Miehen kännykkään tuli outo viesti, mitä teen?
Äsken mies meni suihkuun ja jätti kännykkänsä laturiin makuuhuoneeseen. Ajattelin mennä odottelemaan sänkyyn häntä. Noh, juuri kun kuulin suihkun menevän kiinni tuli miehelle viesti yöpöydällä olevaankännykkään joltain Samilta ja siinä luki että "Ehditkö näkemään?". En siis avannut viestiä, kun mies olisi sitten huomannut että viesti on jo katsottu, joten en tiedä jatkuiko toi viesti jotenkin vielä. Miehen kaveri Sami sattuu olemaan nyt ulkomailla eikä mies tietääkseni tunne muita sen nimisiä. Facestakaan ei löydy muita saman nimisiä.
Nyt mies tuli suihkusta ja oli vähän oudon näköinen kun näki mut makkarissa ja otti äkkiä kännykkänsä ja meni sen kanssa vessaan ajamaan partaa. Tuli pois ja kysyi onko kaikki hyvin ja varmisteli monta kertaa vaikka olen ihan normaalisti.
Pitäiskö mieheltä nyt kysyä jotain ja mistä tiedän puhuuko totta? Voihan olla, että miehellä on joku Sami niminen kaveri joka ei käytä facea mutta ei ole kyllä koskaan puhunut sellaisesta..
Kommentit (85)
Kyllä sun nyt täytyy puhua miehesi kanssa, eihän tuosta mitään hyvää muuten seuraa. Kissa pöydälle vaan, ilman tekosyitä (luit miehesi viestin, ihan normaalia avioliitossa. Jos mies siitä tekee ongelmaa niin ei kyllä puhtaat jauhot ole pussissa.)
Miehet on ovelia. Mun ns "mies" vehtasi lapsemme raskausaikana toisen naisen kanssa, jonka nimeksi oli luuriinsa laittanut Teboil :D :D
Harvemmin kyllä Teboil laittaa asiakkailleen viestejä tyyliin "tuutko panemaan kiimaista punapäätä". :D :D
Jos mies lähtee jonnekin niin varjosta häntä! Katso tapaako Samin vai Saaran.
Käyttäjä1800 kirjoitti:
Jokainen pitäkööt huolen vain omaan puhelimeensa tulevista viesteistä. Toisille tulevia viestejä ei saa lukea.
"Jokainen pitäköön". Mistä tämä teinivillitys on syntynyt yhdistää yksikköä ja monikkoa? Olkoot ja menkööt jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
alat huutamaan ja tivaamaan onko samin oikea nimi saara mikkonen vai milla saarinen.
Eräs kuuden lapsen isä väitti vaimonsa jättäneen hänet ja aloitti suhteen minun kanssani. Naureskeli kerran, että on tallentanut numeroni nimellä tyyliin "telkoivisto" (Tellervo Koivisto), "jenhaukio" (Jenni Haukio). Että onhan näitä.
Minä varjostin ex-miestäni:-) arvaatte, miten siinä kävi...mutta hyvä, että tein sen. Selvisipähän asia. Mies nimittäin kiisti hamaan loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ovelia. Mun ns "mies" vehtasi lapsemme raskausaikana toisen naisen kanssa, jonka nimeksi oli luuriinsa laittanut Teboil :D :D
Harvemmin kyllä Teboil laittaa asiakkailleen viestejä tyyliin "tuutko panemaan kiimaista punapäätä". :D :D
Miten tuo teidän lapsen raskaus liittyi pettämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit lukenut sen viestiketjun vaan.
No meillä ei ole tapana lukea toistemme viestejä ja mies olisi huomannuy että viesti on avattu.. En nytkään pääse enää katsomaan viestiä kun miehen kännykkä on taskussa.
Ap
Jos pääsisit niin lukisit surutta? En pysty ymmärtämään.
Mutta en ymmärrä sitäkään, että "menit sänkyyn häntä odottelemaan" eli ilmeisesti seksi oli suunnitelmissa, mutta nyt surffailetkin keskustelupalstoilla ja mies tekee jotain ihan muuta. Taisi olla keksitty juttu kaiken kaikkiaan.
Oli seksi mielessä (jos se nyt on olennaista), mutta ei hirveästi lisännyt fiiliksiä tuo viesti, kun juuri eilen tuli fbssä vastaan Samin ulkomaanmatkapäivitys. Lisäksi mies käyttäytyi niin oudosti että en jaksanut alkaa sitten virittelemään tunnelmaa.
Ap
Oon niin kyllästynyt näihin "mitä nyt teen" yms. trollitehtaiden tuotoksiin.
Nyt teet niin että jos mies lähtee käymään jossain tän päivän aikana niin lähdet perään ja stalkkaat. Jos jäät kiinni niin toki sulla hajos jotenki kännykän laturi esim etkä voinu miehelle soittaa et tarviit uuden välittömästi ja oli pakko lähtee heti hommaan uutta.
Jos mies ei oo lähdössä minnekkään niin kun ehdit, luet hänen viestit.
Mitäkö teet? Et enää tutki miehen puhelinta ja etsit miehen joka kestää mustasukkaista psykostalkkeria.
Miten ois jos kysyt suoraan?
Onko Sami vielä ulkomailla?
Miten on mahdollista, että laittoi viestiä, että haluaa nähdä? (Kerro että näit näytöltä)
Tunnetko jonkun toisen Samin? Kenet?
Onko "Sami" mies?
Miksi haluaa nähdä?
Jne.
Kysele ja katso miestä silmiin samalla. Kerro avoimesti, että pelästyit että pettää. Ja sit syytät raskaushormoneja jos ei...
On ihan ok tuntea mustasukkaisuutta välillä. Ei ns "pahat" tunteet ole kielettyjä ja niistä saa ja pitää puhua.
Ehkä miehesi on ostamassa samilta esim torista timanttisormuksen ja heidän pitää mähdä kultesepällä jotta aitous varmistuu ja sitten tekevät kaupat. Viesti on voinut jatkua monella tavalla
Ehditkö nähdä tänään, mulle sopii kolmen jälkeen kultasepällä
Voit kultasepän tilalle vaikka laittaa meillä, jos mies on menossa ostamaan unelma vauvanrattaita tms.
Tai sitten kyse on babyshowereista, tai miehellä voi olla uusi sami niminen kaveri!
Sinä tiedät parhaiten, onko miehesi mahdollisesti pettäjä. Sanon vaan, että jos itse näkisin miehelläni tuollaisen viestin, en lotkauttaisi korvaanikaan. Minulle ei ihan aidosti tulisi noin vähästä mieleen että se pettää
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kyllästynyt näihin "mitä nyt teen" yms. trollitehtaiden tuotoksiin.
Jos tää kuulostaa sun mielestä noin hurjalta ettei voi olla tottakaan niin onnea vaan. Mun mies petti mua parhaan kaverin kanssa meidän ollessa yhdessä mökillä jjoten uskon nykyään miehistä mitä vaan...
Hälytyskellot pitäisi soida jo siinä vaiheessa, kun puhelinta ei lasketa käsistä kotona hetkeksikään tai jos on pakko laittaa laituriin niin se viedään toiseen huoneeseen jossa ei oleteta kumppanin olevan. Ei ihminen jolla ei ole mitään peiteltävää koe tarvetta vahtia puhelintaan kuin haukka jos ei satu olemaan jonkun huippu salaisen tehtävän agentti.
Miehesi pettää sua Sa953 Brownin kanssa
Jaa, mä olin aikoinani Untamo miesystävän puhelimessa. Se kyllä selvisi miehen vaimolle äkkiä, samoin mulle että mies oli naimisissa. Tää kuulemma normi tilanne. Nykyisin osaan olla epäilevämpi;)
saakelin ämmä kirjoitti:
Jos kurkit miehesi viestejä ylipäätään, niin voit mennä samantien kaapille ja pakata kimpsusi ja kampsusi ja häipyä sieltä miehesi kämpästä ikuisiksi ajoiksi!
😂😂😂😂😂😂
Melko dramaattista. Joo ei toisen viestejä saa lukea, mutta eikö nyt mennyt vähän yli. 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole syyttämässä miestä mutta en tiedä mitä voisin kysyä tuosta Samista että en paljastaisi että tiedän viestistä. Tuntuisi tyhmältä nyt kysyä mieheltä jotain että "monta sami nimistä tunnet".. Vaikea uskoa miestä pettäjäksi kun hän on nimenomaan sellainen 1) kiltti ja 2) vähäseksuaalinen. Toisaalta on kyllä 3) komea ja 4) urheilullinenkin.. 5) Olen vielä raskaana joten en usko että mies olisi oikeasti niin kusipää.
Ap
Oijoi....5 kohtaa, joissa heiluu "red flag".
Toisen kännykästä ei todellakaan mennä omin luvin lukemaan yhtään mitään viestejä, vaikka miten utelias olisi. Joko ap kysyy mieheltä tai antaa asian olla.