Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin loukattu olo..

Vierailija
16.04.2016 |

Mies perui taas tulonsa vkonlopuksi. Kaikki menee aina ohitseni.

Teen itse vuorotyötä joten nuo vapaat vkonloput on harvinaista herkkua. Ja tuota oli niin odotettu ja hän itse oli mukana päättämässä ajankohtaa.

Kun asiasta petyin niin mies veti herneet ja pitää mykkäkoulua.

Loukattu ja vittuuntunut olo. Lastenhoito oli järkätty ja suunnitelmat tehty. Mutta ei.. en olis saanut näemmä edes pahoittaa mieltäni.

Sori avautuminen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suhteessa tuollaiseen mieheen?

2/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella syyllä perui? Joku kaverien saunailta on hiukan eri juttu kuin kaverin hautajaiset tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole oikeutta edes omiin tunteisiin, niin mikäs siinä miehessä niin suurenmoista on että kompensoi sen?

Vierailija
4/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Millaisella syyllä perui? Joku kaverien saunailta on hiukan eri juttu kuin kaverin hautajaiset tms.

No taas oli jollain läheisellä jotain...

Ap

Vierailija
5/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen piti olla tulossa, perui viime hetkillä ja nyt pitää mykkäkoulua = ei vastaa viesteihin tai puheluihin? Minkälainen suhde on kysymyksessä?

Vierailija
6/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet suhteessa tuollaiseen mieheen?

Hyvä kysymys.

Vaikea laittaa suhdetta poikkikaan kun ei enää vastaa mihinkään.

Aikuisena olen oppinut asiat puhumaan mutta se lienee turha toivo.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen piti olla tulossa, perui viime hetkillä ja nyt pitää mykkäkoulua = ei vastaa viesteihin tai puheluihin? Minkälainen suhde on kysymyksessä?

Etäsuhde. Pari vuotta oltu yhdessä. Aikuisia ihmisiä ollaan.

Vierailija
8/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole oikeutta edes omiin tunteisiin, niin mikäs siinä miehessä niin suurenmoista on että kompensoi sen?

Niinpä.

Siltä se ainakin tuntuu ettei omiin tunteisiin ole oikeutta kun toinen pitää mykkäkoulua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lähtökohtaisesti jos arvostat itseäsi olisit tehnyt ensimmäisestä mokasta jo selväksi, että mies ei kohtele sinua noin. Tällä hetkellä sallit miehelle tuollaisen käytöksen. Suhteen perustana on luottamus ja molemminpuolinen arvostus.

Vierailija
10/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mekin pari vuotta tapailtu, oli sovittu että mies tulee ensi yöksi luokseni. Hänen lapset siis aikuisia ja minun tässä läsnä kokoajan. Viikolla yksi tapaaminen peruuntui ja sovittiin että tänään nähdään. Noh tulin töistä kotiin kaupan kautta ja tein ruokaa, sitten soitin että monelta oot täällä? Niin ei hän jaksa tulla.

Päätin just, että tulkoon tai olkoon tulematta, mutta minä en enää nää mitään vaivaa hänen eteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lähtökohtaisesti jos arvostat itseäsi olisit tehnyt ensimmäisestä mokasta jo selväksi, että mies ei kohtele sinua noin. Tällä hetkellä sallit miehelle tuollaisen käytöksen. Suhteen perustana on luottamus ja molemminpuolinen arvostus.

Totta.

Asiasta puhuttiin aikaisemmin ja hän lupasi ettei näin enää käy. Jonkun aikaa menikin hyvin.

Tiedänhän mä että loppu tää on laitettava mut miten lopettaa suhde kun toinen ei vastaa mihinkään? Kuten sanoin aikaisemmin, olen aikuisena tottunut asiat puhumaan läpi. Niin että kumpikin saa sanoa asiansa. Nyt hieman hankalaa kun toi mykkäilee..

Ap

Vierailija
12/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Mekin pari vuotta tapailtu, oli sovittu että mies tulee ensi yöksi luokseni. Hänen lapset siis aikuisia ja minun tässä läsnä kokoajan. Viikolla yksi tapaaminen peruuntui ja sovittiin että tänään nähdään. Noh tulin töistä kotiin kaupan kautta ja tein ruokaa, sitten soitin että monelta oot täällä? Niin ei hän jaksa tulla.

Päätin just, että tulkoon tai olkoon tulematta, mutta minä en enää nää mitään vaivaa hänen eteensä.

Ihan oikein ! Tsemppiä sulle 🌹

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan lähtökohtaisesti jos arvostat itseäsi olisit tehnyt ensimmäisestä mokasta jo selväksi, että mies ei kohtele sinua noin. Tällä hetkellä sallit miehelle tuollaisen käytöksen. Suhteen perustana on luottamus ja molemminpuolinen arvostus.

Totta.

Asiasta puhuttiin aikaisemmin ja hän lupasi ettei näin enää käy. Jonkun aikaa menikin hyvin.

Tiedänhän mä että loppu tää on laitettava mut miten lopettaa suhde kun toinen ei vastaa mihinkään? Kuten sanoin aikaisemmin, olen aikuisena tottunut asiat puhumaan läpi. Niin että kumpikin saa sanoa asiansa. Nyt hieman hankalaa kun toi mykkäilee..

Ap

Aivan sama tuollaisen miehen kanssa. Mies ei ole sinua kunnioittanut, sinun ei tarvitse missään nimessä miettiä lopetatko suhteen arvostavalla tavalla. Mies niittää mitä on kylvänyt.

Etenkin jos sinulla on lapsia annat todella karmean kuvan tyttärillesi ihmissuhteista.

Vierailija
14/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan lähtökohtaisesti jos arvostat itseäsi olisit tehnyt ensimmäisestä mokasta jo selväksi, että mies ei kohtele sinua noin. Tällä hetkellä sallit miehelle tuollaisen käytöksen. Suhteen perustana on luottamus ja molemminpuolinen arvostus.

Totta.

Asiasta puhuttiin aikaisemmin ja hän lupasi ettei näin enää käy. Jonkun aikaa menikin hyvin.

Tiedänhän mä että loppu tää on laitettava mut miten lopettaa suhde kun toinen ei vastaa mihinkään? Kuten sanoin aikaisemmin, olen aikuisena tottunut asiat puhumaan läpi. Niin että kumpikin saa sanoa asiansa. Nyt hieman hankalaa kun toi mykkäilee..

Ap

Aivan sama tuollaisen miehen kanssa. Mies ei ole sinua kunnioittanut, sinun ei tarvitse missään nimessä miettiä lopetatko suhteen arvostavalla tavalla. Mies niittää mitä on kylvänyt.

Etenkin jos sinulla on lapsia annat todella karmean kuvan tyttärillesi ihmissuhteista.

Totta tuokin.

No kaipa sitten tekstari erosta tässä tapauksessa sitten piisaa. Ei paljon muita vaihtoehtoja ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies perui taas tulonsa vkonlopuksi. Kaikki menee aina ohitseni.

Teen itse vuorotyötä joten nuo vapaat vkonloput on harvinaista herkkua. Ja tuota oli niin odotettu ja hän itse oli mukana päättämässä ajankohtaa.

Kun asiasta petyin niin mies veti herneet ja pitää mykkäkoulua.

Loukattu ja vittuuntunut olo. Lastenhoito oli järkätty ja suunnitelmat tehty. Mutta ei.. en olis saanut näemmä edes pahoittaa mieltäni.

Sori avautuminen.

Itse petyit ja mies oli se, joka veti herneet nenään. Eli sinä olit alunperin se, joka ensin veti herneet nenään? Hassua, kuinka oma pettymisesi on vain pettymistä, mutta miehen pettyminen on herneen vetämistä nenään "taas":

Vierailija
16/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla juoppo kun noin asioita peruu ja herkistyy.

Vierailija
18/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Onko miehellä jokin mt-ongelma. Itse seurustelen ahdistuneisuushäiriöstä kärsivän kanssa, ja hän peruu koko ajan tapaamisia, kun tulee se ahdistus. Eilisen perumisen jälkeen tosin ajattelin, että nyt riittää minulle. Mies sanoo, että haluaa olla kanssani, mutta kun ei juurikaan edes nähdä. Minulle tulee huono omatunto, jos lopetan suhteen, mutta kun en enää jaksa.

Vierailija
19/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies perui taas tulonsa vkonlopuksi. Kaikki menee aina ohitseni.

Teen itse vuorotyötä joten nuo vapaat vkonloput on harvinaista herkkua. Ja tuota oli niin odotettu ja hän itse oli mukana päättämässä ajankohtaa.

Kun asiasta petyin niin mies veti herneet ja pitää mykkäkoulua.

Loukattu ja vittuuntunut olo. Lastenhoito oli järkätty ja suunnitelmat tehty. Mutta ei.. en olis saanut näemmä edes pahoittaa mieltäni.

Sori avautuminen.

Itse petyit ja mies oli se, joka veti herneet nenään. Eli sinä olit alunperin se, joka ensin veti herneet nenään? Hassua, kuinka oma pettymisesi on vain pettymistä, mutta miehen pettyminen on herneen vetämistä nenään "taas":

Tuohan on aivan eri asia? Pettymyshän on täysin normaali tunne, jos jokin suunniteltu ei onnistu. Olin minäkin juuri tällä viikolla pettynyt niinkin pienestä asiasta kuin siitä, että lapsi sairastui ja se muokkasi tottakai omia suunnitelmiani - mutta ei sen vakavampaa enkä tietenkään kellekään suuttunut. Olin vain pettynyt, kuten jokainen varmaan on jos jokin itselle odotettu, mukava juttu peruuntuukin.

Vierailija
20/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan lähtökohtaisesti jos arvostat itseäsi olisit tehnyt ensimmäisestä mokasta jo selväksi, että mies ei kohtele sinua noin. Tällä hetkellä sallit miehelle tuollaisen käytöksen. Suhteen perustana on luottamus ja molemminpuolinen arvostus.

Totta.

Asiasta puhuttiin aikaisemmin ja hän lupasi ettei näin enää käy. Jonkun aikaa menikin hyvin.

Tiedänhän mä että loppu tää on laitettava mut miten lopettaa suhde kun toinen ei vastaa mihinkään? Kuten sanoin aikaisemmin, olen aikuisena tottunut asiat puhumaan läpi. Niin että kumpikin saa sanoa asiansa. Nyt hieman hankalaa kun toi mykkäilee..

Ap

Helppo lopettaa suhde. Jos mies ei vastaa viesteihin niin lopeta viestittely. Ja jos ottaa yhteyttä niin älä vastaa. Silloin suhde on loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä