Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kännykkään tuli outo viesti, mitä teen?

Vierailija
17.04.2016 |

Äsken mies meni suihkuun ja jätti kännykkänsä laturiin makuuhuoneeseen. Ajattelin mennä odottelemaan sänkyyn häntä. Noh, juuri kun kuulin suihkun menevän kiinni tuli miehelle viesti yöpöydällä olevaankännykkään joltain Samilta ja siinä luki että "Ehditkö näkemään?". En siis avannut viestiä, kun mies olisi sitten huomannut että viesti on jo katsottu, joten en tiedä jatkuiko toi viesti jotenkin vielä. Miehen kaveri Sami sattuu olemaan nyt ulkomailla eikä mies tietääkseni tunne muita sen nimisiä. Facestakaan ei löydy muita saman nimisiä.

Nyt mies tuli suihkusta ja oli vähän oudon näköinen kun näki mut makkarissa ja otti äkkiä kännykkänsä ja meni sen kanssa vessaan ajamaan partaa. Tuli pois ja kysyi onko kaikki hyvin ja varmisteli monta kertaa vaikka olen ihan normaalisti.

Pitäiskö mieheltä nyt kysyä jotain ja mistä tiedän puhuuko totta? Voihan olla, että miehellä on joku Sami niminen kaveri joka ei käytä facea mutta ei ole kyllä koskaan puhunut sellaisesta..

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit lukenut sen viestiketjun vaan.

No meillä ei ole tapana lukea toistemme viestejä ja mies olisi huomannuy että viesti on avattu.. En nytkään pääse enää katsomaan viestiä kun miehen kännykkä on taskussa.

Ap

Jos pääsisit niin lukisit surutta? En pysty ymmärtämään.

Mutta en ymmärrä sitäkään, että "menit sänkyyn häntä odottelemaan" eli ilmeisesti seksi oli suunnitelmissa, mutta nyt surffailetkin keskustelupalstoilla ja mies tekee jotain ihan muuta. Taisi olla keksitty juttu kaiken kaikkiaan.

Oli seksi mielessä (jos se nyt on olennaista), mutta ei hirveästi lisännyt fiiliksiä tuo viesti, kun juuri eilen tuli fbssä vastaan Samin ulkomaanmatkapäivitys. Lisäksi mies käyttäytyi niin oudosti että en jaksanut alkaa sitten virittelemään tunnelmaa.

Ap

Mitä jos Sami tekstasi, että "ehtisitkö näkemään tän meidän ulkomaanreissun jälkeen?"

Vierailija
42/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uåå

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi on ostamassa samilta esim torista timanttisormuksen ja heidän pitää mähdä kultesepällä jotta aitous varmistuu ja sitten tekevät kaupat. Viesti on voinut jatkua monella tavalla

Ehditkö nähdä tänään, mulle sopii kolmen jälkeen kultasepällä

Voit kultasepän tilalle vaikka laittaa meillä, jos mies on menossa ostamaan unelma vauvanrattaita tms.

Tai sitten kyse on babyshowereista, tai miehellä voi olla uusi sami niminen kaveri!

Sinä tiedät parhaiten, onko miehesi mahdollisesti pettäjä. Sanon vaan, että jos itse näkisin miehelläni tuollaisen viestin, en lotkauttaisi korvaanikaan. Minulle ei ihan aidosti tulisi noin vähästä mieleen että se pettää

Itselleni ei ihan aidosti tulisi noin vähästä mieleen että mies aikoo ostaa mulle timantteja torista.

Vierailija
44/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nää strollersit jaksaa rollottaa täällä koko ajan. miehellä on toinen, vastaus kysymykseesi. voit myös kysyä häneltä suoraan, sillähän se selviää. Tai voisit alkaa puhua häävalmisteluista, jos  ette ole naimisissa. näet naamasta, onko hänellä toinen. jos olette naimisissa, ehdota jotain isoa hankintaa, kesämökkiä, uutta autoa, metsätilaa yhteisiin nimiin.

Vierailija
45/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pariskunnat eivät saa koskea toistensa puhelimiin. Me käytämme toistemme puhelimia jatkuvasti. Mieheni antoi minulle jopa työpäivän ajaksi mukaan kun omani oli hajalla. Olisin voinut tutkia puhelimen rauhassa ja läpikotaisin, mutten tuntenut sille tarvetta. Jos kavereilta tuli viestejä, avasin ne ja kirjoitin että minulla puhelin käytössä tämän päivän. Tietenkään ystävien kanssa käytyjä hlökohtaisia viestejä en anna mieheni lukea, eikä häntä kiinnostakaan.

Ihan hyvin voit kysyä viestistä, jos jotain ilmenee niin mies on tehnyt typerästi, et sinä!

Vierailija
46/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilaisuus, niin kerro miehelle että sun puhelin soi kun olit suihkussa, siinä näytöllä luki Sami ja mä vastasin.. haluatko ehkä kertoa mulle jotain?

Vierailija
47/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi on ostamassa samilta esim torista timanttisormuksen ja heidän pitää mähdä kultesepällä jotta aitous varmistuu ja sitten tekevät kaupat. Viesti on voinut jatkua monella tavalla

Ehditkö nähdä tänään, mulle sopii kolmen jälkeen kultasepällä

Voit kultasepän tilalle vaikka laittaa meillä, jos mies on menossa ostamaan unelma vauvanrattaita tms.

Tai sitten kyse on babyshowereista, tai miehellä voi olla uusi sami niminen kaveri!

Sinä tiedät parhaiten, onko miehesi mahdollisesti pettäjä. Sanon vaan, että jos itse näkisin miehelläni tuollaisen viestin, en lotkauttaisi korvaanikaan. Minulle ei ihan aidosti tulisi noin vähästä mieleen että se pettää

Itselleni ei ihan aidosti tulisi noin vähästä mieleen että mies aikoo ostaa mulle timantteja torista.

Parisuhteita on erilaisia :D

Vierailija
48/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kysyä keneltä viesti tuli kun kuulit sen?

No ei sillä, oma ex-vaimoni kirjoitteli nykyiselleen viestejä sängyllä meidän seksin jälkeenkin. Elämä on.

Vierailija
49/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tilaisuus, niin kerro miehelle että sun puhelin soi kun olit suihkussa, siinä näytöllä luki Sami ja mä vastasin.. haluatko ehkä kertoa mulle jotain?

Kuka vastaa toisen puhelimeen?! 

Vierailija
50/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmö viesti. " Ehditkö näkemään "? Olikohan kyse jostain jalkapallopelistä tai aloittajan peräaukon supistelusta orgun aikana !

Vierailija
51/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on homo, ja Sami on läski

Vierailija
52/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt otat ap salaa talteen Samin numeron miehen puhelimesta. Ja numerotiedustelusta kysyt liittymän omistajan tiedot. Jos "Sami" onkin "Saara" niin se oli sitten siinä.

Vierailija
53/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä luet toisen viestejä? Ne on yksityisiä. Aina kun ulkopuolinen lukee toisen viestejä, ne voi ymmärtää miten vaan...

Vierailija
54/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tykkää pojista

Vierailija
55/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vastaa toisen puhelimeen?! 

Meillä vastataan toisen puhelimeen, jos se soi ja toinen ei ole paikalla. Viestejä ei lueta, mutta ei kummallakaan puhelin myöskään ole mikään lukon takana pidettävä salaisuus.

Vierailija
56/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit lukenut sen viestiketjun vaan.

No meillä ei ole tapana lukea toistemme viestejä ja mies olisi huomannuy että viesti on avattu.. En nytkään pääse enää katsomaan viestiä kun miehen kännykkä on taskussa.

Ap

Kirjesalaisuuden rikkominen on rikos. Sitä paitsi se osoittaa, että suhteessanne on melkoisesti epäluottamusta. Selvitä sitä ensin ennen kuin alat lukea viestejä.

Vierailija
57/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on salasuhde mieheni parhaaseen kaveriin/ työkaveriin. :) että joskus näinki ?

Vierailija
58/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
59/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on tuhottava.

Vierailija
60/85 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun tähän jänskän lopun. Joten infoa kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän