Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?

Vierailija
17.04.2016 |

Onko aina ollut näin?

Kommentit (346)

Vierailija
21/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha, ruma ja lihava, lisäksi viihdyn kotona yksin.

Lisäksi pelkään että joku haluaa leikkiä kotia ja muuttaa yhteen, kai jossain joku mies olisikin kiinnostunut, mutta kyllä minulla on muitakin vaatimuksia, ihan pelkkä mies sukupuoli ei riitä.

Vierailija
22/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman.  Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.

Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)

Miksi alapeukutatte?

Jumalattaret eivät halua tulla kohdelluiksi vuohina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman.  Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.

Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)

Miksi alapeukutatte?

Kommenttisi oli törkeä ja kyseistä naista typerästi vähättelevä. Siksi.

Vastine, jota mies ehkä kykenee ymmärtämään: sinulla on niin ruma naama, surkea kroppa, naurettavan huonot seksitaidot ja pieni penis, että kelpaat naisille vain silloin, kun he eivät näe sinua.

Vierailija
24/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi pelkään että joku haluaa leikkiä kotia ja muuttaa yhteen, kai jossain joku mies olisikin kiinnostunut, mutta kyllä minulla on muitakin vaatimuksia, ihan pelkkä mies sukupuoli ei riitä.

Sehän siinä just on, kuten tuossa ylempänä sanoin ja kaikki heti alapeukutti. Eli ne "jämänaiset" ketkä ei mene kaupaksi ei kuitenkaan huoli sitten niitä miehiä ketkä vastaavasti ei mene kaupaksi.

Vierailija
25/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja hiljainen. Vielä en ole kelvannut kellekään.

N22

Vierailija
26/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Ai niin. Olen myös ruma.

Vierailija
27/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte?

Kommenttisi oli törkeä ja kyseistä naista typerästi vähättelevä. Siksi.

Vastine, jota mies ehkä kykenee ymmärtämään: sinulla on niin ruma naama, surkea kroppa, naurettavan huonot seksitaidot ja pieni penis, että kelpaat naisille vain silloin, kun he eivät näe sinua.

Ei takaapäin harjoittama perseseksi ole millään tavalla halventavaa. Sä et ole yhtään mitään. :)

Vierailija
28/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Mä tykkäisin pulleasta ja hiljaisesta. Panisin hellästi ja pitkään.

Vierailija
29/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin olen näkymätön. Normaalipainoinen, pituus 165 cm, maantienväriset hiukset, siniharmaat silmät, ei mitään poikkeavaa ulkonäössä. Olen se, jonka nimeä ei kukaan muista, jonka sanomisia kukaan ei kuuntele, jonka olemassaoloa työyhteisössäkään kukaan ei muista ellei satu päin kävelemään. Jos tekisin keskellä kirkasta päivää Helsingin rautatieasemalla henkirikoksen, kukaan silminnäkijöistä ei muistaisi, miltä tekijä näytti.

Vierailija
30/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan kivan näköinen 45v .Oon introvertti,  vähän arka, enkä  halua  (uskalla)  päästää ihmisiä liian lähelle ja

tarvitsen paljon omaa tilaa.

Vierailija
31/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

En olekaan pullea, vaan lihava.

Vierailija
32/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olisitte kiinnostavia, mutta teille ei kelpaa semmoiset miehet ketä kiinnostais.

Minä ainakin vastasin tähän ketjuun, koska olen nainen, josta miehet eivät kiinnostu. Kyllä se tarkoittaa kaikkia XY-kromosomiyhdistelmän tapauksia. En usko, ettäkö en kelpaisi kenellekään 2,5 miljoonasta suomalaismiehestä, mutta eipä heistä kukaan tee aloitteita minun suuntaani. Tietysti voisin tehdä itse aloitteita, deitti-ilmoituksen tai ylipäänsä käydä yöelämässä, mutta nykyisellä tyylillä kukaan mies ei lähesty minua. En viestissäni maininnut, että se olisi minulle ongelma.

Vierailija
33/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte?

Ehkä siksi, että tässä ketjussa ei kyselty kertapanoon vaan parisuhteeseen kelpaamattomia naisia.

Vierailija
34/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Ei haittaa jos olet muuten kultainen ja haluat miestä. Lihavat naiset on kaikista mukavimpia tapauksia. Harm että ovat hieman estoisia seksin suhteen. Todellakaan haittaa jos on ylimääräistä kehossa.

Vierailija
35/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan blondi, vaaleaakin vaaleammat ripset ja kulmat, huono iho (aina julkisilla paikoilla meikkiä). Laitettuna hyvinä päivinä ihan ok, ilman meikkiä aamuisin suohirviö. Suuret rinnat ja muodokas takapuoli, ylimääräistä rasvaa löytyy vaikkakin normaalipainoinen.

Olen vaikeasti lähestyttävä ja muhun on vaikea tutustua, en päästä helpolla ketään lähelle. Olen aika itsenäinen ja viihdyn myös yksin. Annan helposti viileän ja etäisen kuvan itsestäni. En käy juurikaan missään, ainakaan paikoissa joissa tapaisin luontevasti ketään.

Pelkkään seksiin toki kelpaan ja olen kelvannut, sitä vaan en itse enää halua.

N24

Vierailija
36/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Ei haittaa jos olet muuten kultainen ja haluat miestä. Lihavat naiset on kaikista mukavimpia tapauksia. Harm että ovat hieman estoisia seksin suhteen. Todellakaan haittaa jos on ylimääräistä kehossa.

Olen kait minä kultainen ja haluan miestä, mutta en mitään yhden illan juttuja, vaan ihan oikean parisuhteen. En usko, että seksi olisi mikään ongelma. Kiinnostusta ainakin on, kokemusta ei.

Vierailija
37/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v nainen. Vaaleat pitkät hiukset, 3-4kg ylipainoa. Ihan nätti ja sosiaalinen. Tykkään käydä baareissa ja tapahtumissa. Tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen. Vakituinen työ.

Vierailija
38/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin pieni,  vaalea, kalpea, vakava perusilme, käytän vain hieman meikkiä - sen verran, että silmät ja kulmakarvat erottuvat päästä. Ohuet hiukset, joita en juuri laita. Joskus on sanottu "nätiksi tytöksi". Pukeutumisesta pidän: skandinaavisen simppeli, eleetön tyyli on paras. Pidän kirjallisuudesta ja yksinolosta, olen rauhallinen, en viihdy baareissa tai isoissa porukoissa: olen mieluiten kahdestaan toisen ihmisen kanssa tai sitten yksin. Nautin hyvistä keskusteluista ja älykkäistä ihmisistä, itse en ole keskivertoa älykkäämpi vaan aika tavis. Pidän itseäni kuitenkin melkeinpä ylianalyyttisenä: kaikkea on pakko pohtia, pyöritellä ja tarkastella. 

Vapaa-aikani vietän lukien, kävellen tai pyöräillen, joskus käyn yksin kahvilla tai ulkona istuskelemassa.

Alempi korkeakoulututkinto, ylempi työn alla.

Lyhyesti: ulkonäköni tai olemukseni ei herätä huomiota. Paitsi ehkä vaaleuteni.

Vierailija
39/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v. pitkä ja hoikka. Vaaleat pitkät hiukset ja ihan ok näköinen. Olen vaikeasti lähestyttävä vaikka sosiaalinen olen. Juttelen paljon mutta en kyllä itse lähesty miehiä koska en käy baareissa iskemässä miehiä. Kauniiksi miehet kehuvat jos uskaltavat lähestyä ja kuulen kehuja myös muuten. Viihdyn kyllä myös hyvin yksinäni ja aika kranttu miesten suhteen olen (tätähän ei saisi sanoa).

Vierailija
40/346 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä just on, kuten tuossa ylempänä sanoin ja kaikki heti alapeukutti. Eli ne "jämänaiset" ketkä ei mene kaupaksi ei kuitenkaan huoli sitten niitä miehiä ketkä vastaavasti ei mene kaupaksi.

Ja "jämänaisen" on huolittava millainen mies tahansa? Se oli syy miksi alapeukutin. En tosiaan halua sohvalle muniaan raapivaa työtöntä rasisti-sovinistia, joka vielä olettaa että kannan ruokaa eteen.

Kysyit miksi ei ole miestä, vastasin olen vanha, ruma ja lihava, mutta huomaa olen tyytyväinen elämääni ilman miestä.