Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lapsi käy meillä wc:ssä

Vierailija
18.04.2016 |

Lapset leikkivät meidän pihassa ja naapurin lapsi käy meillä wc:ssä usein leikin aikana vaikka oma koti 50m päässä. Ja leikkivät siis aina meidän pihassa. Voinko sanoa että käyttäisi kotinsa vessaa vai oonko mä nyt vaan tympeä..?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ottaa vaan hermoon kun ramppaa tuossa. Kerta nyt ei haittaisi mutta outoa kun monta kertaa käy. Myös silloin kun olemme kaikki ulkona, menee yksistään meille sisälle vessaan. Ja en ole yleensä mikään tiukkapipo. Lapset aina meillä joten ehkä sen takia kiristää... ap

Oletko varma että käy vain vessa ettei esim. varasta teiltä mitään?

Onko teillä kotona kameravalvontaa.

Seurailepa joskus mielenkiinnosta.

Taitaa tällä varkaalla olla muut mielessä kuin pissit.

Jostain ne rikollisetkin aloittaa.

Vierailija
22/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään tykkäisi että jatkuvasti naapurin lapset ramppaa vessassa. Ihan tarpeeksi tulee kiviä ja kuraa eteiseen omankin lapsen kengistä.

No sinä sen sanoit. Juurikin näin.

Itseäni ärsyttää , kun muksun kaverit aina sotkevat meillä ja Minä siivoan jäljet. Ei mitään käytöstapoja näillä penskoilla.

Ne pelkät kaveritko aina sotkee? Ihan hyvin voi sanoa, että saavat tulla leikkimään ja käymään vessassa mutta jäljet pitää siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaa vaan hermoon kun ramppaa tuossa. Kerta nyt ei haittaisi mutta outoa kun monta kertaa käy. Myös silloin kun olemme kaikki ulkona, menee yksistään meille sisälle vessaan. Ja en ole yleensä mikään tiukkapipo. Lapset aina meillä joten ehkä sen takia kiristää... ap

Mä pelkään myös joskus tätä samaa... lapsen kaveri joskus kävi meidän makkarissa vaatehuoneessa.. penkoi jotain.. etsi muka vessaa

Vierailija
24/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä penskalla on krooninen virtsis, kun noin ramppaa.

Vierailija
25/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään tykkäisi että jatkuvasti naapurin lapset ramppaa vessassa. Ihan tarpeeksi tulee kiviä ja kuraa eteiseen omankin lapsen kengistä.

Itseäni ärsyttää , kun muksun kaverit aina sotkevat meillä ja Minä siivoan jäljet. Ei mitään käytöstapoja näillä penskoilla.

Ne pelkät kaveritko aina sotkee? Ihan hyvin voi sanoa, että saavat tulla leikkimään ja käymään vessassa mutta jäljet pitää siivota.

Olen ensin pyytänyt ja sitten käskenyt. Eivät siivoa. Olen keskustellut hänen äidin kanssa. Ei vaikutusta. Tunki kukkapuskan käteeni ja pahoitteli.

Vierailija
26/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi oli muutaman kerran käynyt naapurissa wc:ssä niin tämä naapurin äiti ja isä tulivat meidän ovelle oikein asiakseen kertomaan ettei heidän wc:tä saa käyttää . Sanoin että he olisivat voineet kieltää itse lasta mutta tietysti myös sanoin omalle lapselle että tulee tästä lähtien kotiin wc:hen ja meidän wc:tä saa kyllä naapurin lapsetkin käyttää jos hätä iskee :)

Vierailija
27/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en haluaisi uskoa. Ap

Vierailija
28/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oveen rahastuslukko! Oven avaus 1 €, ja omat paperit pitää olla!

Nolaisin sinut henkilökohaisesti netissä, jos lapseni sinut paljastaisi.

Vierailija
29/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapsi oli muutaman kerran käynyt naapurissa wc:ssä niin tämä naapurin äiti ja isä tulivat meidän ovelle oikein asiakseen kertomaan ettei heidän wc:tä saa käyttää . Sanoin että he olisivat voineet kieltää itse lasta mutta tietysti myös sanoin omalle lapselle että tulee tästä lähtien kotiin wc:hen ja meidän wc:tä saa kyllä naapurin lapsetkin käyttää jos hätä iskee :)

Juuri tällainen tiukkapipo en haluaisi olla mutta tuo vessareissujen määrä on jo jotain sellaista että kyllä se veden ja wc-paperin tuhlaukselta tuntuu...ap

Vierailija
30/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kyllä ymmärrän, että ärsyttää, jos käy sisällä, kun kaikki muut on ulkona. Jos siis asuu tosiaan ihan vieressä itsekin.

Jos lapsi ramppaa ihan kokoajan, niin sitten on hyvä kysyä lapsen vanhemmilla, että onko lapsella ehkä jokin sairaus tai vaiva, koska käy epätavallisen usein vessassa. Ehkä vanhemmat ei asiasta tiedä. Tämä voi toimia vinkkinäkin, että asia häiritsee.

Vierailija
31/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot lapselle suoraan, että toivot hänen käyvän vessassa omassa kodissaan silloin kun eivät ole teillä sisällä leikkimässä.

Vierailija
32/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vessakäyntejä on tyyliin vartin välein, niin kannattaa sanoa lapsen vanhemmille, että oot huolissasi et lapsella on diabetes tai virtsatietulehdus.

Mä muistan lapsuudesta muutamia koulukavereita, joiden kotona oli tuollaisia "pimeitä sääntöjä", ettei saanut käydä vessassa tai kavereille ei saanut tarjota mehua tai että talouspaperia sai ottaa vain puolikkaan, jos piti vaikka niistää nenää. Jälkikäteen ajateltuna saattoi hyvinkin olla, että olivat vähävaraisia. Eipä sitä paljoa lapsena miettinyt kenenkään varallisuuksia.

Vierailija
33/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ensin pyytänyt ja sitten käskenyt. Eivät siivoa. Olen keskustellut hänen äidin kanssa. Ei vaikutusta. Tunki kukkapuskan käteeni ja pahoitteli.

No tuohon kyllä loppuisi sitten ainakin meillä leikkiminen. Ulkona voisi olla.

Vierailija
34/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tuli kavereilla käytyä vessassa vai olisiko pitänyt lampsia 500m päähän kotia vessaan? Eikä kavereiden vanhemmat koskaan kieltäneet jne.

Vierailija
35/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua häiritsee tossa se että miks ne aina leikkii teidän pihalla? Onko naapurin lapsen äiti kieltänyt "sotkemasta" heidän pihaansa ja käskenyt tulla teidän pihalle leikkimään. Sano sille lapselle että menee omaan kotiinsa vessaan jos noin häiritsee.

Vierailija
36/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän poika vai tyttö ?

Vierailija
37/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi on? Voisiko ulos laittaa potan tai isomman astian mihin lapset voisi pissata? Oletko varma että lapsella ei ole jotain tulehdusta tai muuta elimellistä ongelmaa virtsateissä jos kokoajan pissattaa. Tai sit vaan sanot että ei vedä aina vessaa jos vedenkulutus sua vaivaa. Tai pyydät että lapsi tuo kotoa seuraavan kerran vesapaperirullan kun paperia kuluu niin paljon.

Turhasta nipotat mun mielestä.

Vierailija
38/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on klassinen leijonaemo, ei halua vieraita pentuja oman reviirinsä kakkapaikalle.

Vierailija
39/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan samanlainen tilanne. Puolestani naapurin lapset saisivat käydä meillä vessassa vaikka vartin välein, kunhan vain PESISIVÄT KÄTENSÄ.  En oikein ymmärrä, että miten tällaisia sääntöjä ei opeteta joka kodissa? Olen maininnut asiasta ja marssittanut takaisin vessaan käsipesulle.

Täytyy sanoa, että pojat usein kyllä pesevät, mutta tytöt eivät. Kyse on 9 - 13 vuotiaista...

Vierailija
40/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on se raikastin joka vie köntsänhajun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi