa vasten ja kuolannut. En todellakaan epäillyt suhdetta, vaan nauroimme jutulle :D Noihan nyt välillä käy lentokoneessa! Ei sitä unessa huomaa kenen päälle rupsahtaa!

Vierailija
49/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukuin miespuolien kollegan olkapäätä vasten kahella lennolla ihan tarkoituksella ja luvan kanssa. Meillä ei ole suhdetta. En tiedä, olisiko vaimolla oikeus ottaa kilarit?

Vierailija
50/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla salaa mielissään aiheuttamastaan kriisistä. Tosiaan, mistä tietää mitä tuo mies harrastaa...

Joku syyhän tuohon vaimon mustasukkaisuuteen on.

Vierailija
51/51 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sööttiä, jos joku nukahtaa toista vasten. Ei sitä pidä pelätä. 💑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi