On niin loukattu olo..
Mies perui taas tulonsa vkonlopuksi. Kaikki menee aina ohitseni.
Teen itse vuorotyötä joten nuo vapaat vkonloput on harvinaista herkkua. Ja tuota oli niin odotettu ja hän itse oli mukana päättämässä ajankohtaa.
Kun asiasta petyin niin mies veti herneet ja pitää mykkäkoulua.
Loukattu ja vittuuntunut olo. Lastenhoito oli järkätty ja suunnitelmat tehty. Mutta ei.. en olis saanut näemmä edes pahoittaa mieltäni.
Sori avautuminen.
Kommentit (22)
Jos tietäisi mikä on taustalla, helpottaisi hommaa.
Jos miehen veli vaikka ryyppyputkessa hautoo itsemurhaa, niin suhtautuisin eri tavalla kuin jos miehen kaveri kaipasi kaljakaveria saunailtaan.
Tiedätkö, ap, mistä on kyse? Voit kysyä mieheltä että miksi sinä et tiedä.
Mä lakkasin tapailemasta miehiä, joilla on lapsia juurikin tuosta syystä, suunnitelmat kariutuivat aina viime tipalla lapsista johtuneista syistä. Miehen eksä käytti valtaa päättämällä lennosta, koska mies sai nähdä lapsiaan. Tahallaan teki siis aina niin, että kun meillä oli vaikka joku romanttinen viikonloppu alkamassa, ilmoitti että nyt saat nähdä lapsiasi, ota ne täksi viikonlopuksi. Jos ei kelpaa, et saa nähdä sitten ainakaan kuukauteen.
Tai kun olimme mökillä satojen kilometrien päässä, ex-vaimo saattoi soittaa klo 23 ja kertoa, että saat nähdä lapsiasi jos tulet huomenna klo 7 hakemaan poikaasi jalkapallomatsiin ja vietät turnauksessa koko päivän. Lasten äiti teki tätä siis täysin tahallaan ja myrkytti tällä suhteemme.
Enää en sekaannu lapsellisiin miehiin, elleivät kaikki lapset ole jo täysi-ikäisiä.