Olipas yllättävää, Tuntemattoman näyttelijät julkaistu
Kukas sieltä löytyykään. Hirviniemi ja Vatanen.
Kommentit (74)
Paikat on jaettu sillä perusteella, että nämä ovat halunneet päästä näyttelemään Tuntemattomassa. Sulle, mulle...
Ensin työllistetään kaverit?
Sitten castingpulju tarjoo ja työllistää omat kaverit?
Kertoi näin joku katkero varmaankin koska eihän se nyt noin voi mennä.
Vain amerikassa on varaa ja kärsivällisyyttä tehdä huolella pitkiä koekuvauksia.
Suomessa on taloudellisempi ote tyyliin ketkä on ollu siinä putoukses.
Esko Salminen olisi pitänyt ilman muuta ottaa myös ja Kati Outinen lotaksi.
Kyllä hekin olisivat kunnon maskeerauksen ja valaistuksen kautta menneet 20-kymppisistä nuorista siinä missä nuokin. Tulkintahan tuossa ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Ei Holmaa olisi voinut valita, ettekö edes lukenut artikkelia? Rooleihin pitää olla ruipelo, ei 40-luvulla kukaan ollut tollainen bodari kun Holma. Miten hän nyt menettäisi lihaksensa hetkessä? 40-luvulla miehet painoi keskimäärin 67kiloa ja joka kolmas alle 60, kuten artikkelissa kerrotaan.
Mutta sittenhän saataisiin tähän yhdistettyä Tom of Finland..
Minulle näyttelijävalinnat ratkaisi sen, että en aio katsoa elokuvaa. Niin kuluneita ja väsyneitä naamoja.
Vierailija kirjoitti:
onko tietoa ollut missään kuka sai Lehdon roolin?
Oisko Jetro Ruustet?
Vierailija kirjoitti:
onko tietoa ollut missään kuka sai Lehdon roolin?
Ei, mutta minun mielestäni Joonas Saartamo sopisi Lehdoksi paljon paremmin kuin Lahtiseksi. Saartamo vaikuttaa sopivan hullulta ja intohimoiselta ja aggressiiviselta. Lahtinen oli paljon rauhallisempi tapaus.
Onks Hjallis noitten kamu? Siitä tulis vaikkapa hyvä .....öööö...sotamies Määttä (20v).
Silähän olis jo ennestään ollu tuntumaa sotaan ja talvisodan kutistuneeseen lumipukuun munamiehenä.