Miehen kännykkään tuli outo viesti, mitä teen?
Äsken mies meni suihkuun ja jätti kännykkänsä laturiin makuuhuoneeseen. Ajattelin mennä odottelemaan sänkyyn häntä. Noh, juuri kun kuulin suihkun menevän kiinni tuli miehelle viesti yöpöydällä olevaankännykkään joltain Samilta ja siinä luki että "Ehditkö näkemään?". En siis avannut viestiä, kun mies olisi sitten huomannut että viesti on jo katsottu, joten en tiedä jatkuiko toi viesti jotenkin vielä. Miehen kaveri Sami sattuu olemaan nyt ulkomailla eikä mies tietääkseni tunne muita sen nimisiä. Facestakaan ei löydy muita saman nimisiä.
Nyt mies tuli suihkusta ja oli vähän oudon näköinen kun näki mut makkarissa ja otti äkkiä kännykkänsä ja meni sen kanssa vessaan ajamaan partaa. Tuli pois ja kysyi onko kaikki hyvin ja varmisteli monta kertaa vaikka olen ihan normaalisti.
Pitäiskö mieheltä nyt kysyä jotain ja mistä tiedän puhuuko totta? Voihan olla, että miehellä on joku Sami niminen kaveri joka ei käytä facea mutta ei ole kyllä koskaan puhunut sellaisesta..
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin tokassu että sami laitto sulle viestin. Jos puhelin on vaan pöydällä ja valot syttyy niin senhän näkee katsomattaki sen viestin. Miehen ilmeestä olisi huomannu onko sami oikeesti sami.
Eihän sitä nyt katsomatta näe, pakko korjata. :)
Ei sinänsä mitään pahaa, jos vilkaisee puhelinta kun siihen tulee viesti ja valo, mutta onhan se silti miehen yksityinen puhelin eikä viestit kuulu naiselle..
En usko, että jättäisi yöpöydälle latautumaan, jos olisi jotain salattavaa, ottaisi varmaan kylppäriin mukaan. viestien esikatselun ruudulta saa myös pois päältä, jos niin haluaa. Mutta onhan noitakin tietysti, jotka pettää eikä edes peittele jälkiään... Never know.
Vaisto kertoo näissä asioissa paljon. Itsekin olin aikoinaan sitä mieltä, että toisen puhelimeen ei kosketa ja luottaa pitää. Kunnes alkoi epäilys kalvamaan ja katsoin, ensimmäistä kertaa. No, toinen nainenhan sieltä paljastui. Miehestä "joka on ehdottomasti luotettava eikä ikinä pettäisi" - niinpä niin.
Sittemmin asiaa selvitettäessä minulla oli lupa hänen puhelimeensa ja sitä lupaa myös käytin. En enää.
Minullakin kyllä hälytyskellot soisi Ap:n tilanteessa ja pyrkisin katsomaan viestin loppuun ja lähettämään numeron fonectaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mitä Samille kuuluu. Katso miten reagoi. Mun exä jäi kiinni pettämisestä, koska oli laittanut hälytyksen puhelimeen, että soittaa jollekin pimulle. Siihen aikaan ei ollut näppäinlukkoja ja löysin puhelimesta useammankin hoidon numero. Kaikki miehet ei ole näin tyhmiä, niin ei sun auta kuin odottaa konkreettisempia todisteita asiasta ja koittaa relata sitä ennen.
Jos siihen puhelimeen pystyi laittamaan hälytyksen, niin siinä oli myös näppäinlukko, eri asia käyttikö sitä.
Minulle se olisi parisuhteen purkuperuste jos puoliso kävisi selaamassa puhelintani. Sehän tarkoittaa sitä että hän ei luota minuun ja ilman luottamusta ei ole mitään.
Meillä on ainakin puhelimet vapaata riistaa. Miksi kenelläkään parisuhteessa elävällä olisi mitään salattavaa kumppanilta?
Kysy mitä Samille kuuluu. Katso miten reagoi. Mun exä jäi kiinni pettämisestä, koska oli laittanut hälytyksen puhelimeen, että soittaa jollekin pimulle. Siihen aikaan ei ollut näppäinlukkoja ja löysin puhelimesta useammankin hoidon numero. Kaikki miehet ei ole näin tyhmiä, niin ei sun auta kuin odottaa konkreettisempia todisteita asiasta ja koittaa relata sitä ennen.