En oikeasti jaksa tätä nykyajan tapailukulttuuria!!
Olen nytkin ollut yhteyksissä erään miehen kanssa. Kaikenlaista on juteltu ja päivittäin oltu yhteyksissä. Nyt hän sitten lähti viikonlopun kestävään tapahtumaan, ja kas vain, minkäänlaista viestiä ei ole tullut!
Myönnän että tuntuu pahalta, että nyt hän katsoo oikeudekseen olla enää vastaamatta minulle, kun on pitämässä hauskaa.
Myönnän, että mietin tapahtuukohan siellä jotain. Myönnän, että ärsyttää, että nykyään yleinen mielipide on, ettei minulla ole tässä kohtaa mitään oikeutta kysyä, onko hän kenties pannut jotakuta viikonlopun aikana, ilman että vaikutan sekopäältä, takertuvalta idiootilta.
Hänestä saattaa kuulua seuraavan kerran huomenna, tai maanantaina, ja kyllä, tuntuu vähän ikävältä jatkaa juttelua muina naisina miettien, onko hän viikonloppuna tavannut jonkun.
Jokaisen uuden tuttavuuden kanssa jossain kohtaa alkaa kaihertaa, montakohan sillä mahtaa olla kierroksessa. On todella inhottavaa, kun mitään varmuutta ei ole mistään, mies saattaa panna vaikka kymmentä naista, ja minä olen vain yksi muiden joukossa. Välit saattavat katketa yhtäkkiä. Mies saattaa yhtäkkiä ilmoittaa alkaneensa seurustelemaan, enkä minä tiennyt mitään.
En vain jaksa tätä nykyaikaa. Enkä ole edes vanha.
Kommentit (238)
161: Me muut kommentoijat olemme henkisesti terveitä, kypsiä ja ihmissuhteissa kokemusta kerryttäneitä aikuisia ihmisiä. Sinä olet joko jonneikäinen, kehittymätön miehenalku tai vaihtoehtoisesti erittäin häiriintynyt mies. Mikä on erittäin surullista ja edelleen kehotan hakeutumaan ammattiauttajan avun piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette tajua, kun yritän selittää. Suosikaa mukavia ja rehtejä, jotka kohtelee teitä naisia hyvin niin yhä useampi mies käyttäytyy myös niin. Nyt te ette tee niin, joten miehillä ei ole vaihtoehtoja, on pakko olla kylmä tunteeton kusipää, te rakastatte tuollaisia miehiä muunlaiset joutuu olemaan yksin.
Olepa sitten kylmä tunteeton kusipää, jos se kerran on tuottanut omalla kohdallasi tulosta. En jaksa väitellä noin idioottimaisesta jankkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
161: Me muut kommentoijat olemme henkisesti terveitä, kypsiä ja ihmissuhteissa kokemusta kerryttäneitä aikuisia ihmisiä. Sinä olet joko jonneikäinen, kehittymätön miehenalku tai vaihtoehtoisesti erittäin häiriintynyt mies. Mikä on erittäin surullista ja edelleen kehotan hakeutumaan ammattiauttajan avun piiriin.
Mutta kun minä tiedän, että tuo on totta! Kun asia on noin, jos haluan naisia en voi olla mukava, kohtelias, huomioonottava herrasmies. Ei toimi! Olen tylsä, nössö ja säälittävä epätoivoinen luuseri teidän mielestä. Joten en voi olla tuollainen koska en halua olla yksin, miksi ette tajua. Olisin tuollainen jos te sitä oikeasti haluaisitte, mutta kun te ette halua vaikka väitätte niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun minä tiedän, että tuo on totta! Kun asia on noin, jos haluan naisia en voi olla mukava, kohtelias, huomioonottava herrasmies. Ei toimi! Olen tylsä, nössö ja säälittävä epätoivoinen luuseri teidän mielestä. Joten en voi olla tuollainen koska en halua olla yksin, miksi ette tajua. Olisin tuollainen jos te sitä oikeasti haluaisitte, mutta kun te ette halua vaikka väitätte niin.
Jää yksin jankkaamaan, täällä ei muut enää jaksa kirjoittaa vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on edelleen ihan oma valinta millaisia miehiä/naisia tapailee.
Jep, suurin osa miehistä ei edes kykene tuollaiseen pyörittelyyn, mutta eihän ne ole oikeita miehiä ensinkään.
Jep, se muutama prossa eli alfauroot pyörittää naisia, koska naiset pitää niitä ihquina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette halua uskoa miten minä koen ja näen nykyajan, miksi luulette että valehtelen? Kun te naiset toimitte noin, mikään ei ole isompi turn off teille kuin mukava kohtelias huomioonottava herrasmies. Kun se todellisuus on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette halua uskoa miten minä koen ja näen nykyajan, miksi luulette että valehtelen? Kun te naiset toimitte noin, mikään ei ole isompi turn off teille kuin mukava kohtelias huomioonottava herrasmies. Kun se todellisuus on tuo.
Hassu juttu, että minulla(kin) on elämänkumppanina mukava, kohtelias, huomioonottava, luotettava, hellä, herkkäkin herrasmies <3 Ja niin vaikuttaa olevan ystävillänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu, että minulla(kin) on elämänkumppanina mukava, kohtelias, huomioonottava, luotettava, hellä, herkkäkin herrasmies <3 Ja niin vaikuttaa olevan ystävillänikin.
Mä en pääse treffeille, jos olen tuollainen. Mutta heti kun olen tunteeton kylmä kusipää naiset kiinnostuu ja saan seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäisyys, tunteettomuus ja kohtele naista kuin saastaa toimii, niin saa naisia. Näin se vain menee, jos toimisi niinkuin te väitätte ja minkälaisia miehiä te mukamas haluatte, ihmiset toimisivat toisin. Se on evoluutiossa ja naisten psyykkeessä.
Psyyke kirjoitetaan yhdellä K:lla.
Sinä kuulostat muuten tosi aggressiiviselta ja vähän pelottavaltakin. Kamala ajatus, että lähtisin treffeille miehen kanssa, joka osaa esittää normaalia, mutta olisikin oikeasti kuten sinä.
Huh! No, onneksi en käy treffeillä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisissä piireissä liikut. Yksikään ystävistäni ei seurustele tunteettoman kusipään, väkivaltaisen tai raivoavan miehen kanssa eikä todellakaan kiinnostu sellaisista.
Samaa mietin. Eikös poliisit ole tuollaisia varten?
Sekopäitä hulluja näkee täällä Kalliossa tuossa Piritorilla. Pitäisköhän mennä pyytämään treffeille? Viimeksi viikko sitten yksi narkkari oli -uskokaa tai älkää- kyykkypaskalla meidän rapussa.
Olikohan se sellainen jännämies? Jos se oli jännäkakalla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette tajua, kun yritän selittää. Suosikaa mukavia ja rehtejä, jotka kohtelee teitä naisia hyvin niin yhä useampi mies käyttäytyy myös niin. Nyt te ette tee niin, joten miehillä ei ole vaihtoehtoja, on pakko olla kylmä tunteeton kusipää, te rakastatte tuollaisia miehiä muunlaiset joutuu olemaan yksin.
Eli siis: naiset ei ole halunneet olla sinun kanssasi tekemisissä, ja sinä vedät sitä sen johtopäätksen, että jos esität kusipäätä ja hullua, asiat muuttuvat?
Jäitkö miettimään alun perinkään, miksi ne naiset ei halunneet olla kanssasi tekemisissä? Veikkaan, että se ei liity todellakaan siihen, että olisit ollut liian kiltti. Sinussa on todennäköisesti ollut jotain hyvin luotaantyöntävää, todennäköisesti tähän sinun aggressiivisuuteesi ja epätasapainoisuuteesi liittyvää, joka on saanut naiset perääntymään. Ainakin kaikki fiksut, tasapainoiset naiset.
Tämä sinun hullun esittäminen ei taida edes olla mitään esittämistä, vaan oikeutat huonon ja nolon käyttäytymisesi sillä, että se on muka sellaista, mitä naiset haluavat. Ikävä kyllä ketään normaalijärkistä naista ei kiinnosta kaltaisesi sekopäät. Ainoastaan joku ihan kilari piri-Pirkko saattaa pitää sinua elämänsä miehenä isätraumojensa pohjalta.
Yritä tervehtyä ja tulla sinuiksi itsesi kanssa. Yritä välittää itsestäsi aidosti, äläkä mieti, millainen olet naisten silmissä. Ainoastaan olemalla aidosti tasapainoinen, lämmin ja välittävä aikuinen, voit saada vastaavanlaisen naisen kiinnostumaan itsestäsi.
Olet tullut torjutuksi, ja se on herättänyt sinussa paljon vihaa naisia kohtaan. Haluat nyt kääntää asian niin, että naiset ovat arvottomia, tyhmiä jne. eivätkä sinun rakkautesi arvoisia. Tavallaan tuo on ymmärrettävä reaktio, mutta se on myös hyvin defensiivistä, etkä pääse asioissasi eteenpäin, jos linnottaudut tällaisiin luuloihin. Näet maailmasta nyt vain sen, minkä haluat uskoa todeksi. Vähän niinkuin se sammakko siellä kaivon pohjalla.
Muista, että sinä valitset itse, miten elämä sinua kohtelee.
Toivottavasti tämä herätti ajatuksia.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha syyttää mitään "nyky aikaa". Sellaista se oli jo 20 vuotta sitten.
Tapailu oli ihan hyvä tapa tutustua. Jos taas molemmat tunsivat kiinnostusta ja homma toimi, niin silloin tapailu muuttui nopeasti seurusteluksi.
Näin se on yhä edelleen.
Kulttuurihan muuttuu jatkuvasti. Esimerkiksi "ghosting" on viimeaikainen uusi käsite, joka on syntynyt kuvaamaan sitä miten ihmissuhteet vain lakkaavat olemasta yhteydenpidon jäätyä toisen osapuolen epäaktiivisuuden seurauksena. Puhumattakaan somen ja viestintäkeinojen muutoksesta.
Opinpa uuden hyödyllisen termin, kiitos! :) Kyllä minusta aiemmin on tosiaan edes jollakin tavalla lopetettu homma, oli tapailua tai mitä vain, nykyään vaan ei enää vastata, ja tuntuu todellakin olevan niin yleistä, että olen sellaiseen huomaamatta itsekin lipsahtanut. Ei se kyllä kivaa ole sille, joka on enemmän kiinnostunut, ihastunut tms., arvailla, onko nyt kyse siitä, että jotain on tapahtunut vai siitä, ettei vaan enää kiinnostanut senkään vertaa, että olisi ilmoittanut edes jossakin sosiaalisen median välineistä, joissa ei paljon vaivaa vaadi kirjoittaa edes lyhyt viesti, joka kertoo saajalle, että homma on ohi.
Toisaalta usein saattaa olla kyse siitä, että nimenomaan ei haluta lopettaa hommaa kokonaan, vaan pidetään toisia varalla. Tämäkin on kyllä pitkälti nykyaikainen toimintamalli. Ennen vanhaan saattoi olla, että joku toimi noin. Nykyään tällainen on ihan yleinen käytösmalli.
Noup, ei herättänyt mitään ajatuksia. Se, että olen mukava naiset huomioonottava herrasmies ei kiinnosta yhtään naista, yksinäisyys taattu. Tiedän koska olin sellainen vuosia. Heti kun muutin käytöstä kylmään, tunteettomaan, kusipään suuntaan naiset kiinnostuivat.
On ihan sama mitä te täälöä väitätte tai selitätte, kun todellisuus on tuo ja hei kyllä minäkin uskoin vuosia, että eihän naiset voi valehdella ja täytyyhän heidänkin haluta muitakin kuin kusipäitä.
Mutta kun ei niin ei, mukava kohtelias huomioonottava herrasmies on synonyymi teille nössö, kynnysmatto, ei seksiä ja ei kiinnosta.
Muutenkin tosi ikävää valehdella miehille, te valehtelette ja väitätte muuta, toimitte kuitenkin päinvastoin.
Eli et siis onnistunut kiinnostamaan normaaleja, tunne-elämältään tasapainoisia naisia parisuhdemielessä lainkaan, mutta kun muutit käyttäytymistäsi vieläkin huonompaan suuntaan, sekopäänaiset alkoivat kiinnostua sinusta? Ahaa.
No jos ne kilari-Kaisat kelpaavat sinulle, niin on kai se parempi, kuin ei naista ollenkaan.
Uskoisin, että voisit kyllä saada ihan normaalinkin naisen parisuhteeseen, mutta se edellyttäisi, että olisit itse henkisesti tasapainossa.
Vakka kantensa valitsee.
🇺🇦🇮🇱
Ihan fiksuja ja mukavia naisia olen treffaillut se vain vaati sen, että lopetin olemasta mukava, naiset huomioonottava kohtelias herrasmies. Pikku muutos ja nyt tapaan naisia niinkuin muutkin ja seksielämäkin on hyvää.
Olen muuten ihan yhtä ihmmeissäni miksi näin on, mutta minun kokemusten myötä en voi suositella yhdellekään miehelle olemasta mukava naiset huomioonottava, kohtelias herrasmies. Ei valitettavasti toimi, vaikka väittävät tuollaisia miehiä haluavansa.
Yli-innokas ei toimi, älä näytä tunteita, ole epäselvä, etäinen, mysteerinen se toimii. Periaatteessa älä välitä naisesta tuon taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä siinä, että en jaksaisi nykypäivän tapailukulttuuria ollenkaan - olen itse 29v ja ollut parisuhteessa nyt vajaat 8v, sitä ennen tuli tapailtua viimeksi. Kuitenkin olen kuunnellut paljn ystävieni kertomuksia tämän päivän treffailusta ja siitä, miten nykyisin toimitaan.
Olen saanut vahvasti mielikuvan siitä, että nykyään tapailun pitää pysyä mahdollisimman kasuaalina vähintään ensimmäiset 6kk. Juuri sellaista tapailua, törmäilyä, kattellaan, mitään ei kysellä, mitään ei sovita. Et saisi ihastua etkä etenkään osoittaa sitä, että olet oikeasti etsimässä jotain muuta kuin sunnuntaikahveja - vaikka ikä lähestyy kolmeakymppiä jolloin lähtökohtaisesti kaikki etsii kumppania itselleen. Jos päästät itsesi ihastumaan ja otat yhdenkin kerran liikaa yhteyttä, olet heikko ja takertuva "riippakivi" joka on täysin validi syy vaihtaa uuteen tapailtavaan. Yhteiset tapaamisetkin on aina jotain harrastamista tai tapahtumissa käymissä, eikä sunkaan sohvalla nyhjäämistä ja elokuvien katselua. Ja tää törmäily, voi argh kuinka rasittava tapa. Tämän päivän parinmuodostus on raivostuttavan analyyttista, ihan kun oltais jotain kilpahevosta ostamassa.
Minä olen ihastuja. Ihastun ja hullaannun, haluan olla kaiken ajan yhdessä ja pussailla sohvan nurkassa sitä yhtä ihmistä. En halua tapailla samaan aikaan kolmea muutakin ja arvioida samalla sitä, että onko meidän harrastukset tarpeeksi yhteensopivia. Kun tapasin mieheni, aloimme heti näkemään 3-7krt viikossa ja reilun kuukauden päästä sovittiin, että ollaan ihan virallisestikin yhdessä. Okei, olimme silloin nuoria mutta uskon, että edelleen toimisin kutakuinkin samalla tapaa. Joko ihastun tai en ihastu, ja jos ihastun niin en jaksa mitään kissahiiri-kuka soittaa kuka ei soita-pelejä tippaakkaan.
Olen juuri samanlainen. Kun olen kiinnostunut, näytän sen. Miksi esittäisin muuta. Ellei vastapuoli koe samaa, nielen tappioni.
Miksi naisten on niin vaikea myöntää vastuuta ja merkitystään omissa parinvalinnoissaan. Suurempi se merkitys on kuin miehillä ja kyllä se vaikuttaa suuresti myös kuinka miehet käyttäytyvät. Kauniit on naisten puheet ja kirjoitukset, kuitenkin käytös ja toiminta on ristiriitaista, mikä on todella hämmentävää varsinkin nuorille miehille, vanhemmat jo tietävät ja ovat oppineet pelinhengen joka on hyvin kaksinaamaista ja epärehellistä.