Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21-vuotias kotiäiti, jolla 57-vuotias mies vastailee kysymyksiin

Vierailija
21.02.2006 |

Kysykää vaan!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on 52-vuotias ja 2 lapsen ukki!

Ei tulisi mieleenkään olla 57-vuotiaan kanssa. Kyllä tuon ikäisillä miehillä on jo aika erilaiset intressit elämän suhteen, kun 2-kymppisillä tytöillä.

Mitä yhteistä teillä on?

Vierailija
42/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukset, tykkäämme mm. lenkkeillä yhdessä, pidämme molemmat matkustelusta, syvällisistä keskusteluista, perhe-elämästä, kaksi lastamme on meille kaikki kaikessa.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

akaan mulla ei ollut. Olet sä uskovainen? Sun vanhemmat hyväksyi sun ratkaisun noin vain? Mun mielestä jopa sun miehesi oli edesvastuuton kun nai sinut ja hommasi lapsia että varmasti olet pallo jalassa. huh huh!

Vierailija
44/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kyllä aluksi olivat aivan järkyttyneitä, mutta tuntevat kyllä minut ja ovat aina minuun ja minun päätöksiini luottaneet. En koe olevani lasten takia missään vankilassa, olen aina halunnut nuoreksi äidiksi ja lapsemme ovat erittäin toivottuja.

t. ap

Vierailija
45/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin teinit. Mutta muualla maailmassa (suurimmassa osassa) kyllä 21v. on jo aikuinen, naimisiin mennään nuorina jne.

Vierailija
46/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sai miehen, joka kypsä huolehitimaan lapsista

- Mies maksaa kaiken

- jää nuorena leskiksi ja voi sitten etsiä uuden ukon rikkaana

- mies tekee kaikkensa, jotta nuorikkonsa ei jättäisi

- ukko (ei jaksa) jää kotiin ja nainen saa yksin mennä juhlimaan

Vierailija
47/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- että lapsellasi olisi isä tulevaisuudessakin? ( murrosiässä, aikuisena?) Minulle isä on tärkeä ihminen vieläkin kun olen 26 (isäni 50v), kahden eri sukupolvea olevan ihmisen läheinen vuorovaikutus on erittäin kehittävää ja kasvattavaa, siitä saatavaa hyötyä ei voi millään korvata. Omalla isälläni on hieno suhde oman isänsä eli ukkini75v kanssa, sitäkin suhdetta on hieno seurata, Miten paljon annettavaa ihmisillä on toisilleen puolin ja toisin vielä tuolloinkin.

Että lapsellasi olisi isovanhemmat? Muitakin kuin omat vanhempasi?(onko miehesi vanhemmat elossa?).

Itse olen siitä onnellisessa asemassa että kaikki isovanhempani elävät, olen onnellinen siitä kuinka myös isovanhempani ovat olleet minua kasvattamassa. Heillä on paljon sellaista annettavaa jota omilla vanhemmilani ei ole (elämänkokemus jne.)

Terveisin RisaMaya

joka pitää tärkeänä että lapsella on isä, kaikki isovanhemmat ja vieläpä isoisovanhemmatkin (Ja vieläpä hyväkuntoisia kaikki). Se sukupolvien ketju on kultaakin arvokkaampi!

Vierailija
48/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin rikkaan miehen perinnön niin olisin kyllä valinnut vanhemman miehen esim. 80-vuotiaan. Juhlimista en juurikaan harrasta.

t. ap

Vierailija:

- Sai miehen, joka kypsä huolehitimaan lapsista

- Mies maksaa kaiken

- jää nuorena leskiksi ja voi sitten etsiä uuden ukon rikkaana

- mies tekee kaikkensa, jotta nuorikkonsa ei jättäisi

- ukko (ei jaksa) jää kotiin ja nainen saa yksin mennä juhlimaan

Vierailija
49/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- että lapsellasi olisi isä tulevaisuudessakin? ( murrosiässä, aikuisena?) Minulle isä on tärkeä ihminen vieläkin kun olen 26 (isäni 50v), kahden eri sukupolvea olevan ihmisen läheinen vuorovaikutus on erittäin kehittävää ja kasvattavaa, siitä saatavaa hyötyä ei voi millään korvata. Omalla isälläni on hieno suhde oman isänsä eli ukkini75v kanssa, sitäkin suhdetta on hieno seurata, Miten paljon annettavaa ihmisillä on toisilleen puolin ja toisin vielä tuolloinkin.

V: Jos kaikkea alkaa noin miettimään niin eihän mistään tule mitään. Lapsillani on isä ja toivottavasti on vielä aikuisiässä. Hankkiihan moni lapsia ilman että lapsilla on isää, minun lapsillani on sentään isä. Satuin rakastumaan mieheen, joka on vanhempi, pitäisikö minun siis jättää mieheni ja ottaa nuorempi mies, jotta lapseni saisivat nuoren isän. Kyllä minulle se rakkaus merkitsee enemmän. Mieheni on paras isä lapsillemme.

Että lapsellasi olisi isovanhemmat? Muitakin kuin omat vanhempasi?(onko miehesi vanhemmat elossa?).

Itse olen siitä onnellisessa asemassa että kaikki isovanhempani elävät, olen onnellinen siitä kuinka myös isovanhempani ovat olleet minua kasvattamassa. Heillä on paljon sellaista annettavaa jota omilla vanhemmilani ei ole (elämänkokemus jne.)

V: Mieheni äiti on 8-kymppinen ja oikein hyvä mummo lapsille. Tok isovanhemmilla on paljon annettavaa lapsille, mutta esim. meidän lapsilla on 3 isovanhempaa, joista kaki alle 5-kymppisiä. Mutta eihän omaa puolisoaan voi alkaa valita sen takia, että onko hänen vanhempansa elossa vai ei? Eli sinunko mielestä esim. orpojen ei pitäisi tulevaisuudessa hankkia lapsia, sillä heidän vanhempansa ovat kuolleet eivätkä näin voi tarjota tätä " sukupolvien ketjua" .

Terveisin RisaMaya

joka pitää tärkeänä että lapsella on isä, kaikki isovanhemmat ja vieläpä isoisovanhemmatkin (Ja vieläpä hyväkuntoisia kaikki). Se sukupolvien ketju on kultaakin arvokkaampi!

V: Minä nyt oikein tiedä, mutta onko sinulle siis tärkeää se suku miehen takana vai itse mies? Kyllä minä ainakin pidän tärkeimpänä sitä miestä ja hänen rakkauttaan, kuin sitä, että kuinka paljon hänellä on sukulaisia. Sitä paitsi eihän kaikki isovanhemmatkaan pidä yhteyttä lapsiinsa. Hyvä juttu, että sinulla on isovanhemmat elossa, mutta mielestäni lapsella on mahdollisuus kasvaa aivan hyväksi lapseksi vaikka hän olisi isovanhemmaton tai peräti orpo.

t. ap

Vierailija
50/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harvemmin. Emmekä välitä muiden mielipiteistä. Eihän sitä muuten voisi tehdä mitään jos koko ajan ajattelisi mitä muut ajattelevat.

t. ap

Vierailija
51/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
52/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vanhemmista, mutta pääasia, että olette onnellisia. Paljon huonoja näkökulmia esitetty sinulle, asioita, joilla ei ole merkitystä. Esim. isovanhempia tai vanhempia ei monilla nuoremmillakaan enää ole, eihän se ole peruste valita miestä! Minullakin on pari tuttua, jotka tykkäävät vanhemmista miehistä. Hyvää jatkoa teille. On hyvä taito olla välittämättä muiden ihmisten mielipiteistä, osaisimpa itsekin. Jos miettii vain, mitä muut sanovat, ei tässä elämässä voi tehdä mitään. Aina on jollain valittamista...

Vierailija
53/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ilkeitä ihmisiä! Tsemppiä sinulle! Toisaalta vastaukset taas paljastaa kyllä vastaajan oman henkisen iän ja tason. Jokainen voi olla mitä mieltä vaan, mutta näistä viesteistä paistaa ainoastaan ilkeys ja pahantahtoisuus. Tälläisilla ihmisillä on itsellä paha olo, koska haluavat sen ilmiselvästi myös sinulle.

Vierailija
54/54 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan