Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21-vuotias kotiäiti, jolla 57-vuotias mies vastailee kysymyksiin

Vierailija
21.02.2006 |

Kysykää vaan!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarkoitin, että on nuorekas jne. Kukaan ei koskaan usko, että on jo 57 vaan luullaan esim. 35-vuotiaaksi.

t. ap

Vierailija
22/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukko-kultas oli kuule 60-luvulla vävypoika -ikää. ;D

Missä ihmeessä te muuten olette tavanneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista että ihminen etenee kehitysvaiheesta toiseen vauvasta aina vanhukseen saakka. Toki ihmiset ovat yksilöitä, eikä kaikkien ikäihmisten suinkaan tule olla samanlaisia, mutta kyllä ihmisen mun mielestä tulisi päästä parikymppisten ikävaiheesta vielä eteenkin päin. Ei ikuisen nuoruuden tavoittelu ole elämän tarkoitus!

Vierailija
24/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
25/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän omasta kokemuksesta. Roikkuva vanha iho ei ole kiihottavaa. Vaikka miehesi olisikin nuorekas niin hän ei silti ole nuori ja esim iho kyllä paljastaa iän. En voisi kuvitella olevani tosissani 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. No voit tietty leikkiä prinsessaa kun mies ymmärtää kaiken, saihan hän nuoren vaimon. Tasaarvoinen ei suhde varmaankaan ole?

Vierailija
26/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sit kun teidä lapset kasvaa eikä koko ajan tarvii hoivaa niin sä voitkin siirtyä hoivaamaan sitä vanhusta.

Vierailija
27/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan meillä ei valita kumppania ulkonäön perusteella eikä minua ällötä yhtään jos iho vanhenisikin. Tulee se vanhentuminen aikanaan kaikille.

Olemme erittäin onnellisia, käymme matkoilla ja nautimme elämästä. Asumme omakotitalossa, mutta kaiken takana on rakkaus ja usko tulevaisuuteen.

t. ap

Vierailija
28/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olis sekin jos pitäis miettiä, että ei tässä ainakaan muutamaan vuoteen pitäis mitään terveydellisiä ongelmia tulla...

...mut entäs sit esim. 5-vuoden päästä, kun lerppa ei se sitten millään. Mitäs sitten. Mä ainakin hajoisin jos kolmekymppisenä mun mies jäis jo eläkkeelle... YÖK!!!

Hei oikeesti, todella sairasta. Sun miehes nai pikku-tyttöä!!!

Vierailija
29/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin vaan että täällä meidän asuinpaikan lähettyvillä nousi kuuma puheen aihe muutama vuosi sitten kun erään koulun rehtori (nykyään ex-rehtori,hän on siis eläkkeellä) joka oli vuosikaudet ollut yksin ja lapsetkin jo jotain 30 vuotiata ja ylikin niin tapas just ja just parikymppisen tytön ja nyt ovat niin rakastuneita että...

Ja siitä miehestä ei kukaan olisi koskaan uskonut että niin tulee käymään...

Vierailija
30/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa iässä nyt jo jotain ikääntymisen merkkejä nähtävillä? (En kirjoita tuota pahalla vaan mielenkiinnolla kirjoitin!) Tiedän vaan nuorekkaan 50-vuotiaan miehen, urheilee ja pitää itsestään huolta, mutta kyllä siitä vaan alkaa huomata, että ikä painaa päälle... Mutta minulle ei ole tullut mielenkään, että tällaiseen ikämieheen ihastuisin.

Meillä on mieheni kanssa 6-vuotta ikäeroa ja tässäkin suhteessa on tullut jo monta kertaa esiin erilaisia asioita ikäeromme takia, vaikka onkin pienehkö.

Vierailija
31/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Emme koe ongelmaksi, vaikka lastemme isä onkin vähän vanhempi biologisesti, mutta henkisesti on kuin parikymppinen.

Perheeni aluksi vähän kauhistui, mutta nyt ovat jo iloisia ihanasta vävypojasta.

t. ap

Vierailija
32/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen 21-vuotiaana nainen enkä tyttö.

Terveysongelmista eli teidän mielestä en saisi olla rakkauteni kanssa, koska hän on vanhempi. Rakastan häntä ja rakastaisin vaikka istuisi pyörätuolissa. Te ilmeisesti hylkäisitte miehenne jos hän vaikka vammautuisi vakavasti.

t. ap

Vierailija
33/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti henkisesti kehittynyt aikuinen ei halua olla itseään melkein 40 vuotta vanhemman/nuoremman ihmisen kanssa.

Vierailija
34/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on todella hyvässä kunnossa ikäisekseen, kuten sanoin hän luullaan paljon nuoremmaksi. En ole katsellut tuijottaako ihmiset meitä, minulla on muutakin tekemistä kuin kytätä ihmisten tekemisiä, me nautimme elämästä, nauttikaa tekin.

t. ap

Vierailija
35/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nyt vaan on niin että tuo 36 vuoden ikäero on jo todella paljon.

Ja totta on myös kyllä se että ihan kenelle vaan ikään katsomatta voi sattua ihan mitä vaan, mutta on sun mies kuitenkin sen verran vanha että ei se nyt ihan mitä tahansa enää jaksa... ja 10 vuoden päästä jo melkein 70 vuotias mitä jos hänelle tulee yhtäkkiä vaikka sydänkohtaus kesken autolla ajon ja lapset on hänen mukanaan???

On se kuitenkin suurempi riski sen ikäsillä sydäri saada kun esim 30 vuotiaalla.

Vierailija
36/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loppujen lopuksi yhteistä säveltä ei löytynyt. Sitten tapasin mieheni ja oli kuin olisi sielunkumppaninsa tavannut. Lapsen kyllä hankimme melko pian, koska minulla itsellänikin oli jo vauvakuumetta eikä mieskään vastustanut lapsen hankintaa.'

t. ap

Vierailija
37/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui, en ikikuuna päivänä hyväksyis jos esittelis mulle 20v. tyttöystävänsä. haloo sehän on melkein mun oman lapsen ikäinen (16v.).

Vierailija
38/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori ja kehityt vielä paljon. Varmasti olet aivan toinen ihminen 31-vuotiaana. 30-vuotias on nainen, nainen ei ole vaikka olisi lapsen synnyttänytkin. Voisin lyödä vetoa että avioliittosi ei kestä 10 vuottakaan koska itse muutut tänä aikana niin paljon. Ainakin voin näin sanoa omakohtaisesti. Ehkäpä miehesikin on tähän varautunut. Vai voitko väittää ettei asia häntä vaivaa yhtään????

Vierailija
39/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se sydänkohtaus sattuu isovanhemmalle, joka on autossa lapsenlapsensa kanssa. Jos miehelläni alkaa jossain vaiheessa olla terveysongelmia niin silloin minä hoidan autoajelut.

t. ap

Vierailija:

kyllä se nyt vaan on niin että tuo 36 vuoden ikäero on jo todella paljon.

Ja totta on myös kyllä se että ihan kenelle vaan ikään katsomatta voi sattua ihan mitä vaan, mutta on sun mies kuitenkin sen verran vanha että ei se nyt ihan mitä tahansa enää jaksa... ja 10 vuoden päästä jo melkein 70 vuotias mitä jos hänelle tulee yhtäkkiä vaikka sydänkohtaus kesken autolla ajon ja lapset on hänen mukanaan???

On se kuitenkin suurempi riski sen ikäsillä sydäri saada kun esim 30 vuotiaalla.

Vierailija
40/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin rakkaus ei katso ikää. Enkä usko, että ihmisen perusajatukset ja perusluonne nyt enää tässä minun iässäni mitenkään rajusti enää muuttuu.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan