Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roiskiminen..

Vierailija
18.04.2016 |

Kuinka yleistä naisen pimppiroiskiminen on!??
Meillä nainen pyytää välillä että otan kädellä (aikas lujaa) hänelle vaginaorgasmeja. Ne tulee ihan sarjassa ja roiskiminen on runsasta. Pidetään siitä kummatkin kovasti.
Puheeksi just otettiin, että mitä jos hän roiskis mun päälle. Roiskinhan mä hänen päälleen myös vähän väliä....
Ei vielä kokeiltukaan siis, mutta voiko hän itse saada roiskeet aikaiseksi!?? Vinkkejä!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja tulee moninkertaisesti miehen "settiin" verrattuna...

Vierailija
2/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mielenkiintoinen aihe!! Tästä olisi mukava kuulla enempikin jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain laueta vaimon kaulalle/poskelle.

Vierailija
4/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti squirttaavilla on suurin osa kusta vaikka kuinka jostain rauhasista selittäisitte

Vierailija
5/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuhhhhhnnnhhhgggrr. Minäkin roiskin vaimoni pakaroille, selälle, niskaan/hiuksiin ja siitä sihdin hieman "pettäessä" pään yli takkahuoneen avonaisesta ovesta terassikalusteiden penkeille.

Vierailija
6/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uuuuhhhhhnnnhhhgggrr. Minäkin roiskin vaimoni pakaroille, selälle, niskaan/hiuksiin ja siitä sihdin hieman "pettäessä" pään yli takkahuoneen avonaisesta ovesta terassikalusteiden penkeille.

Mites se grilli, ammuitko siihenkin?

Vierailija
7/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia poistettiin se viesti, jossa kerottiin, että se pimppimehu on ihan samaa ainetta kuin sperma, paitsi ilman siittiöitä? Millaisia tietämättömiä vittupäitä siellä taas modaa?

Vierailija
8/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran niin kiihottunut kun vaimo runkkas loppuun asti ni lensi naapurin mummon silmään

Vierailija
9/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran niin kiihottunut kun vaimo runkkas loppuun asti ni lensi naapurin mummon silmään

Kuinka pitkällä about toi mummo oli, ettei vaan ollut muutamien metrien päässä, siis aika lähellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi