Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?
Kommentit (346)
uskovainen ja työtön. Uskovaisuutta en kerro edes alussa nettitreffeillä, mutta kun tulee ilmi että olen työtön, niin paremman näköiset miehet katoaa kun pieru saharaan. Rumia en itse edes harkitse.
N. 163 cm, 60kg, 32v.. Pitkät paksut hiukset, jotka aina hyvin leikattu. Pukeudun hameisiin, villapaitoihin, usein vähän 60-luvun henkisesti. Hoikat jalat, mutta keskivartalossa parannettavaa. Sitä työstänkin liikkumalla 4-6 krt viikossa. Syön myös terveellisesti, mutta n. kerran kuussa haluan kunnon purilaisen lisukkeineen ;).
Olen sosiaalinen introvertti, jolla ei ole laajaa kaveripiiriä vaan paremminkin muutama läheinen ystävä. Pelkään vähän miehiä, koska ajattelen, että he haluavat heti sänkyyn, ja siksi varmaan lähetän sulkeutuneita / torjuvia signaaleja. Mutta edes silloin kun tsemppaan, en saa ketään lähestymään. Omat aloitteeni on toistaiseksi torjuttu - niitä teen muutaman vuodessa silloin, kun tapaan oikeasti kiinnostavan miehen.
Mulla on tosi hyvä elämä, mutta tää yks juttu on aina puuttunut. Kummastellen katselen kavereita, joilla on AINA joku. He vain menevät kauppaan tai töihin tai harrastuksiin tai kirkkoon tai jopa ovat vain kotona ja BUM! Mies löytyy (yksi seurustelee kotiinsa tulleen huoltomiehen kanssa...!!).
Toivoani en ole heittänyt kuitenkaan. Kyllä minäkin saan parisuhteen vielä kokea, ihan varmasti :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olisitte kiinnostavia, mutta teille ei kelpaa semmoiset miehet ketä kiinnostais.
Minä ainakin vastasin tähän ketjuun, koska olen nainen, josta miehet eivät kiinnostu. Kyllä se tarkoittaa kaikkia XY-kromosomiyhdistelmän tapauksia. En usko, ettäkö en kelpaisi kenellekään 2,5 miljoonasta suomalaismiehestä, mutta eipä heistä kukaan tee aloitteita minun suuntaani. Tietysti voisin tehdä itse aloitteita, deitti-ilmoituksen tai ylipäänsä käydä yöelämässä, mutta nykyisellä tyylillä kukaan mies ei lähesty minua. En viestissäni maininnut, että se olisi minulle ongelma.
Kyllä sinusta ois kiinnostuneita. Et vaan tavoita niitä miehiä. Tuhannet miehet ovat jo luopuneet leikistä, eivätkä edes yritä etsiä seuraa, kun ei kelvannut kenellekkään. Mitäs minäkään tekemään mitään aloitteita, kun pitäis kirjoitella varmaan 500 naiselle että saa edes yhden vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
30v. pitkä ja hoikka. Vaaleat pitkät hiukset ja ihan ok näköinen. Olen vaikeasti lähestyttävä vaikka sosiaalinen olen. Juttelen paljon mutta en kyllä itse lähesty miehiä koska en käy baareissa iskemässä miehiä. Kauniiksi miehet kehuvat jos uskaltavat lähestyä ja kuulen kehuja myös muuten. Viihdyn kyllä myös hyvin yksinäni ja aika kranttu miesten suhteen olen (tätähän ei saisi sanoa).
No tottakai saa olla kranttu, sehän on sun asiasi, millaisen miehen haluat. Tykkäät kuitenkin jos takaapäin pistellään ja läpsitään perse punaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ja hiljainen. Vielä en ole kelvannut kellekään.
N22Mä tykkäisin pulleasta ja hiljaisesta. Panisin hellästi ja pitkään.
En olekaan pullea, vaan lihava.
Ei haittaa jos olet muuten kultainen ja haluat miestä. Lihavat naiset on kaikista mukavimpia tapauksia. Harm että ovat hieman estoisia seksin suhteen. Todellakaan haittaa jos on ylimääräistä kehossa.
Olen kait minä kultainen ja haluan miestä, mutta en mitään yhden illan juttuja, vaan ihan oikean parisuhteen. En usko, että seksi olisi mikään ongelma. Kiinnostusta ainakin on, kokemusta ei.
En mäkään haluaisi pelkästään panimisen takia lihavaa naista. Ihan rakkaudesta ja parisuhteesta.
Epäsymmetrinen pyöreä naama, iso nenä ja resting bitch face. Ruma hapannaama siis. Ylipainoa ei ole mutta isot tissit ja levä lantio, eli kroppa olisi OK mutta eihän se auta kun ei naama on mitä on. Ikää melkein 40 v eli sekin alkaa näkyä naamassa. Luonteeni olisi suhteessa vaativa mm yhteydenpidon suhteen, mutta siitähän homma ei jää kiinni kun kukaan ei minuun pääse tutustumaan. Aloitteita ei tule ja omiin aloitteisiini tulee pakit. Kaikenlaiset mediat ja paikat on kokeiltu, itsetunto ei enää kestä sitä etten kelpaa niin en enää yritä.
Muutama vuosi sitten oli vielä jotain äksöniä. Ikääntyminen ei vielä näkynyt ryppyinä ja tyylini oli hieman erilainen, mikä tietyssä alakulttuurissa vetosi joihinkin miehiin. Nyt olen tusinatavaraa ja sulaudun tapettiin, silloin siis kun en erottaudu siitä rumuudellani :)
Introvertti, ujo...Tuttujen kanssa saatan puhua paljonkin, mutta tutustuminen yleensä vie oman aikansa. Vietän paljon aikaa kotona, enkä käy baareissa tai oikeastaan missään muuallakaan. Työskentelen naisvaltaisella alalla.
En edes tiedä, missä miehiin voisi yrittää tutustua, ja luultavasti vaikutan tylsältä ihmiseltä kaikkien mielestä. En ole ikinä seurustellut (yllätys)
Ulkonäkö on mielestäni ihan ok. Naama kai perusnätti, hoikka, tumma tukka, pukeudun naisellisesti...
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava ja hiljainen. Vielä en ole kelvannut kellekään.
N22Mä tykkäisin pulleasta ja hiljaisesta. Panisin hellästi ja pitkään.
En olekaan pullea, vaan lihava.
Ei haittaa jos olet muuten kultainen ja haluat miestä. Lihavat naiset on kaikista mukavimpia tapauksia. Harm että ovat hieman estoisia seksin suhteen. Todellakaan haittaa jos on ylimääräistä kehossa.
Olen kait minä kultainen ja haluan miestä, mutta en mitään yhden illan juttuja, vaan ihan oikean parisuhteen. En usko, että seksi olisi mikään ongelma. Kiinnostusta ainakin on, kokemusta ei.
En mäkään haluaisi pelkästään panimisen takia lihavaa naista. Ihan rakkaudesta ja parisuhteesta.
No hyvä. Olet kait sitten harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Epäsymmetrinen pyöreä naama, iso nenä ja resting bitch face. Ruma hapannaama siis. Ylipainoa ei ole mutta isot tissit ja levä lantio, eli kroppa olisi OK mutta eihän se auta kun ei naama on mitä on. Ikää melkein 40 v eli sekin alkaa näkyä naamassa. Luonteeni olisi suhteessa vaativa mm yhteydenpidon suhteen, mutta siitähän homma ei jää kiinni kun kukaan ei minuun pääse tutustumaan. Aloitteita ei tule ja omiin aloitteisiini tulee pakit. Kaikenlaiset mediat ja paikat on kokeiltu, itsetunto ei enää kestä sitä etten kelpaa niin en enää yritä.
Muutama vuosi sitten oli vielä jotain äksöniä. Ikääntyminen ei vielä näkynyt ryppyinä ja tyylini oli hieman erilainen, mikä tietyssä alakulttuurissa vetosi joihinkin miehiin. Nyt olen tusinatavaraa ja sulaudun tapettiin, silloin siis kun en erottaudu siitä rumuudellani :)
Seinäruusu :)
t. Täällä toinen
Pitkä, hoikka, urheilullinen, vaatteet näyttävät yleensä hyvältä mun päällä, kun on pitkät jalat. Naama ei vaan riitä. Joskus etsin kumppania ihan aktiivisesti, nyt ei enää viitsi. Olen paljon kotona, lenkillä tai salilla, ulkona en enää käy oikeastaan koskaan. Hyvä duuni, varmaan ihan normaaliälyinen. Iän karttuessa itsetunto romahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin olen näkymätön. Normaalipainoinen, pituus 165 cm, maantienväriset hiukset, siniharmaat silmät, ei mitään poikkeavaa ulkonäössä. Olen se, jonka nimeä ei kukaan muista, jonka sanomisia kukaan ei kuuntele, jonka olemassaoloa työyhteisössäkään kukaan ei muista ellei satu päin kävelemään. Jos tekisin keskellä kirkasta päivää Helsingin rautatieasemalla henkirikoksen, kukaan silminnäkijöistä ei muistaisi, miltä tekijä näytti.
Minä olen samanlainen. Täysin huomaamaton ja unohdettavissa oleva tyyppi. Ainoa missä näistä ominaisuuksista olisi hyötyä on rötöshommat :D
Miehet kiinnostuu naisista jotka ensin ovat kiinnostuneita niistä.
Entä jos hymyilisi vähän ja osoittaisi ensin itse kiinnostusta ?
Hui kuinka paljon meitä on. Samaistun jokaisen kirjoittamaan, itsekki introvertti-luonteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman. Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.
Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)
Miksi alapeukutatte?
Kommenttisi oli törkeä ja kyseistä naista typerästi vähättelevä. Siksi.
Vastine, jota mies ehkä kykenee ymmärtämään: sinulla on niin ruma naama, surkea kroppa, naurettavan huonot seksitaidot ja pieni penis, että kelpaat naisille vain silloin, kun he eivät näe sinua.
Ei takaapäin harjoittama perseseksi ole millään tavalla halventavaa. Sä et ole yhtään mitään. :)
Kuule, ensiksi "takaapäin" ja nyt sitten jo "perseseksi". Voi poikakulta, et taida edes tietää mistä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Introvertti, ujo...Tuttujen kanssa saatan puhua paljonkin, mutta tutustuminen yleensä vie oman aikansa. Vietän paljon aikaa kotona, enkä käy baareissa tai oikeastaan missään muuallakaan. Työskentelen naisvaltaisella alalla.
En edes tiedä, missä miehiin voisi yrittää tutustua, ja luultavasti vaikutan tylsältä ihmiseltä kaikkien mielestä. En ole ikinä seurustellut (yllätys)
Ulkonäkö on mielestäni ihan ok. Naama kai perusnätti, hoikka, tumma tukka, pukeudun naisellisesti...
N23
Itselleniki tuo tutustuminen on vaikeaa, oon joskus hiljainen ja se luetaan oudoksi. Lopulta ihmiset vältteleeki kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha, ruma ja lihava, lisäksi viihdyn kotona yksin.
Lisäksi pelkään että joku haluaa leikkiä kotia ja muuttaa yhteen, kai jossain joku mies olisikin kiinnostunut, mutta kyllä minulla on muitakin vaatimuksia, ihan pelkkä mies sukupuoli ei riitä.Sehän siinä just on, kuten tuossa ylempänä sanoin ja kaikki heti alapeukutti. Eli ne "jämänaiset" ketkä ei mene kaupaksi ei kuitenkaan huoli sitten niitä miehiä ketkä vastaavasti ei mene kaupaksi.
Kun sen rakkaudenkin pitäisi syttyä. Ehkä naiset pitävät rakkautta hyvin tärkeänä. Miehet sen sijaan voivat aloittaa suhteen myös esim. pelkkä seksi tai kaveruus mielessä. Tässä sitten piilee naisille myös ansa: mies saattaa teeskennellä syvempiä tunteita vain saadakseen seksiä. Siksi naisten kannattaa olla miesten suhteen hyvin varovaisia.
Pieni ja hoikkavyötäröinen, mutta jalat on lyhyet ja paksut. Kasvoni ovat vahvapiirteiset (etenkin iso nenä). AA-kuppi. Silmiäni ja hiuksiani on kehuttu, ei muuten. Seksiin kelpaan kyllä mutta en parisuhteeseen. Tai no erään ruman/lihavan kanssa olen ollut parisuhteessa (ainut joka kelpuutti), ja vaikka hän olikin ihmisenä todella hauska, niin seksi hänen kanssaan oli valitettavasti pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiinnostuu naisista jotka ensin ovat kiinnostuneita niistä.
Entä jos hymyilisi vähän ja osoittaisi ensin itse kiinnostusta ?
Ei tätä varmasti kaikki naiset tee, mutta kyllä moni meistä kelpaamattomista on tätäkin kokeillut. Kunnes itsetunto romahtaa kaikista niistä pakeista. Naiset mahdollisesti kokevat nämä henkisesti raskaammin kuin miehet (jotka tietysti myös kokevat paljon pakkeja), koska yleinen kulttuurinen ympäristö toitottaa kuinka miehille kelpaa kuka tahansa nainen. Pitää siis olla poikkeuksellisen epäkelpo yksilö, että nainen saa pakit, kun taas miesten kohdalla nähdään luonnollisempana että kieltäytymisiä tulee, mikä saattaa hieman helpottaa niihin suhtautumista.
Ja ennustan jo seuraava väitteen, juu aivan varmasti olemme sitten yrittäneet omaa tasoamme ylempiä miehiä :) Rumana ja vanhana naisena en vaan edes oikein osaa kuvitella millainen elämäntapatyötön alkoholisti naistenhakkaaja rasistisovinisti narkkaririkollinen olisi sitten omaa tasoani :)
Ihan perusmiehen elämää. Ketään ei kiinnosta, jos ei itse ole aktiivinen. Toki sillä erotuksella, että perusmies ei saa pelkkää seksiäkään.
Olen 165cm, 67 kg, 3 lapsen äiti. Ikää noin 40v. Viimeksi kun tapasin miehen treffeillä, hän sanoi suoraan, että ei ala kenenkään vieraan miehen jälkikasvua elättää tai kasvattaa. En sitä odotakaan, mutta oli töykeä kommentti ekoilla treffeillä. Miehiä ei kiinnosta 3 lapsen äiti, joka ei käy ravintoloissa. Olen ollut sinkku 3 vuotta, eikä kukaan ole lähestynyt muualla kuin netissä, ei enää kiinnosta hakea seuraa sieltäkään.