Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "kiellettyä" olet tehnyt puolisosi selän takana?

Vierailija
18.04.2016 |

Onko omatuntosi puhdas? Jos ei, niin tunnusta täällä!

Minä tanssin hitaita miespuolisen kaverini kanssa baarissa. Ei siinä mitään sutinaa ollut, mutta luulen ettei mieheni ilahtuisi jos tietäisi.

Kommentit (249)

Vierailija
21/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilotan siltä suklaata :D

Sama 😉

Ja syön itse. Minä olen paljon tehokkaampi suklaan tuhoaja ;)

Vierailija
22/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut jarrua miehen aamupuuroon, koska en siedä seksiä hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän miestä

Vierailija
24/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään muistanut mainita, että hommasin hormonikierukan.

Vierailija
25/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilotan siltä suklaata :D

Sama 😉

Ja syön itse. Minä olen paljon tehokkaampi suklaan tuhoaja ;)

Tai hyödyntäjä ;)

Vierailija
26/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Flirttaillut kybällä komeille mieskollegoille

*Chattaillut chatissa muiden miesten kanssa

* Suudellut hyvää ystävääni humalassa baarissa(vaikka olenkin hetero)

*Juonut itteni känniin

*Syön salaa enemmän kuin mitä mies näkee minun syövän

Vierailija
27/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin astiakaapissa ja jääkaapissa tavarat väärään järjestykseen, lainasin miehen shampoota ja otin kotinarua miehen jemmasta.

Vierailija
28/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies siivoaisi meidän kaapit 😔

En varmaan kestäisi.

Mihin kaikkeen on mennyt rahaa.

Vierailija
29/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies päivystää syön kotona einesruokaa. Mies ei pidä eineksistä, eikä me syödä niitä koskaan muuten, mutta jotenkin eineksistä on mulle jäänyt lapsena/nuorena sellainen juhlava olo, kun vaikka vanhemmat oli viikonlopun pois ostettiin siskon kanssa kaupasta einesruokia ja söimme tyytyväisinä kun koskaan ei kotona ollut. Ihan hölmöä, en edes kehtaa sanoa kulinaristimiehelleni että oikein himoitsen saarioisten broileripastaa tmv. :D

Vierailija
30/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen seksistä erään superkuuluisan laulajan kanssa. En kuitenkaan ikimaailmassa pettäisi miestäni oikeassa elämässä.

Vierailija
31/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies päivystää syön kotona einesruokaa. Mies ei pidä eineksistä, eikä me syödä niitä koskaan muuten, mutta jotenkin eineksistä on mulle jäänyt lapsena/nuorena sellainen juhlava olo, kun vaikka vanhemmat oli viikonlopun pois ostettiin siskon kanssa kaupasta einesruokia ja söimme tyytyväisinä kun koskaan ei kotona ollut. Ihan hölmöä, en edes kehtaa sanoa kulinaristimiehelleni että oikein himoitsen saarioisten broileripastaa tmv. :D

Mä teen tätä ihan samaa! Mutta mä kyllä laitan joskus miehelle päivystykseen kuvaviestin eineksestä. :D

Vierailija
32/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanut lattialle pudonneen esineen takaisin pesemättä sitä, ja kertomatta että kävi lattialla. Puoliso on bakteerikammoinen.

Vierailija
33/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty yhdyntään.

Harrastan toisinaan itsetyydytystä. En haaveile silloin muita, kuin omaa rakasta.

Puhutaan muuten avoimesti tästä asiasta, mutta tätä en ole kestänyt paljastaa.

Vierailija
34/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen jatkuvasti siitä mitä joku tuote on maksanut/kuinka paljon rahaa käytin ostosreissuilla:( omaa rahaani käytän, ja tiedän itsekin shoppailun olevan minulle ongelma. Mies on huolissaan enkä itsekään tiedä miksi valehtelen.

Vierailija
35/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostellut kankaita, joita en ole saanut ommelluksi, vaikka kangaskauppaan mennessä visio tuotteesta on ollut mielessä.

On asetellut porttikieltoa kangaskauppaan, jos ostetuista kankaista ei tapahdu tuotteistumista.

...Nyt on paremmat valikoimat esim. pellavakankaista, kuin myöhemmin kesällä ja kangaskaupan ovi käy 😔 joskus ...

Vierailija
36/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut miehen facea. Oli jäänyt auki. Olen utelias kyylä.

Tosin en kyllä pitänyt kaikesta mitä löysin, mutta enpä voi niistä alkaa kiukuttelemaankaan. Ei siis ollut pettänyt, mutta exänsä kanssa jutellut seksistä yms.

Vierailija
37/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostellut kankaita, joita en ole saanut ommelluksi, vaikka kangaskauppaan mennessä visio tuotteesta on ollut mielessä.

Olen asetellut porttikieltoa kangaskauppaan, jos ostetuista kankaista ei tapahdu tuotteistumista.

...Nyt on paremmat valikoimat esim. pellavakankaista, kuin myöhemmin kesällä ja kangaskaupan ovi käy 😔 joskus ...

Vierailija
38/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut kissan joskus pötkötellä sängyllä tai sohvalla, vaikka mies on sen jyrkästi kieltänyt ja itsekin pidän siitä, että sänky ja sohva ovat karvattomia. Muuten on ihan puhdas omatunto :D

Vierailija
39/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antanut kissan joskus pötkötellä sängyllä tai sohvalla, vaikka mies on sen jyrkästi kieltänyt ja itsekin pidän siitä, että sänky ja sohva ovat karvattomia. Muuten on ihan puhdas omatunto :D

Minä teen samaa! Mies on muka allerginen (ei oikeasti ole, on lääkäri ja tietää itsekin keksivänsä koko homman) eikä lapsuudenkodissani anna koskaan koiramme nukkua meidän sängyssä. Kun mies on muualla annan mussukkani tulla sänkyyn pötköttelemään. <3

Vierailija
40/249 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhlannut rahaa, käyttänyt huumeita, bailannut aamuun asti vaikka olen kertonut meneväni nukkumaan. Olen himoinnut seksiä vaikka olen esittänyt hänelle että on ihan ok, että mennään hänen halujensa mukaan - eli seksiä kerran 6kk:ssa saunan jälkeen pimeässä.

Olen lukenut hänen tekstiviestinsä, selvittänyt salasanan ja murtautunut hänen puhelimeen ja tablettiin. Olen katsellut hänen eksästä säästämiään mallikuvia. Juonut hänen viinojaan. Olen tavannut miespuolisia ystäviäni salaa. Olen laittanut kylpyhuoneen oven lukkoon, runkannut kylppärissä ja kertonut tekeväni ihan muuta.

Lisäksi olen kirjoitellut av:lle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi